Iemand slechte ervaring met nextdeal?
Wij hebben een partytent besteld bij nextdeal, deze is volgens de beschrijving op de site waterdicht en kan tegen een stootje en een buitje. Mooi niet dus! Tent zaterdag opgebouwd zoals beschreven stond vast gebonden en wel, hingen de buizen al lichtelijk door.. Goed geen probleem verder als hij maar blijft staan toch?! Helaas, zondagochtend tijdens een lichte regenbui tent in elkaar gestort, buizen door geknikt en koppelstukken gescheurd gebroken en zwaar beschadigd. Ook het zeil bleek totaal niet waterdicht. Nextdeal gebeld om te kijken wat ze konden doen, het enige wat ze wisten te vertellen was dat ze niet garant konden staan voor de weersomstandigheden. Een lichte regenbui waar de tent tegen zou moeten kunnen was volgens hun een stortbui geweest! Hebben hun op de stoep staan kijken hoe hard het regende? Na lang doorzeuren zouden ze de beschadigde onderdelen opsturen zodat wij toch iets aan de tent zouden hebben; bijna een complete tent moest dit zijn, zoveel schade door 1 kleine regenbui. Maar ook dit wilden ze niet voldoen; omdat het bijna een complete tent was en ze dit echt niet van plan waren. Ook geld terug was geen optie. Tja wat wil je dan van ons? De tent had net zo goed zaterdag avond in kunnen zakken toen wij en onze gasten gezellig eronder zaten te tafelen. Maar nee nextdeal staat hier niet voor garant.. Beetje jammer hoor dat er zo mee wordt omgegaan. Ik raad nextdeal dan ook ten zeerste af voor iedereen die ook maar twijfelt om er iets te bestellen.
Even op hun site gekeken. Gezien de prijzen weet je eigenlijk al dat het iewiewaaiweg rommel is. Een beetje partytent (heb ik het niet eens over een grote) begint bij zo'n 500,- euro.
Met de woorden 'een lichte regenbui' blijven ze wel lekker vaag. Wat de 1 een lichte bui vindt, vindt de ander een stortbui.
Gooi je negatieve ervaring met deze shop op Tweakers, Kieskeurig en Trustpilot.
Zet dan ook maar een recensie neer op hun site.
Uiteraard niet met hun verhaal akkoord gaan. Dus dien een schriftelijke klacht in,
Maar ja, bij de tenten vermelden ze:
Wij adviseren, partytenten niet te laten staan als er veel wind/regen voorspeld is, omdat dit schade aan het product kan veroorzaken. NextDeal is niet verantwoordelijk voor schade die op een van bovenstaande manieren ontstaan is.
Voor een retourzending bij defecten
- Neem contact met ons op, of meld je retour aan via het formulier "Retour aanvragen".Je ontvangt van ons een bevestiging en retourinformatie via e-mail.
- Gebruik indien mogelijk de originele verpakking en verpakkingsmateriaal.
- Gebruik altijd een omdoos en voldoende beschermingsmateriaal. Retourzendingen zonder omdoos kunnen geweigerd worden vanwege de mogelijkheid op transportschade.
- Stuur het product compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires retour.
- Na ontvangst versturen wij het product aan onze leverancier ter onderzoek en reparatie / vervanging. Wij streven ernaar het product zo snel mogelijk aan je terug te sturen.
Op naar je Next Deal, misschien deze keer een deal die iets minder gunstig is voor u qua euro's maar ook een deal waar u een goed product ontvangt. @Carola83 Heeft naar mijn mening gelijk als het om de prijsstelling gaat.
Diewilik
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer