Ma
door MarcenIngeborg May 30, 2016 om 17:09
Winkels & webshops

Ik ben benaarderd door Crown card heeft ieman hier ervaring mee,

crown card heeft ons telefonisch benaderd, wij hebben gevraagd of ze informatie wilden sturen. Nu hebben ze meteen een welkoms mail gestuurd en je moet dan binnen 14 dagen afzien als je de kaart niet wilt. Deze mail hebben wij helaas niet gezien. Nu hebben wij daarna meteen een factuur ontvangen van 99 euro, die we binnen 7 dagen dan moeten betalen, ik heb op deze mail gereageerd dat we de 1e mail niet hebben gezien en de kaart helemaal niet willen. wij wilde immers eerst informatie. nu hebben ze een mail verzonden met de bandopname, maar niet de hele bandopname. heel vervellend.
hierop hebben wij weer gereageerd en nogmaal gezegd dat wij van de kaart afzien.

nu een aanmaning ontvangen, mijn man heeft gebeld (boos) en de man aan de telefoon zegt dat we moeten betalen en anders een incasso buro mogen verwachten, duidelijk aangegeven dat wij eerst informatie wilden, mijn man heeft boos opgehangen, de medewerker wil het niet begrijpen. Nu hebben ze alsnog de 1e welkomsmail doorgezonden ( die van 3 mei die wij niet hebben gezien) Wat nu? heeft iemand ervaring?

7448 14 Rapporteer

ja
door jackyh - May 30, 2016 om 17:20
953 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft de mail niet gezien wil dat ook zeggen dat u de mail niet hebt ontvangen? Staat er in de desbetreffende mail dat u binnen zoveel dagen moet reageren?  Het lijkt me niet zo simpel. Hoezo een deel van het bandje, heeft u dan het hele gesprek op band, en welk deel dan.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 17:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nooit van Crown Card gehoord. Maar wat u hiemee moet? Helemaal niets, niet meer bellen niet meer mailen, niks.

Als er iets van een incassobureau komt, één mail sturen, met daarin vermeld dat u niets besteld hebt, dus niet gaat betalen en dat u verdere rechtshandelingen met vertrouwen tegemoet zien.

En dan helemaal klaar met die club.

In het vervolg zulke telefoontjes afkappen. Geen gegevens verstrekken, zeggen: geen interesse, dank u wel. Hoorn op de haak.

Ze begrijpen het best, maar dit zijn hun verkooppraktijken. Voor een incassobureau hoeft men niets te kunnen, dat kan iedereen beginnen en stelt verder ook niets voor.

Br
door Brendonryan Jun 3, 2016 om 00:12
4 Antwoorden / 1 Vragen

@Tijger1

Zou u dit ook adviseren in mijn situatie?
Btw ik heb net een mail verzonden naar consuwijzer.nl en ik ga morgen even naar de juridische loket ;)

tijger1
door tijger1 Jun 3, 2016 om 00:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb u al geantwoord bij uw eigen vraag.

ja
door jack goorden Dec 9, 2016 om 11:40
Antwoorden / Vragen

ben ook benadert en heb ook geen mail ontvangen alleen een factuur gevolgd door een aanmaning, ben wel ingeschreven bij "BELMIJNIET" maar smoesje was dat ik online een vragenlijst had ingevuld en dat dit voorrang had op belmijniet ben niet van plan te betalen wacht het maar af is wel triest om op deze manier benaderd te worden

reflecs
door reflecs - May 30, 2016 om 23:28
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Tijger1 geeft het juiste antwoord.

Tip: klik https://www.bel-me-niet.nl/

hutch
door hutch - May 30, 2016 om 23:44
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Nee geen ervaring. Ik doe geen zaken met onbetrouwbare, malafide en achterbakse  ***'bedrijfjes'.

Maar laat hen maar eens bewijzen dat u een rechtsgeldige overeenkomst hebt afgesloten met dat clubje. Dus het hele gesprek van A tot Z.

co
door cocobee - Jul 5, 2016 om 13:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben ook benaderd met een incasso  voor weken terug een tel van hun gehad daarna niks meer gehoord en nu een aan manning

tijger1
door tijger1 - Jul 5, 2016 om 13:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@cocobee

Volg mijn advies op. Dus niets doen en verder negeren.

me
door merel fenna - Jul 30, 2016 om 23:28
1 Antwoorden / Vragen

Hallo ,
ik ben vandaag benaderd... En ben akkoord gegaan... Zo dom.
kan iemand mij het mailadres geven en link van hun site?
Wil hem zo snel mogelijk opzeggen!
Alvast bedankt!

da
door datzoekikop - Jul 30, 2016 om 23:38
251 Antwoorden / Vragen

@Tijger1 geeft een goed advies. Een gesprek monteren is met een beetje handigheid "om te bouwen" van een info aanvraag naar een vervalste accoord op een abo. Dit "bedrijfje" of tillers zo je wilt, stuurt nooit die info mailtjes, dus kan je nooit reageren. En al zeker niet op tijd. En als je wel reageerd, hebben zij dat dan weer niet ontvangen. Wel dreigen met incassoburo's, maar als u het tot een rechter laat komen, staan ze in hun hemd. Maar er zijn natuurlijk vele dombo's die wel betalen ........

tijger1
door tijger1 - Jul 31, 2016 om 00:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@merel

U krijgt zo goed als zeker geen mail waarmee u zou kunnen opzeggen. Dus verder gewoon helemaal negeren en in het vervolg zulk soort telefoontjes meteen afkappen.

mailadres Crown card

In het midden bovenaan staat hun mailadres. Één mail sturen dat u geen gebruik wil maken van de aanbieding. Met in CC uw eigen adres. Goed bewaren en dan verder nergens meer op reageren.

aurora1
door aurora1 - Jul 31, 2016 om 00:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@merel, en stuur bij voorkeur ook een ontvangstbevestiging mee. Als de ontvangst bevestigd wordt (mogelijk zelfs automatisch) dan ook die bevestiging goed bewaren.

costnix
door costnix Aug 2, 2016 om 16:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zo'n ontvangstbevestiging is heel makkelijk uit te schakelen in de mail-client van de ontvanger :-(
Er werd dan gewoon geen bevestiging verstuurd. Hij geeft alleen maar aan, dat een mail geopend is.

aurora1
door aurora1 Aug 2, 2016 om 20:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Er staat daarom dan ook ALS de ontvangst bevestigd wordt.... etc.

Sa
door Sandra 76 - Aug 2, 2016 om 11:07
1 Antwoorden / Vragen

Hier hetzelfde verhaal, een telefoontje, en eerst een brief van het incassoburo. Ze hebben n u hun telefoontjes aangepast, als je binnen drie dagen de mail niet ontvangen hebt, moet je je afmelden via mycrowncard.com. Maar op mijn bandje stond dat dus niet. En ik moet zeggen, vriendelijke klantenservice, en direct begrepen dat ik niet kan reageren als ik niets ontvangen heb. Dus ze gaan (hopelijk) de incasso annuleren. FF afwachten, maar bel ze gerust op 085-732 5598, ik ben goed geholpen :)

tijger1
door tijger1 - Aug 2, 2016 om 16:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@sandra76

Wat is dat voor gekkigheid dat als je de mail niet ontvangen hebt, je je op een andere manier moet afmelden? Zij sturen nooit een mail, maar altijd wel binnen de kortste keren een incassobureau op je dak. Gewoon een louche bedoening dus.

Ch
door ChrisH - Aug 3, 2016 om 19:51
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,

Ook ik ben stom genoeg met hun in zee gegaan. Het welkomsmailtje ontvangen en daarna dom vergeten. Ik heb dus ook een factuur van 99 euro ontvangen. Via mail aan hun al aangegeven dat ik dit helemaal niet wil. Als antwoord de opname toegestuurd gekregen en dat ik eigenlijk geen keus heb dan te betalen.

Kan ik niets anders doen dan betalen, of is hun manier van werken zo dat dit teniet gedaan kan worden?

da
door datzoekikop Aug 3, 2016 om 20:01
251 Antwoorden / Vragen

Heeft u de volledige en dan bedoel ik 100% gelijke opname volgens uw idee ontvangen?

En niet gereageerd? Tja, dat gaat geld kosten. Dan hebben zij zich aan de voorwaarden gehouden. Waarom moeten zij iets doen als u niets met het welkomsmailtje doet??????

tijger1
door tijger1 Aug 3, 2016 om 20:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als die opname klopt, en het mailtje klopt, dus met de juiste voorwaarden en de vermelding van de bedenktermijn en u hebt te laat gereageerd, zit u eraan vast.

Ch
door ChrisH Aug 3, 2016 om 21:03
1 Antwoorden / Vragen

Helaas, bedankt voor jullie reacties. Is kijken of er dan toch een voordeel te halen is met crowncard.

Ma
door MarcenIngeborg Aug 24, 2016 om 14:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben niets betaald en ook niet na de bedreiging vh incasso buro. De opname is toch anders dan dat het gesprek in het echt ging. Ook uitgelegd aan het incassoburo al meer dan een maand geleden en niets vernomen ook niets betaald. Wel hier gemeld en bij klachtencompas. Vlg mij zijn het oplichters

newmikey
door newmikey - Dec 9, 2016 om 12:10
830 Antwoorden / 0 Vragen

U lijkt gewoon internet te hebben en de consumentenfora staan vol met deze onzin dus wat is er mis met even Google gebruiken? Gemak dient de mens, toch?

De zoveelste die gewoon maar weer naar de bekende weg vraagt...

gerbera
door gerbera Dec 9, 2016 om 12:16
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom nu nog reageren, dit topic is 8 maanden oud en de Ts is dit al lang vergeten. Door deze onzin komt het topic weer bovenaan te staan wat zeer hinderlijk is. Dus s.v.p. stop met het reageren op stokoude topic's

Cookies
door Cookies Dec 9, 2016 om 12:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oude vraag uit mei j.l.