ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 12:36
Winkels & webshops
Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,

rond 23 aug gekocht. mijn zoon heeft het pas 4 dagen aan. (omdat het nu koud is, is een winterjas)
 en nu is de onderkant v de rits kapot. en hij altijd heel zuinig met zijn jassen.
jas gaat niet dicht nu. ze zeggen dat ik het nar de winkel moet brengen en gaan ze kijken wat ze kunnen doen, masr ik moet zelf alles doen.
de Klantenservice  online actiesport kon niks doen.
ik had hun fotos v de has en v de betaling gestuurd per mail. mar daar konde ze niks mee??
heb ik recht op n nieuwe jas?? hij is toch nieuw?
please help me

ze zeide ik moet nar het filiaal in Alexander Rotterdam komen,
maar das ver fietsen ik heb last v me knie, ben geopereerd.
ik woon alleen met me zoon.
ik vind de Klantenservice niet zo klantvriendelijk
groeten chantal, reageer aub dank vriendelijk
het ging om een le coq jas maat 176 grey yellow,

2082 11 Rapporteer

Johkwe
door Johkwe - Oct 25, 2016 om 12:41
44 Antwoorden / Vragen

Als je er fietsend naar toe kan dan is het zo ver toch niet.
Niemand om met je mee te gaan met een auto?  Openbaar vervoer?
U bent wel erg gemakzuchtig! [<- internetredactie: blijf aardig, aub.]

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 12:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben geopereerd aan me knie, maar ik moest daar heen met me jas om vanuit daar naar aktieport terug te sturen, en gaan ze kijken en beoordelen, dat kan lang duren, en de jas is nieuw.. hoort toch niet kapot te gaan, nu heeft mijn zoon zijn zomerjas aan.
ik had laats ok iets ergens anders besteld de maat klopte niet toen kon ik t kosteloos terugsturen of laten ophalenen kreeg ik een ander. maar aktiesport.doet dat niet
ik was altijd tevreden over aktiesport nooit gat iets kapot, behalve  nu na 4 dagen rits aan onderkant kapot, ik had ze gemaild op de site v actiesport  maar hun kun niks doen, ze zeiden je moet nar de winkel gaan. terwijl ik t  online gekocht had.
mijn zoon kan wel na school t brengen v Capelle  naar rotterdam, hij moet morge naar school tot 5 uur

Johkwe
door Johkwe Oct 25, 2016 om 13:00
44 Antwoorden / Vragen

Doe toch niet zo zielig en onderneem zelf wat. [Internetredactie: houd het vriendelijk!]

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 13:23
1 Antwoorden / 1 Vragen

kost mij ook geld en tijd terwijl t niet mijn fout is, en klantenservice kon niks doen.
de filiaal manager gaat mij vandaag bellen voor een passende oplossing. zegt klantenservice.

tijger1
door tijger1 - Oct 25, 2016 om 12:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is dus al een flinke zoon met maat 176, laat hem die jas brengen. Of anders opsturen.

tenormin
door tenormin Oct 25, 2016 om 12:47
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee hoe groot/klein 176 (meer) is. ;-)

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 12:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

hij is 13 november  jarig hij word  dan 15 ☺

ik ben geopereerd aan me knie, maar ik moest daar heen met me jas om vanuit daar naar aktieport terug te sturen, en gaan ze kijken en beoordelen, dat kan lang duren, en de jas is nieuw.. hoort toch niet kapot te gaan, nu heeft mijn zoon zijn zomerjas aan.
ik had laats ok iets ergens anders besteld de maat klopte niet toen kon ik t kosteloos terugsturen of laten ophalenen kreeg ik een ander. maar aktiesport.doet dat niet
ik was altijd tevreden over aktuesport nooit gat iets kapot, behalve  nu na 4 dagen rits aan inderkant japot, ik had ze gemaild op de site v actiesport  maar hun kun niks doen, ze zeiden je moet nar de winkel gaan. terwijl ik t  online gekocht had.
mijn zoon kan wel na school t brengen v Capelle  naar rotterdam, hij moet morge naar school tot 5 uur

tenormin
door tenormin - Oct 25, 2016 om 12:46
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Uw zoon kan dan toch zelf naar die zaak toe fietsen (hij zal nog wel ergens een andere warme jas hebben)? Of, qua maat die u noemt, is hij daar nog te klein/te jong voor? Geen buurvrouw, man of iemand in de buurt?

[Internetredactie: ga ervan uit dat de vragensteller een reden heeft dat ze dat niet gedaan of gevraagd heeft, aub.]

zoekster1
door zoekster1 Oct 25, 2016 om 13:14
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Wat is dit allemaal voor flauwekul, ze heeft recht op kosteloze terugzending bij een ondeugdelijk product.

Johkwe
door Johkwe Oct 25, 2016 om 13:55
44 Antwoorden / Vragen

Zoekster de oplossing ligt op fietsafstand van haar.

zoekster1
door zoekster1 Oct 25, 2016 om 14:24
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Doet er niet toe, ze heeft recht op kosteloos terugsturen. Die opmerking over zielig doen en 'gemakzuchtig' vond ik overigens beneden peil. Ze heeft de jas online gekocht, dat zal ook wel met een reden zijn. Toen heeft de verkoper toch ook niet gezegd, kom hem maar halen, anders heb ik geen zin om hem te verkopen? Als het per post bij je is binnen gekomen, dan kan het ook per post worden afgehandeld. En ze hoeft natuurlijk niet haar minderjarige zoon dit te laten opknappen. Ze zijn met haar de overeenkomst aangegaan, dan moeten ze het met haar afhandelen.

ch
door chantal fase - Oct 25, 2016 om 12:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
Johkwe
door Johkwe Oct 25, 2016 om 13:02
44 Antwoorden / Vragen

U valt in herhalingen.

sira
door sira - Oct 25, 2016 om 13:02
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Dan gaat uw zoon aankomende zaterdag daar even langs, of moet hij dan ook naar school?

zoekster1
door zoekster1 - Oct 25, 2016 om 13:08
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft recht op kosteloos herstel of vervanging en u heeft ook het recht om de jas op hun kosten op te sturen. Het is een online bestelling. Totale onzin dat u naar de winkel zou moeten gaan. U heeft een overeenkomst met de online winkel.  Dan moet u zeker ook nog voor het openbaar vervoer betalen. Flauwekul dat u of uw zoon allemaal capriolen zouden moeten uithalen.
Vreemde reacties krijgt u hier.

Ik wil u nog meegeven dat als een gebrek aan een product zich binnen 6 maanden na levering optreedt er in de wet vermoed wordt dat het aan het product ligt en niet aan het gebruik (van uw zoon). U staat dus vanuit juridisch oogpunt heel sterk.

Zet uw klacht op klachtenkompas.nl dan komt er wel beweging in de zaak.
klik HIER

Het is overigens aktiesport met een k.

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 13:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor uw reactie, ik heb er echt wat aan☺☺
de has was gekocht rond 23 augustus
en oas gedragen net 4 dagen en vanochtend ging de rits aan de onderkant stuk, wardoor t aan de onderkant kos zit.

ik heb dat ooit met mijn jas meegemaakt masr dat was slijtage want mijn jas was 6 jaar oud

maar mijn zoon zijn jas had hij oa 4dagen aan en vanochtend al stuk
en het is een goede merk jas v le coq sportive.

de filialmaneger zal mij vandaag terug bellen , en een passend oplossing vinden, zei de Klantenservice per email.

ik vind gewoon dat ik dezelfde jas hoor te krijgen, een nieuwe dan.

ik wacht op hun telefoontje nu.

hansje klein
door hansje klein Oct 25, 2016 om 13:19
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Wanneer men de klantenservice op Klachtenkompas.nl bestudeert, worden aktiesport-klanten doorgaans verder geholpen. Omdat u op deze manier niet uw zoontje hoeft te sturen en uw knie niet nodig heeft, een goede tip van @Zoekster om op Klachtenkompas.nl contact te zoeken met de webcare. Aanbevolen!

zoekster1
door zoekster1 Oct 25, 2016 om 13:19
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Als u er met de filiaalhouder niet uitkomt, dan zegt u maar dat u met uw probleem op de Kassasite staat en dat u anders de klacht ook op de klachtenkompas.nl zet van de consumentenbond. Dan lukt het vast wel om een goede oplossing te vinden. Succes!

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 13:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

ja klopt aktiesport is met n K
mijn toetsenbord schrijft soms automatisch verkeerde woorden hhh
maar ben vannochtend de hele tijd aan t emailen met klantservice....
8 emails gestuurd en steeds wachten op hun antwoord
en nu pas gaat de hoofdmanager v rdam Alexander mij vandaag bellen. is te hopen dan

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 13:21
1 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt allemaal voor uw reacties

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 13:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

zoekertje, wat betekent dit? stond ook in mijn mail. .

Zij gaan daar de klacht beoordelen, zodra dit een gegronde klacht is gaan zij een passende oplossing voor je zoeken. .

wat betekent gegronde klacht?
hij heeft nog niet gebeld, ik heb wel geduld.

zoekster1
door zoekster1 Oct 25, 2016 om 13:54
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Een gegronde klacht is een klacht die juist is, die terecht is ingediend. Als ze de klacht gegrond verklaren dan geven ze u dus gelijk. Dan geven ze toe dat er iets mis is met de jas en dat het niet aan het gebruik van uw zoon ligt.

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 14:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

ok bedank ik hoopt maar dat ik gelijk heb.

ja
door jackyh - Oct 25, 2016 om 15:20
953 Antwoorden / 4 Vragen

Als u naar de winkel gaat met de aankoopbon en de klacht is terecht dan kunt u misschien meteen een nieuwe jas meenemen. Terugsturen e.d. kost misschien weken en dan zit uw kind maar te koukleumen.  Ga bij uw zoon achter op de fiets en hup klaar.

ne
door neodutchio - Oct 25, 2016 om 19:36
5148 Antwoorden / 12 Vragen

U kunt dezelfde tekst blijven kopieren, maat feit blijft dat de jas naar aktiesport terug moet. Het snelste en makkelijkste is naar het filiaal te rijden. Daar kan het beoordeeld worden en als het inderdaad een productiefout is krijgt u direct een nieuwe danwel herstel. Helaas wilt u geen moeite doen om bij het filiaal te komen.
Ook het retour sturen wilt u niet, dit duurt te lang. De vergelijking met een verkeerde bestelling gaat hier niet op. Die heeft u trouwens ook moeten opsturen en moeten wachten op de juiste maat. De jas kan ook terug, maar moet beoordeeld worden door een aparte afdeling.
U heeft niet direct recht op een nieuwe jas, maar wel op herstel. Om de klacht te kunnen beoordelen en evt te repareren danwel vervangen zou de jas eerst in handen van de verkoper moeten zijn.

ch
door chantal fase Oct 25, 2016 om 19:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben net bij de filiaal gegaan, en kreeg me geld terug. maar die jas s uitverkocht, die hadden ze niet meer. nu ga ik een ander jas kopen, bedankt voor uw reactie

marita5
door marita5 - Oct 25, 2016 om 20:08
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Reactie Ts :

DOOR CHANTAL FASE 25 OKT. 2016 OM 19:39
ANTWOORDEN / VRAGEN

ik ben net bij de filiaal gegaan, en kreeg me geld terug. maar die jas s uitverkocht, die hadden ze niet meer. nu ga ik een ander jas kopen, bedankt voor uw reactie

Cookies
door Cookies - Oct 25, 2016 om 20:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Chantal: mooi dat je je geld terug hebt. Wees verstandig en koop niks meer in de webshop van Aktiesport. Slechte klantenservice en ze doen wel heel moeilijk om even wat te retourneren. Kortom: flut webshop.

ne
door neodutchio - Oct 25, 2016 om 22:36
5148 Antwoorden / 12 Vragen

er wordt dan wel geklaagd over aktiesport hier, maar ik vind het netjes opgelost. Terugsturen is de normale gang van zaken, maar via een filiaal gaat het sneller. Het is dus weer een storm in een glas water.