Ik heb een probleem met een KOOPJES DEAL kan en mag ik dit bij jullie de klacht
Ik heb een bestelling gedaan bij KOOPJES DEAL dit is de eerste en laatste keer
Nu is het niet naar wens ,en stuur ik het terug maar 2 dagen later weer hetzelfde pakket
Nu heb ik al 4 maal een retour stikker aan gevraagd in een week maar nog steeds niets ontvangen
Ik heb ze ook al telfoonisch benaderd
Maar het is net of daar niets gelezen word, voor verdere behandeling
Nu as Woensdag heb ik het pakket 2 weken, en moet het betaald zijn wat zal ik doen
Terug sturen { dat kost mij weer 6 euro }
Of via de Belbus van jullie terug laten brengen
Hallo Nelly Gevers ,
Neem contact op met Koopjesdeal niet bellen zie hier de mogelijkheden :
Je kunt op 3 manieren contact met ons opnemen:
1) Telefonisch
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is 0320 - 417 539. Wij staan je graag te woord!
2) E-mail
Je kunt een e-mail sturen naar info@koopjedeal.nl, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een reactie
3) Online Chat
Als er een medewerker beschikbaar is dan verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een pop-up. Als je hierop klikt kun je via de chat je vragen stellen aan ons.
Of vul dit formulier in , klik op de rode regel
http://www.koopjedeal.nl/contact/
Of via de Belbus van jullie terug laten brengen
De belbus is er om problemen op te lossen , maar is geen taxi / of koerierdienst dit gaat zeker niet lukken .
Retouren kun je aanmelden via je account. Bepaalde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Hier vind je meer informatie http://www.koopjedeal.nl/retourneren/
Zal het lijstje met uitzonderingen (die dus niet geretourneerd kunnen worden) maar even neer zetten voor je. (Lijst is ook te vinden via eerder gegeven link)
Ik vermoed dat je een artikel probeert te retourneren wat NIET geretourneerd mag worden, vandaar dat ze het weer terug sturen naar je.
Er zijn een aantal artikelen die niet geretourneerd mogen worden.
Bij elke productpagina wordt expliciet vermeld of het retourrecht van het desbetreffende artikel vervalt.
U begrijpt vast dat de onderstaande artikelen niet retour gestuurd mogen worden:
> Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
> Verzilverde vouchers of tegoedbonnen
> Artikelen die langer dan 14 dagen ontvangen zijn.
> Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
> Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
> Planten
Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:
> Oordopjes
> Headsets
> Ondergoed
> Badmode
> Verzorgingsproducten
> Sokken of teenondersteuners.
> Scheermesjes
> Corrigerende onder-shirt of ondergoed
> BH’s
> Bikini’s
Wordt één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons?
Dan nemen wij uw retour niet in behandeling.
U bent tevens ook aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar u opsturen.
Klopt niets van die AV, want hygiene artikelen mogen wel geretourneerd worden en moeten geseald worden geleverd. Je kunt dus niet zomaar ongesealde oordopjes opsturen en dan zeggen dat het hygiene producten zijn. Deze AV is daarom ongeldig, want onwettig.
ACM
Wat staat er in de wet over uitzonderingen op de bedenktijd?
In de wet staat dat de bedenktijd niet geldt voor:
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd om hygiënische of gezondheidsredenen. En die daarom verzegeld zijn. Voorbeelden hiervan zijn ondergoed en badkleding. De verzegeling mag na de levering niet verbroken zijn. Deze uitzondering geldt dus alleen als u het product verzegeld levert en als de consument de verzegeling heeft verbroken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer