Ne
door Nelly Gevers Aug 29, 2016 om 06:41
Winkels & webshops

Ik heb een probleem met een KOOPJES DEAL kan en mag ik dit bij jullie de klacht

Ik heb een bestelling gedaan bij KOOPJES DEAL dit is de eerste en laatste keer
Nu is het niet naar wens ,en stuur ik het terug maar 2 dagen later weer hetzelfde pakket
Nu heb ik al 4 maal een retour stikker aan gevraagd in een week maar nog steeds niets ontvangen
Ik heb ze ook al telfoonisch benaderd
Maar het is net of daar niets gelezen word, voor verdere behandeling
Nu as Woensdag heb ik het pakket 2 weken, en moet het betaald zijn wat zal ik doen
Terug sturen { dat kost mij weer 6 euro }
Of via de Belbus van jullie terug laten brengen

3504 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 29, 2016 om 07:15
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Nelly Gevers ,

Neem contact op met Koopjesdeal niet bellen zie hier de mogelijkheden :

Je kunt op 3 manieren contact met ons opnemen:

1) Telefonisch

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is 0320 - 417 539. Wij staan je graag te woord!

 2) E-mail

Je kunt een e-mail sturen naar info@koopjedeal.nl, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een reactie

3) Online Chat

Als er een medewerker beschikbaar is dan verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een pop-up. Als je hierop klikt kun je via de chat je vragen stellen aan ons.

Of vul dit formulier in , klik op de rode regel

http://www.koopjedeal.nl/contact/

Of via de Belbus van jullie terug laten brengen

De belbus is er om problemen op te lossen , maar is geen taxi / of koerierdienst dit gaat zeker niet lukken .

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2016 om 09:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt dus de Belbus niet "bestellen".

Cookies
door Cookies - Aug 29, 2016 om 09:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Retouren kun je aanmelden via je account. Bepaalde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Hier vind je meer informatie http://www.koopjedeal.nl/retourneren/

Cookies
door Cookies - Aug 29, 2016 om 09:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zal het lijstje met uitzonderingen (die dus niet geretourneerd kunnen worden) maar even neer zetten voor je. (Lijst is ook te vinden via eerder gegeven link)
Ik vermoed dat je een artikel probeert te retourneren wat NIET geretourneerd mag worden, vandaar dat ze het weer terug sturen naar je.

Er zijn een aantal artikelen die niet geretourneerd mogen worden.
Bij elke productpagina wordt expliciet vermeld of het retourrecht van het desbetreffende artikel vervalt.
U begrijpt vast dat de onderstaande artikelen niet retour gestuurd mogen worden:

> Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
> Verzilverde vouchers of tegoedbonnen
> Artikelen die langer dan 14 dagen ontvangen zijn.
> Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
> Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
> Planten

Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:
> Oordopjes
> Headsets
> Ondergoed
> Badmode
> Verzorgingsproducten
> Sokken of teenondersteuners.
> Scheermesjes
> Corrigerende onder-shirt of ondergoed
> BH’s
> Bikini’s

Wordt één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons?
Dan nemen wij uw retour niet in behandeling.
U bent tevens ook aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar u opsturen.

zoekster1
door zoekster1 - Aug 29, 2016 om 11:54
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt niets van die AV, want hygiene artikelen mogen wel geretourneerd worden en moeten geseald worden geleverd.  Je kunt dus niet zomaar ongesealde oordopjes opsturen en dan zeggen dat het hygiene producten zijn. Deze AV is daarom ongeldig, want onwettig.

ACM

Wat staat er in de wet over uitzonderingen op de bedenktijd?

In de wet staat dat de bedenktijd niet geldt voor:

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd om hygiënische of gezondheidsredenen. En die daarom verzegeld zijn. Voorbeelden hiervan zijn ondergoed en badkleding. De verzegeling mag na de levering niet verbroken zijn. Deze uitzondering geldt dus alleen als u het product verzegeld levert en als de consument de verzegeling heeft verbroken.