Ik heb een probleem met een KOOPJES DEAL kan en mag ik dit bij jullie de klacht
Ik heb een bestelling gedaan bij KOOPJES DEAL dit is de eerste en laatste keer
Nu is het niet naar wens ,en stuur ik het terug maar 2 dagen later weer hetzelfde pakket
Nu heb ik al 4 maal een retour stikker aan gevraagd in een week maar nog steeds niets ontvangen
Ik heb ze ook al telfoonisch benaderd
Maar het is net of daar niets gelezen word, voor verdere behandeling
Nu as Woensdag heb ik het pakket 2 weken, en moet het betaald zijn wat zal ik doen
Terug sturen { dat kost mij weer 6 euro }
Of via de Belbus van jullie terug laten brengen
Hallo Nelly Gevers ,
Neem contact op met Koopjesdeal niet bellen zie hier de mogelijkheden :
Je kunt op 3 manieren contact met ons opnemen:
1) Telefonisch
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is 0320 - 417 539. Wij staan je graag te woord!
2) E-mail
Je kunt een e-mail sturen naar info@koopjedeal.nl, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een reactie
3) Online Chat
Als er een medewerker beschikbaar is dan verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een pop-up. Als je hierop klikt kun je via de chat je vragen stellen aan ons.
Of vul dit formulier in , klik op de rode regel
http://www.koopjedeal.nl/contact/
Of via de Belbus van jullie terug laten brengen
De belbus is er om problemen op te lossen , maar is geen taxi / of koerierdienst dit gaat zeker niet lukken .
Retouren kun je aanmelden via je account. Bepaalde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Hier vind je meer informatie http://www.koopjedeal.nl/retourneren/
Zal het lijstje met uitzonderingen (die dus niet geretourneerd kunnen worden) maar even neer zetten voor je. (Lijst is ook te vinden via eerder gegeven link)
Ik vermoed dat je een artikel probeert te retourneren wat NIET geretourneerd mag worden, vandaar dat ze het weer terug sturen naar je.
Er zijn een aantal artikelen die niet geretourneerd mogen worden.
Bij elke productpagina wordt expliciet vermeld of het retourrecht van het desbetreffende artikel vervalt.
U begrijpt vast dat de onderstaande artikelen niet retour gestuurd mogen worden:
> Verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
> Verzilverde vouchers of tegoedbonnen
> Artikelen die langer dan 14 dagen ontvangen zijn.
> Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
> Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
> Planten
Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:
> Oordopjes
> Headsets
> Ondergoed
> Badmode
> Verzorgingsproducten
> Sokken of teenondersteuners.
> Scheermesjes
> Corrigerende onder-shirt of ondergoed
> BH’s
> Bikini’s
Wordt één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons?
Dan nemen wij uw retour niet in behandeling.
U bent tevens ook aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar u opsturen.
Klopt niets van die AV, want hygiene artikelen mogen wel geretourneerd worden en moeten geseald worden geleverd. Je kunt dus niet zomaar ongesealde oordopjes opsturen en dan zeggen dat het hygiene producten zijn. Deze AV is daarom ongeldig, want onwettig.
ACM
Wat staat er in de wet over uitzonderingen op de bedenktijd?
In de wet staat dat de bedenktijd niet geldt voor:
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd om hygiënische of gezondheidsredenen. En die daarom verzegeld zijn. Voorbeelden hiervan zijn ondergoed en badkleding. De verzegeling mag na de levering niet verbroken zijn. Deze uitzondering geldt dus alleen als u het product verzegeld levert en als de consument de verzegeling heeft verbroken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer