di
door dijawi Sep 13, 2016 om 08:37
Winkels & webshops

In aug. bij Neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,

in aug. 2016 bij neckermann kleding besteld, 2 x bericht dat het is afgestuurd maar niks ontvangen.
Gebeld. afd. inkoop niet bereikbaar, maar ik stuur mail en u krijgt bericht.
Gebeurt niks.
Div. keren gebeld, gemaild. maar 0,0% dat je wat wijzer wordt.
Tenslotte de toeleverancier gemaild, ligt klaar voor verzending maar Neckermann betaald niet dus wij sturen niets af.
Toeleverancier, annuleert mijn bestelling. Dus ik zou mijn geld terug krijgen. ondertussen 6 weken verder.
En nog heb ik geen geld ontvangen. Op mails reageren ze niet. klantenservice is 1 persoon. en doet niks behalve alles afschermen. waar kan ik terecht om mijn geld terug te krijgen.



1888 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2016 om 08:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Komt er zeker een tweede faillissement aan.

marita5
door marita5 - Sep 13, 2016 om 08:45
11512 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Dijawi , 

Lees hier wat u kunt doen , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-webwinkel-betaalt-geld-niet-terug 

Plaats een klacht op Facebook / en Twitter .

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2016 om 08:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Met de afd. Inkoop heb je als klant niets te maken. Wie was de toeleverancier dan van de kleding en wie heeft je die naam doorgegeven? Dat is nl. helemaal niet gebruikelijk.


Cookies
door Cookies - Sep 13, 2016 om 08:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

@diumenge: dat zou me niks verbazen, alhoewel Neckermann wel druk bezig is met het openen van diverse fysieke winkels.

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2016 om 09:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Wat is dat voor raar verhaal? Alsof men u zou doorverbinden met de afdeling inkoop. En u mailt de leverancier en dan krijgt u als antwoord dat Neckerman niet betaalt en dat zij daarom niets sturen? 

En hoe kan de toeleverancier uw bestelling annuleren?

di
door dijawi - Sep 13, 2016 om 09:24
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Omdat ik reclamemail kreeg van de toeleverancier van het merk shirt dat ik bestelde heb ik daar naar toe gemaild. ik had een afstuur bericht gekregen van neckermann en van de toeleverancier via dhl.
afd. klantenservice van neckermann is maar 1 persoon. je betaald je scheel, je krijgt Almar op alle keuzes, of je wordt in de wacht gezet. Bel je terug op een andere keuze dan wordt de verbinding na het automatisch bandje verbroken.
kassa weer een euro per gesprek rijker.

wi
door wilhelmina59 - Sep 13, 2016 om 13:58
512 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering iets besteld bij de huidige Neckermann.com.
Was zo wijs geweest alles via acceptgiro te regelen. Retourzending zelf betaald. En maar aanmaningen krijgen dat ik niets heb teruggestuurd dus.....  betalen of anders. Gelijk het incassoburo gbeld en gemaild. Zij hebben alles in de wacht gezet en na een half jaar was mijn retourzending verwerkt. 
Als afsuiting een mail van het incassoburo gekregen dat de retour verwerkt was.
Heb alle correspondentie bewaard, want je weet maar nooit.

di
door dijawi - Sep 22, 2016 om 14:53
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wie heeft er nog een idee, om Neckermann op zijn plichten te wijzen?

edrick3
door edrick3 Sep 22, 2016 om 16:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

klik op de link van marita5!

di
door dijawi Sep 23, 2016 om 16:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

edrick3
ook reeds gedaan. op hun site staat een doorverwijslink van thuiswinkelwaarborg, alleen zijn ze er niet bij aangesloten!!

zoekster1
door zoekster1 - Sep 23, 2016 om 17:28
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Ik zie op facebook dat het laatste bericht van 3 juli is. Dat is niet normaal voor zo'n groot bedrijf. Meestal komen er advertenties 2 keer in de week.  De verwijzing naar twitter is nog erger, dan vind je tweets van 2014. 
Ik zie geen thuiswinkellogo op de site, maar u kunt het evengod nog proberen via thuiswinkel.org. Ze willen wel een klacht doorsturen, ook al is Neckermann geen lid.
klik HIER

Maar als ik dit ales zo overzie vrees ik het ergste.

Cookies
door Cookies - Sep 23, 2016 om 17:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Die hele webshop stelt niks meer voor. Meer een soort Zeeman geworden, alleen wel duurder dan. Ook een krakkemikkige, amateuristische site.

@Diumenge en ik hadden ook al zo onze twijfels, maar wat ik dan wel vreemd vind, is dat ze wel overal winkels openen. Het lijkt dat de focus meer op nieuwe winkels ligt, dan op online verkoop.

DOOR ZOEKSTER1 - 23 SEP. 2016 OM 17:28 
728 ANTWOORDEN / 3 VRAGEN
0

Ik zie op facebook dat het laatste bericht van 3 juli is. Dat is niet normaal voor zo'n groot bedrijf. Meestal komen er advertenties 2 keer in de week.  De verwijzing naar twitter is nog erger, dan vind je tweets van 2014.  
Ik zie geen thuiswinkellogo op de site, maar u kunt het evengod nog proberen via thuiswinkel.org. Ze willen wel een klacht doorsturen, ook al is Neckermann geen lid.
klik HIER

Maar als ik dit ales zo overzie vrees ik het ergste.

Cookies
door Cookies - Sep 23, 2016 om 17:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Trouwens van die wilde plannen bij de doorstart in 2014  'het assortiment zal de komende weken versneld worden opgebouwd en uitgebreid' is duidelijk niks terecht gekomen. http://nos.nl/artikel/665780-doorstart-onlinewinkel-neckermann.html 

@Topicstarter: dien een klacht in bij Consuwijzer, hopelijk krijgen ze nog meer klachten en dan zal het worden opgepakt. 
https://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in

di
door dijawi - Sep 23, 2016 om 21:09
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

klacht bij thuiswinkel gedeponeerd en deze is doorgestuurd, Almar heeft hierop gereageerd, dat hij de mail ontvangen heeft en door gestuurd naar het management.

Omdat Neckermann.com niet aangesloten is bij thuiswinkel heb ik gisteren ook bij Consuwijzer dit probleem voorgelegd maar nog niks op gehoord.

Mijn account is verdwenen bij Neckermann. En afd. klantenservice zegt niks te kunnen doen omdat ze het bij de financiele administratie hebben neergelegd.
Onbegrijpelijk dat het lijkt of alleen ik. hiervan last heb.

Maar we wachten rustig af. en gaan nog meer wegen zoeken om mijn geld terug te krijgen.
De consumentenbond doet alleen iets als je lid bent.
Dus wellicht eens kijken bij Radar o.i.d.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer