Internet bedrijven
Ik heb via internet een baby box voor mijn dochter besteld, bij aflevering was de bodem beschadigd en 2 schroeven waren niet goed.
Hierna heb ik via email contact met het bedrijf gehad, en na een paar dagen kreeg ik bericht dat ik een nieuwe box bodem kan komen halen in Sliedrecht of als ik dat wenste ik Capelle a/d Ijssel.
Aangezien ik in Zoetermeer woon en mijn dochter in 's Gravenzande en ik bezorgkosten heb moeten betalen vind ik dit zeer vreemd.
Ik heb een aantal malen mail contact met dit bedrijf gehad maar zij blijven bij hun standpunt.
Ik heb duidelijk mijn punten genoemd zoals, bezorgkosten betaald en kapot afgeleverd en de service zoals ik het begrepen had op de site.
Als ik op hun site kijk hebben zowel het bedrijf als ik gelijk.
Ik heb hieronder de twee opties van de site geplakt en wil graag de mening van andere hierover horen, en hoe ik dit aan kan pakken want ik voel mij knap in de maling genomen.
Ik wil graag mensen waarschuwen voor dit soort praktijken van internet bedrijven.
Op vertoon van uw aankoopbewijs/factuur, kunnen wij u direct helpen in ons filiaal in Sliedrecht. Hier is een maal per week een servicemonteur aanwezig voor het direct proberen op te lossen van een defect aan het bij ons gekocht artikel zoals een buggy, box, kinderwagen, campingbed en wieg. In onze winkels zijn geen bruikleen producten aanwezig. Wij willen u vragen, voordat u langs komt, contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak met onze servicemonteur.
U hebt volkomen gelijk. Die box is niet in orde. En die moet u dus gratis kunnen terugsturen.
Maar als u dat wenst, zou u dus langs kunnen gaan bij die winkel.
Als u besluit om hem terug te sturen, hebt u in dit geval ook recht op terugbetaling van de bezorgkosten.
En wat is de naam van dat bedrijf?
Babyentiener.nl ;-)
U staat in uw recht. Wat een onzin van dit bedrijf! Men moet u kosteloos, dus ook qua verzendkosten, alsnog een deugdelijk product verschaffen.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
gelijk hebben en krijgen zijn vaak 2 verschillende zaken, ik heb een vermoeden dat de vervangende box al in elkaar is gezet, ofwel een showmodel zal zijn en dat ze daarom zo moeilijk doen over het bezorgen en jullie gewoon een in elkaar gezette box door de monteur willen aanbieden als service en ze dus van mening zijn dat dit een passende oplossing was, maar ze vergeten dat je dan de klant opzadeld met ophaalkosten en bijkomende ongemakken.
wellicht kun je belbus inschakelen, dat die er met spreekwoordelijke onderhandelingszweep overheen gaat en de monteur het bij jullie thuis kan monteren.
@tenormin
Overheen gelezen.:-)
Maar het is hun standaard reactie.
Lees hier.
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=148178t=148178
en hier
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/baby-tiener-megastore-wwwbabyentienernl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer