to
door tom janssen Jul 25, 2016 om 14:27
Winkels & webshops
Is de site nldschoenen.com betrouwbaar? Word ook via Facebook gespamed.

Nou heel simpel zijn websites die aanbiedingen aanbieden via Facebook enigzins betrouwbaar en zo niet waar kun je dan aankloppen of zelf controleren of het pluis is.

5410 11 Rapporteer

to
door tom janssen - Jul 25, 2016 om 14:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ze bieden Nikes aan voor 60 euro ipv de gebruikelijke 120 die je er normaal voor betaald.

Verder is de site niet helemaal goed vertaald (frans/engels/nld).

En als deze site ze voor zo weinig kan aanbieden waarom andere sites dan niet?

Verder is het aanbod van modellen enorm groot en zijn ook de juiste maten beschikbaar terwijl je normaal vaak tegenkomt dat er nog maar een paar maten over zijn waar ze vanaf willen.

En tot in hoeverre heeft Facebook hier invloed op?

Controleren hun websites of ze betrouywbaar zijn?

reflecs
door reflecs Jul 25, 2016 om 15:25
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Facebook controleert die websites niet. Dat is ook niet te doen. Zijn het dure merkartikelen of schoenen voor de helft van de normale prijs, dan kun je er eigenlijk wel blind vanuit gaan dat het foute boel is.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 25, 2016 om 14:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee , je krijgt hier nagemaakte Chinese rommel.
Lees eens goed de diverse pagina's door en merk dat het Nederlands zo uit een vertaalprogrramma komt.
In plaats van Men staat er Mena, maar Dames staan weer niet als Ladies dus wat uis het nu Heren en Dames of Men and Women.
Ze zijn net online en de site eigenaar zit in Engeland.
Als u al schoenen krijgt mag u blij zijn als de douane u er niet uitpikt, u kunt een boete van zomaar 425 euro krijgen voor het importeren van immitatie.

Diewilik

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2016 om 14:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen adres, geen telefoonnummer. Als u al iets krijgt, zijn het nepperds. Moet u wellicht inklaringskosten en btw betalen, als ze al niet door de douane in beslaggenomen worden.

Betrouwbaar? Stort uw geld maar op mijn rekening, bent u het ook kwijt.

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 25, 2016 om 14:39
3449 Antwoorden / 25 Vragen

eerlijk zullen we alles delen toch?
Diewilik

costnix
door costnix Jul 25, 2016 om 18:32
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@diewilik: Ik een beetje meer dan jij :-D

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 25, 2016 om 20:50
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Prima, want iets is beter dan niets toch?

marita5
door marita5 - Jul 25, 2016 om 14:38
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tom Janssen ,

Deze site is niet betrouwbaar , copyright 2016 , de schoenen komen uit China .
U krijgt namaak troep , als u ze al krijgt en de douane ze niet in beslag neemt , klik op de rode regels

http://www.scamadviser.com/check-website/nldschoenen.com

Om te controleren of een site betrouwbaar is zie hier ,

http://www.consumentenbond.nl/online-kopen/

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

da
door datzoekikop - Jul 25, 2016 om 14:53
251 Antwoorden / Vragen

Na lezing van de site: half nederlands (slecht lees google vertaling) half engels, de betaalmethode's, en de onwaarschijnlijk lage prijzen, ik zou er niet bestellen. Als je al wat krijgt is het nep, 99 % zeker, ook maak je een beste kans dat de neppers door de dounae worden geconfiskeerd en je een boete erbovenop krijgt. Als je echt plezier van het geld wil hebben, wissel het in muntjes en gooi die stuk voor stuk in het water, dan hoor je per keer plons en zie je nog een kringetje. Maar beter: Ga gewoon naar een stenen winkel ........ boter bij de vis en je hebt een adres om op terug te vallen. Of verdeel uw bestelbedrag en ik deel het graag met Tijger1.

Cookies
door Cookies Jul 25, 2016 om 15:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nergens voor nodig om naar een stenen winkel te gaan. Zijn meer dan voldoende betrouwbare webshops waar je kunt kopen.

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2016 om 15:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik blijf niet delen hoor.:-))

Cookies
door Cookies - Jul 25, 2016 om 15:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Met gebruik van Google is eenvoudig zelf na te gaan hoe en waar je sites kunt checken. Dergelijke onbetrouwbare shops heten trouwens de ene dag zus en de andere dag zo.

ja
door jackyh - Jul 25, 2016 om 15:14
953 Antwoorden / 4 Vragen

Een mens moet z'n hele leven met z'n voeten doen. Verzorging is dus erg belangrijk en dan vooral goede schoenen. Ga toch a.u.b. naar een goede schoenenzaak voor een bij u passende schoenmaat en model. Waardeer uw voeten en ga niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. U krijgt spijt en veel kosten. DOE HET NIET.

costnix
door costnix - Jul 25, 2016 om 18:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Schoenen moet u passen voordat u ze koopt!!

zoekster1
door zoekster1 Jul 25, 2016 om 21:48
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik koop ook wel eens schoenen via een webwinkel. Maar dan wel van betrouwbare webwinkels waarbij ik weet dat mijn herroepingsrecht is gewaarborgd.

Cookies
door Cookies Jul 25, 2016 om 22:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom? Als ze niet passen, stuur je ze terug.

to
door tom janssen - Jul 25, 2016 om 22:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja heb inmiddels meer onderzoek gedaan en het ook medegedeeld op hun advertentie op facebook en kreeg al gebrekkige nederlandse prive apjes :p

iedereen in ieder geval bedankt :)

hutch
door hutch - Jul 26, 2016 om 18:36
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dit is absoluut een zeer onbetrouwbare webwinkeltje.

Als u * hier * klikt, kunt u zien dat dit 'bedrijfje' (...) sinds heel kort geregistreerd is door iemand in Groot Brittannië, die woonachtig is in een rijtjeshuis.
U heeft en krijgt geen enkele zekerheid dat u..... en überhaupt iets krijgt .... en mocht u iets ontvangen, dat u originele merkenartikelen krijgt.
Ik durf zelfs te beweren dat u alléén imitatierommel zult krijgen.

De eigenaar/eigenaresse (Holly B.) heeft zelfs een heel nest van dit soort twijfelachtige sites op zijn/haar naam staan.

Niet aan beginnen.