An
door Anoniem123123 Feb 11, 2016 om 20:38
Winkels & webshops

Is deze site betrouwbaar

Ik wil graag nike schoenen gaan bestellen. Bij het zoeken kwam ik bij een site die shoegame heet aangezien hun prijzen nog al lager zijn dan bijv footlocker vraag ik me af of deze site wel betrouwbaar is.

1817 8 Rapporteer

Topantwoord

hutch
door hutch - Feb 11, 2016 om 20:54
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Een van de meest amateuristische websites die ik ken. Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weer zo'n zolderkamerhobbyist, die in z'n vrije tijd wat extra centjes wil verdienen.

En....... 99,99 % zeker dat de schoenen, die via die website verkocht worden, geen (!) echte merkschoenen zijn, maar Chinees imitatie spul.
Dus als u vraagt of deze website betrouwbaar is, is dat meerderlei uitlegbaar:
Ontvangen: mogelijk wel, kwaliteit: Chineses imitatie, garantie: zal zeer wel mogelijk problemen gaan opleveren.

Een echte afrader dus. U bent gewaarschuwd.

hutch
door hutch - Feb 11, 2016 om 21:02
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Alleen al het gebruik van de Nederlandse taal is gewoon lachwekkend:

"Kan het geruild worden en binnen welke termijn naar welke adres ?
Als het artikel niet past kunt u dit binnen 5 dagen omruillen maar de artikelen moeten ongebruikt zijn en in originele staat. Mail ons altijd voor een retour adres en vermeld altijd uw Bestelnummer en gegevens in uw retour zending .
"

Daarnaast is deze persoon niet geheel op de hoogte van de Nederlandse (consumenten)wetgeving.

aurora1
door aurora1 - Feb 11, 2016 om 21:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Via Contact op die site staat een andres van een flat vermeld maar het huisnummer kan ik niet vinden.
Lees anders ook eens dit: http://www.consumentenbond.nl/online-shoppen/extra-informatie/veilig-online-shoppen-checklist/

pr
door prof.paul - Feb 11, 2016 om 22:14
2 Antwoorden / Vragen

waarom ga je niet in het wekend naar beverwijk.de zwarte markt of bij utrecht de utrechtse bazaar.een leuk dagje uit en nike schoenen voor de helft minder dan in de winkel.

Cookies
door Cookies Feb 12, 2016 om 11:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die zijn OF van de vrachtwagen gevallen OF het zijn neppers.

hutch
door hutch - Feb 11, 2016 om 22:28
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hoe malafide deze website is blijkt wel uit deze lariekoek-regel van deze amateur:

"Geld terug is nooit mogelijk!!   U kunt wel een waarde of tegoed bon van ons ontvangen. Wij geven geen geld terug puur omdat wij een net startende bedrijf zijn zonder inkomen en wij krijgen ons geld dan ook nooit terug van onze leveranciers."

Niet te geloven..........

jo
door jorisw - Feb 11, 2016 om 22:28
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zouden de schoenen zoveel goedkoper zijn denk je?

sy
door sylvia_71 - Feb 11, 2016 om 22:32
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ik geef liever iets extra geld uit, dan dat ik eerst uit moet zoeken of een of andere vage site wel of niet betrouwbaar is. Mensen vragen er gewoon om pm opgelicht te worden.

chris74
door chris74 - Feb 12, 2016 om 11:33
564 Antwoorden / 44 Vragen

Niet bestellen daar, hebben geen voorwaarden. Pagina daar is blanco. Het adres is een flatje. pagina bestaat pas sinds 2015. En zoals er al gezegd is retourneren en geld terug vragen onmogelijk.