Lo
door Lotteeevk May 30, 2016 om 16:18
Winkels & webshops
Is www.kappers-scharen.nl betrouwbaar

Is <a href="//kappers-scharen.nl" target="_blank">www.kappers-scharen.nl</a> betrouwbaar

Graag wil ik een kappershoofd bestellen op www.kappers-hoofd.nl alleen nu kan ik niet veel vinden over de site alleen dat ze een soort warenhuis moeten hebben in nijkerk

6063 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Lo
door Lotteeevk - May 30, 2016 om 16:22
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

*www.kappers-scharen.nl

tenormin
door tenormin - May 30, 2016 om 16:31
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

Echt lekker duidelijk is de site niet, althans, niet in mijn ogen. Maar.... je kan met PayPal betalen, dus dat zit dan weer wel snor. Kan er verder geen klachten over vinden, ik dan niet.

edrick3
door edrick3 - May 30, 2016 om 16:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Kijk eens op de website van Consuwijzer voor wat info over al dan niet betrouwbare webshops.
Klik hier.

tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 16:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Gelezen dat de prijzen exclusief btw zijn? Ik zou er maar geen schaar bestellen, want als die niet bevalt, gaat een expert van hen beoordelen of u uw geld wel terugkrijgt.

tenormin
door tenormin May 30, 2016 om 17:26
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, ze wil een kappershoofd bestellen, schaar zal ze zelf wel hebben om te knippen. ;-)

Gerry1969
door Gerry1969 May 30, 2016 om 17:33
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Een schaar moet natuurlijk ongebruikt zijn, ik denk dat de expert die controle uitvoert. 
Diewilik

tijger1
door tijger1 May 30, 2016 om 17:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou zeggen, lees maar eens verder over die schaar controle.

hutch
door hutch - May 30, 2016 om 16:44
4515 Antwoorden / 29 Vragen
1

Op zich is er weinig aan te merken op die website. Wel een aandachtspunt m.b.t. de aankoop van scharen.

In de voorwaarden staat: "Zoals u weet zijn scharen erg kwetsbaar. Indien u een schaar retour wilt sturen dient u dit direct na ontvangst te melden bij de klantenservice; 0031 ***********, wij gaan dan beoordelen of u de schaar nog kunt terugsturen. Bij terugkomst bij ons wordt de schaar beoordeeld door een expert. Het oordeel van deze bepaalt of u het betaalde bedrag retour ontvangt. Wij hanteren deze strenge regels omdat de fabrikant/leverancier dit ook aan ons oplegt. Scharen zijn kwetsbaar bij onoordeelkundig gebruik, maar ook door te laten vallen."

Deze regel is niet anders dan de normale regels van retourrecht. U mag de retour te sturen artikelen niet beschadigen.... enz.
U mag die schaar dus ook 14 dagen lang bekijken, niet gebruiken. Dus dat 'direct na ontvangst' is een beperking van uw recht, en dat is verboden.

Mocht u een schaar retour willen sturen, maar dan macro-opnames van de gehele schaar, d.w.z. opnames van zo dichtbij als mogelijk is.

ja
door jackyh May 30, 2016 om 17:27
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ze wil geen scharen bestellen maar een kappershoofd wat dat dan ook mag zijn. Zal ongetwijfeld duurder zijn dan een schaar.

hutch
door hutch May 30, 2016 om 17:31
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Weet ik, maar er zijn meer personen die deze website lezen...... En een kappershoofd is een oefenhoofd met haar. Over het algemeen zijn die scharen ook duurder. Onderschat de prijs van een kappersschaar niet.

Gerry1969
door Gerry1969 May 30, 2016 om 17:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@JackyH kappersscharen kunnen zomaar 1000 euro en meer kosten. Ik schrok daar ook een beetje van maar ja  ze moeten wel dagelijks met dat ding werken. 
Diewilik

hutch
door hutch - May 30, 2016 om 17:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen
1

Het door @Tijger1 genoemde exclusief BTW is ook verboden. Naar consumenten toe moet alles duidelijk aangegeven zijn en mogen er alléén prijzen genoemd worden inclusief de BTW. Nergens kan opgemaakt worden dat dit een groothandel is. Er wordt zelfs een termijn van 14 dagen genoemd voor retourneren.

Dus deze site heeft nog een paar zaken aan te passen.

tijger1
door tijger1 - May 30, 2016 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@jackyh

De scharen zijn daar heel wat duurder dan een "kappershoofd". 

Kan mij zo voorstellen dat als die kop bevalt, men ook verder ongelezen een schaar bestelt. En ik heb een boos vermoeden dat je dan je geld niet terugkrijgt, want even proberen mag niet.

anne david
door anne david - Oct 26, 2016 om 16:17
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb in juli een tasje besteld en kreeg het verkeerde artikel. Kon dit netjes en gratis terug sturen. Na enkele maanden was het tasje aan de zijkant wat gescheurd. De vraag gesteld of ik het kon retourneren. Week later nog geen antwoord dus nogmaals gemaild. Mocht het terugsturen maar deze keer zelf verzendkosten betaald. Kreeg het pakje thuis...weer de verkeerde tas gekregen. Zo proffesioneel vind ik dat toch niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

Bo
Bonisimo - Mar 25, 2024 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.

Beste,

Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine. ... Lees meer

ha
hans zweekhorst - Mar 25, 2024 om 12:15
Vakantie & reizen

Waarom betaalt Supersaver mijn geld niet terug nadat Covid alle vluchten deed st

Gegroet,

Covid veroorzaakte vluchtannuleringen. Men zou het geld terug moeten krijgen. Supersaver doet dat niet, terwijl de vliegmaatschappij (Lufthansa) dat al wel aan Supersaver heeft terugbetaald.
Veel brieven, mailtjes en telefoontjes ten spijt. Na drie jaar nog geen geld.

mvg,
hans zweekhorst
delfgauw

Lees meer