Kadoabonnement opgezegd
Hallo,
Wij hebben vorig jaar onze zoon een kadoabonnement op Webdesigner gegeven, op de site stond dat proef-en kadoabonnementen automatisch afliepen. Voor de zekerheid hebben wij ook nog telefonisch doorgegeven dat het blad niet verlengd werd in oktober 2015. Na twee betalingsherrineringen contact opgenomen met Aboland en verteld dat het abonnement een kado was, dat automatisch zou stoppen. Toen werd mij verteld dat dat niet kon met een kortingsabonnement, en dat het drie maanden van tevoren moest worden opgezegd, dit stond nergens vermeld op de site. Weer iemand aan de telefoon gehad van Aboland (wilde haar naam niet zeggen) deze mevrouw vertelde mij dat ze het abonnement per direct had stopgezet en dat ik nog 23,65 euro moest betalen. Ik heb haar toen verteld dat ik dit niet ga betalen omdat het een kadoabonnement betreft. Na het verkrijgen van de acceptgiro voor de 23,65 euro weer gebeld en weer blijven ze volharden in hun mening. Er is nu een incassobureau ingeschakeld en het bedrag is inmiddels 36,48 euro geworden. Voor mij is dit gewoon een principe kwestie geworden en ben ook niet van plan om te betalen. Wie heeft hier antwoorden/ideeen voor mij. Groeten tu.
Als er op die site stond dat het een proefabonnement was, dan mag dat niet automatisch verlengd worden. dat dat niet van toepassing is bij een kortings abonnement is flauwekul.
Maar u zult geen schermprint van die site gemaakt hebben, en u hebt weliswaar nog een keer gemeld dat het niet verlengd moest worden, maar dat hebt u telefonisch gedaan.
Ik weet niet precies welke site het is, kan er daarom ook niet naar kijken.
Persoonlijk zou ik niet betalen. Ik zou nog een keer per mail aan dat bedrijf en aan het incassobureau melden dat u een proefabonnement hebt afgesloten, dat u voor de zekerheid ook nog gemeld hebt dat het niet verlengd moest worden en dat u dus ook niet gaat betalen. Zet er verder bij dat u eventuele gerechtelijke stappen met vertrouwen tegemoet ziet. Mails bewaren.
In het vervolg sprintscreen maken en per mail opzeggen plus om een bevestiging vragen.
U heeft neem ik aan geen printscreen/papier heeft van de pagina met de automatische afloop van het kadoabonnement? Dan wordt het lastig. Ik geloof u op uw woord, maar wat u stelt is helaas lastig te bewijzen. Dan zou u al lotgenoten moeten vinden om uw zaak hard te maken. Probeer eens via facebook.
Wat u nog zou kunnen doen is via thuiswinkel.org een klacht hierover indienen. Daar is abonnementenland bij aangesloten.
klik HIER
Dit abonnement moet dan wel een bedrijf/consumenten overeenkomst zijn.
Als het om dit abonnement gaat, dan stopt het inderdaad automatisch http://www.fnl.nl/design/webdesigner/webdesigner-abo/webdesigner-cadeau-abonnement-10-nummers-voor-60.html
Webdesigner cadeau-abonnement: 10 Nummers voor €60
- Geef een abonnement op Webdesigner cadeau
- Verras iemand met een jaar nuttige webdesign-artikelen en tutorials
- Een origineel cadeau om te geven
- Het abonnement wordt niet verlengd en stopt dus automatisch
Hallo Tucson ,
Bij Aboland staat duidelijk vermeld als het een proef/ cadeau - abonnement is automatisch word stopgezet .
Loopt mijn abonnement automatisch af of moet ik het zelf opzeggen?
Cadeau- en proefabonnementen lopen automatisch af, tenzij in de tekst anders is vermeld. Andere abonnementen worden omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd, tenzij het abonnement tijdig en volgens de, voor dat magazine, geldende regels is opgezegd.
Wat is mijn opzegtermijn?
Wanneer u op kunt zeggen, hangt af van het abonnement. Na afloop van de actieperiode waar u zich voor heeft aangemeld geldt er een opzegtermijn. (Dit geldt niet voor proef- en cadeauabonnementen.)
Publiekstijdschriften
- Voor tijdschriften die minstens één keer per maand verschijnen geldt een opzegtermijn van maximaal één maand.
- Voor tijdschriften die minder dan één keer per maand verschijnen geldt een opzegtermijn van maximaal drie maanden.
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scoupy cashback
Zie bijgaande copy van mijn mail in de afbeeldingen.
[edit persoonlijjk gegevens bijlage - redactie]
Lees meerNetvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer