Kan ik af van een aankoop bij seats en sofa's?
Een stoel en bankstel gekocht maar heel dom, geen recensies gelezen. Kan ik nog zonder kosten van de aankoop af? Hadden belooft dat de stoel er afgelopen woensdag zou zijn en het bankstel hadden ze op voorraad. Na tig keer gebeld te hebben geen vrachtbrief en zelfs GEEN vrachtwagen met spullen.......
Wil er heel erg graag vanaf.
Hallo Elmarojo ,
Spijtig dat u de recensies pas achteraf leest , beter vooraf dan achteraf maar daar heeft u nu niks meer aan .
Wil er heel erg graag vanaf.
Als u de annuleringskosten betaald kunt u er vanaf .
KAN IK MIJN BESTELLING BIJ SEATS AND SOFAS ANNULEREN ?
U heeft altijd het recht om een bestelling te annuleren. Uiteraard zoeken wij allereerst graag samen met u naar een goede oplossing, maar wilt u echter definitief annuleren, zijn wij gerechtigd om u een schadevergoeding in rekening te brengen van 30% van de in de overeenkomst afgesproken koopprijs. Deze schadevergoeding bedraagt 50% indien de annulering plaatsvindt nadat er gecommuniceerd is dat de (bestelde) artikelen (of een deel van de (bestelde) artikelen in geval van een deellevering) reeds klaarstaan voor uitlevering
Bron : seatsandsofas.nl
In dit geval had u ook elders moeten afnemen, dus bij ieder "woonparadijs". Nu maar hopen dat stoel en bankstel alsnog geleverd zullen worden van de firma K & K. (Kommer & Kwel). En ja, annuleringskosten zijn 30%.
Er is al gecommuniceerd dat de meubels worden geleverd , dan zijn de annuleringskosten 50%
Ja, dan maar wachten tot een en ander gebracht zal worden. Misschien valt het mee voor @elmarojo. ;-)
Aan deze zaak gaf ik nog geen cent , is een flutzaak . Zal voor Ts niet meevallen als hij/ zij problemen ondervind met de garantie en waardeloze kwaliteit .
Ik zou wel eens willen weten, zijn er ook tevreden klanten van Seats en Sofa? Hoe vaak moet je horen en lezen dat het waardeloze rotzooi is voor je besluit daar maar niet te kopen.
Tuurlijk zijn er tevreden klanten en dit zijn er veel meer dan de ontevreden klanten. Als SenS jouw dat kunnen bieden waar jij tevreden mee bent, klein budget, goedkope banken, snel leverbaar etc.....
Nadeel van recensies is dat hoofdzakelijk alleen de negatieve recensies geplaatst worden, mensen mogen namelijk graag klagen maar als er iets goed is dan hoor je ze niet.
Mooi te horen. Lijkt dat Seats en Sofa's wat meer moet doen aan z'n imago.
Het lijkt me dat S & S wat meer moet doen aan kwaliteit en service. Dan komt het goede imago vanzelf.
Voor goedkope banken en snellere levering kun je dan heel wat beter naar Ikea gaan. Binnen 2 weken heb je je spul binnen.
En bij IKEA zijn de spullen kwalitatief ook nog eens bijna oneindig veel beter.
Terugkomend op de vraag: ze zitten al behoorlijk lang in Nederland (al zeker 20 jaar, misschien wel langer) en vaak nog op dezelfde locaties waar ze begonnen zijn ook. Als het echt altijd slecht zou zijn was dat natuurlijk nooit gelukt.
Wij hebben de afspraak gemaakt dat de stoel er woensdag zou zijn en het bankstel was op voorraad. Niet dus.....
Ga de brief van consuwijzer opsturen, en
alvast een advocaat in de arm nemen...
Bedankt allemaal.
KAN IK MIJN BESTELLING BIJ SEATS AND SOFAS ANNULEREN ?
U heeft altijd het recht om een bestelling te annuleren. Uiteraard zoeken wij allereerst graag samen met u naar een goede oplossing, maar wilt u echter definitief annuleren, zijn wij gerechtigd om u een schadevergoeding in rekening te brengen van 30% van de in de overeenkomst afgesproken koopprijs. Deze schadevergoeding bedraagt 50% indien de annulering plaatsvindt nadat er gecommuniceerd is dat de (bestelde) artikelen (of een deel van de (bestelde) artikelen in geval van een deellevering) reeds klaarstaan voor uitlevering
Bron : seatsandsofas.nl
Snap niet helemaal dat zo'n oplichters zooi hier nog durft te reageren. Geen vrachtbrief, zelfs geen vrachtwagen.....komt zeker lopen die stoel. Dat bankstel zou op voorraad zijn, ook een dikke vette leugen......ziek als je zo je geld moet verdienen en mensen oplicht die er vaak maanden voor gespaard hebben. Gewoon superzielig.....En wat voor oplossing had je in gedachten ???? Geloof me, dit krijgt nog een staartje.....
@aelmarojo
Tegen wie gaat u zo te keer? S & S heeft hier helemaal niet gereageerd.
Een forumlid heeft een stukje van de algemene voorwaarden hier neergezet. En die voorwaarden had u natuurlijk niet gelezen.
Goh , plaats een reactie krijg je ook nog de volle laag ;-))
U krijgt ook nog een staartje.:-)) Maar ja, ze kopen daar zonder eerst onderzoek te doen, dan gaan ze klagen en kunnen nog steeds niet lezen.
Ja , en ik krijg een advocaat aan mijn broek , dat ze niet kunnen lezen komt door de kleur van de bank . ik ga wel goed vandaag , ik loop voorover gebogen met een stofzuiger , een staartje , en de advocaat erachter aan , ik kan mijn lol op ;-))
Ik weet niet waarom het er niet staat maar ik dacht dat s&s had gereageerd. Nogmaals excuses.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer