el
door elmarojo Aug 27, 2016 om 09:57
Winkels & webshops

Kan ik af van een aankoop bij seats en sofa's?

Een stoel en bankstel gekocht maar heel dom, geen recensies gelezen. Kan ik nog zonder kosten van de aankoop af? Hadden belooft dat de stoel er afgelopen woensdag zou zijn en het bankstel hadden ze op voorraad. Na tig keer gebeld te hebben geen vrachtbrief en zelfs GEEN vrachtwagen met spullen.......
Wil er heel erg graag vanaf.

10261 16 Rapporteer

getty
door getty - Aug 27, 2016 om 10:05
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dat kan niet maar zo, u zult dan forse annuleringskosten moeten betalen.

hebben ze een verklaring waarom niet geleverd en wanneer komt het alsnog?

marita5
door marita5 - Aug 27, 2016 om 10:06
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Elmarojo ,

Spijtig dat u de recensies pas achteraf leest , beter vooraf dan achteraf maar daar heeft u nu niks meer aan .

Wil er heel erg graag vanaf.

Als u de annuleringskosten betaald kunt u er vanaf .

KAN IK MIJN BESTELLING BIJ SEATS AND SOFAS ANNULEREN ?

U heeft altijd het recht om een bestelling te annuleren. Uiteraard zoeken wij allereerst graag samen met u naar een goede oplossing, maar wilt u echter definitief annuleren, zijn wij gerechtigd om u een schadevergoeding in rekening te brengen van 30% van de in de overeenkomst afgesproken koopprijs. Deze schadevergoeding bedraagt 50% indien de annulering plaatsvindt nadat er gecommuniceerd is dat de (bestelde) artikelen (of een deel van de (bestelde) artikelen in geval van een deellevering) reeds klaarstaan voor uitlevering

Bron : seatsandsofas.nl

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 27, 2016 om 10:13
7180 Antwoorden / 3 Vragen

Edit

tenormin
door tenormin - Aug 27, 2016 om 10:17
16823 Antwoorden / 108 Vragen

In dit geval had u ook elders moeten afnemen, dus bij ieder "woonparadijs". Nu maar hopen dat stoel en bankstel alsnog geleverd zullen worden van de firma K & K. (Kommer & Kwel). En ja, annuleringskosten zijn 30%.

marita5
door marita5 Aug 27, 2016 om 10:22
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Er is al gecommuniceerd dat de meubels worden geleverd , dan zijn de annuleringskosten 50%

tenormin
door tenormin Aug 27, 2016 om 10:41
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, dan maar wachten tot een en ander gebracht zal worden. Misschien valt het mee voor @elmarojo. ;-)

marita5
door marita5 Aug 27, 2016 om 10:50
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Aan deze zaak gaf ik nog geen cent , is een flutzaak . Zal voor Ts niet meevallen als hij/ zij problemen ondervind met de garantie en waardeloze kwaliteit .

ja
door jackyh - Aug 27, 2016 om 10:23
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zou wel eens willen weten, zijn er ook tevreden klanten van Seats en Sofa? Hoe vaak moet je horen en lezen dat het waardeloze rotzooi is voor je besluit daar maar niet te kopen.

Gr
door Grunn1 Aug 27, 2016 om 12:28
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Tuurlijk zijn er tevreden klanten en dit zijn er veel meer dan de ontevreden klanten. Als SenS jouw dat kunnen bieden waar jij tevreden mee bent, klein budget, goedkope banken, snel leverbaar etc.....
Nadeel van recensies is dat hoofdzakelijk alleen de negatieve recensies geplaatst worden, mensen mogen namelijk graag klagen maar als er iets goed is dan hoor je ze niet.

ja
door jackyh Aug 27, 2016 om 12:39
953 Antwoorden / 4 Vragen

Mooi te horen. Lijkt dat Seats en Sofa's wat meer moet doen aan z'n imago.

tijger1
door tijger1 Aug 27, 2016 om 12:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het lijkt me dat S & S wat meer moet doen aan kwaliteit en service. Dan komt het goede imago vanzelf.

Cookies
door Cookies Aug 27, 2016 om 13:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor goedkope banken en snellere levering kun je dan heel wat beter naar Ikea gaan. Binnen 2 weken heb je je spul binnen.

jo
door jorisw Aug 28, 2016 om 10:34
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En bij IKEA zijn de spullen kwalitatief ook nog eens bijna oneindig veel beter.

Terugkomend op de vraag: ze zitten al behoorlijk lang in Nederland (al zeker 20 jaar, misschien wel langer) en vaak nog op dezelfde locaties waar ze begonnen zijn ook. Als het echt altijd slecht zou zijn was dat natuurlijk nooit gelukt.

edrick3
door edrick3 - Aug 27, 2016 om 13:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De verkoper bezorgt mijn product niet. Wat kan ik doen?

Lees de info van Consuwijzer hier eens.

ra
door ramanah - Aug 27, 2016 om 16:03
135 Antwoorden / Vragen

Je krijgt bijna het idee dat S & S meer verdient aan de annuleringen als aan de verkopen.

el
door elmarojo - Aug 27, 2016 om 19:37
39 Antwoorden / 10 Vragen

Wij hebben de afspraak gemaakt dat de stoel er woensdag zou zijn en het bankstel was op voorraad. Niet dus.....
Ga de brief van consuwijzer opsturen, en
alvast een advocaat in de arm nemen...
Bedankt allemaal.

el
door elmarojo - Aug 27, 2016 om 19:44
39 Antwoorden / 10 Vragen

KAN IK MIJN BESTELLING BIJ SEATS AND SOFAS ANNULEREN ?

U heeft altijd het recht om een bestelling te annuleren. Uiteraard zoeken wij allereerst graag samen met u naar een goede oplossing, maar wilt u echter definitief annuleren, zijn wij gerechtigd om u een schadevergoeding in rekening te brengen van 30% van de in de overeenkomst afgesproken koopprijs. Deze schadevergoeding bedraagt 50% indien de annulering plaatsvindt nadat er gecommuniceerd is dat de (bestelde) artikelen (of een deel van de (bestelde) artikelen in geval van een deellevering) reeds klaarstaan voor uitlevering

Bron : seatsandsofas.nl

Snap niet helemaal dat zo'n oplichters zooi hier nog durft te reageren. Geen vrachtbrief, zelfs geen vrachtwagen.....komt zeker lopen die stoel. Dat bankstel zou op voorraad zijn, ook een dikke vette leugen......ziek als je zo je geld moet verdienen en mensen oplicht die er vaak maanden voor gespaard hebben. Gewoon superzielig.....En wat voor oplossing had je in gedachten ???? Geloof me, dit krijgt nog een staartje.....

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2016 om 19:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@aelmarojo

Tegen wie gaat u zo te keer? S & S heeft hier helemaal niet gereageerd.

Een forumlid heeft een stukje van de algemene voorwaarden hier neergezet. En die voorwaarden had u natuurlijk niet gelezen.

marita5
door marita5 Aug 27, 2016 om 20:07
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Goh , plaats een reactie krijg je ook nog de volle laag ;-))

tijger1
door tijger1 Aug 27, 2016 om 20:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U krijgt ook nog een staartje.:-)) Maar ja, ze kopen daar zonder eerst onderzoek te doen, dan gaan ze klagen en kunnen nog steeds niet lezen.

marita5
door marita5 Aug 27, 2016 om 20:28
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , en ik krijg een advocaat aan mijn broek , dat ze niet kunnen lezen komt door de kleur van de bank . ik ga wel goed vandaag , ik loop voorover gebogen met een stofzuiger , een staartje , en de advocaat erachter aan , ik kan mijn lol op ;-))

el
door elmarojo Aug 28, 2016 om 06:40
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ik weet niet waarom het er niet staat maar ik dacht dat s&s had gereageerd. Nogmaals excuses.

marita5
door marita5 - Aug 27, 2016 om 20:05
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Elmarojo ,

U kopiëert mijn reactie maar èèn ding is zeker IK WERK GELUKKIG NIET voor Seats and Sofas , al kreeg ik een bankstel gratis zou ik daar nog niet willen werken nee dank u wel  ;-))
Volg de tip van @edrick3 en stuur Seats and Sofas een brief .

el
door elmarojo - Aug 27, 2016 om 21:56
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ja sorry, dacht dat het een reactie van seats en sofa's was. Excuses.

marita5
door marita5 Aug 27, 2016 om 22:03
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Excuses geaccepteerd , ik krijg geen staartje ;-))

mathijs_b
door mathijs_b - Aug 27, 2016 om 22:16
641 Antwoorden / 77 Vragen

Altijd even googelen voor u een dure aankoop doet.
Maar bij S&S lopen zeer agressieve verkopers rond die u verkopen wat u absoluut niet wilt hebben.
Ik ben daar ooit binnengelopen. Nog nooit zo'n "behulpzaam" personeel meegemaakt. Je wordt binnen 5 minuten gehersenspoeld.... en koopt.... (Bij mij lukte het, helaas voor hun, niet)
Als u weer bij kennis bent en het dubbeltje gevallen is hebben ze die 30/50% al verdiend.....

el
door elmarojo - Aug 28, 2016 om 09:14
39 Antwoorden / 10 Vragen

Edrick3. Bedankt. Eigenlijk het enige nuttige antwoord. Heel erg bedankt....

marita5
door marita5 - Aug 28, 2016 om 09:47
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Elmarojo ,

Hier komt nog een nuttig antwoord :

Als uw bankstel / en stoel geleverd word , wens ik u een fijn zitgenot .

Echter wanneer u problemen krijgt met de garantie / en kwaliteit wat ze niet kennen bij Seats and Sofas , zie ik u wel terug op deze site met een nieuwe klacht .

hutch
door hutch - Aug 28, 2016 om 09:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

S&S zal hier NOOIT reageren. Dat durft dat malafide 'bedrijfje' niet eens. Ik heb hen al meerdere keren verzocht om een reactie te plaatsen, maar dat hebben zij dus nog nooit aangedurfd. Dat laatste is eigenlijk ook wel logisch, want dan zullen zij daar met meerdere personen een dagtaak aan hebben.

Zij blijven erg vriendelijk en beloven u van alles, zelfs de hemel op aarde....... tot dat u een handtekening gezet heeft en dan komt de ware aard van dit beest te voorschijn. Plotsklaps is dat masker van de vriendelijkheid verdwenen en hebben zij geen oog meer voor u.

Sterker nog, vanaf het moment van tekenen (door u / de 'klant' - lees slachtoffer) bent u maar een lastig persoon en bent u gedegradeerd tot een stuk vuil.
Eigenlijk een overbodige opmerking, maar ik neem aan dat u daar 'never en nooit' meer wat koopt/bestelt.

Er zijn al goede tips gegeven, maar in ieder geval uw ervaring(en) via sociale media delen en uiteraard waarschuwen voor dit ***'bedrijfje'.

Succes en sterkte verder.

marita5
door marita5 Aug 28, 2016 om 09:59
11507 Antwoorden / 15 Vragen

U komt letters tekort voor dit ***bedrijfje ;-))