Kapot bankstel van sanders meubelstad
20 september 2015 hadden wij een bank gekocht, eigenlijk zou deze in dezember geleverd worden, maar was uiteindelijk 13 januari geleverd. Hier waren we al ontevreden over. Toen de bank eenmal aan kwam, was die ook nog defect. Het voetendeel van de bank is krom waardoor er altijd een stuk uitsteekt. 2 februari zou het gemaakt worden, er was een monteur gekomen en hij zei dat hij nog materialen nodig om dit te maken, waardoor hij een nieuwe afspraak moest maken. Nu zitten we al in de maand augustus en hebben al een paar keer gebeld, maar er komt niks. We hebben ook al rechtsbijstand gebeld en een klacht gezet op klacht.nl en toe zeiden ze ook dat ze het zouden oplossen, maar er gebeurt niks. Wat kun je nu nog meer doen?
U kunt een klacht indienen bij de Geschillencommissie wonen. Maar dat is natuurlijk belachelijk, die bank moet gewoon worden gemaakt. Misschien helpt het om er in ieder geval mee te dreigen.
Voor de procedure van de Geschillencommissie wonen klik HIER
@zoekster. Zijn ze aangesloten bij GCW? Ik zie het nergens op hun site.
Ja, daar zijn ze bij aangesloten. Volgens de site van de GC althans.
Wat u ook nog kunt doen is een ingebrekestelling sturen waarin u Sanders een uiterste termijn geeft bijv. 14 dagen om de gebreken te verhelpen. Indien er binnen die 14 dagen geen herstel heeft plaatsgevonden, ontbindt u de overeenkomst. Benoem het gebrek, de aankoopsom en de datum van overeenkomst, de aflevering en wat er in tussen wel en niet is gedaan om het gebrek te verhelpen.Verzoek om een schriftelijk antwoord binnen 14 dagen.
Doe dit aangetekend schriftelijk.
Als er dan nog geen actie wordt ondernomen kunt u de overeenkomst ontbinden. De bank mag Sanders houden en u krijgt uw aankoopbedrag terug. Daar zal Sanders dan vast niet aan willen meewerken, maar u heeft een rechtsbijstandverzekering en die kan u daarmee verder helpen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden : https://www.tonecontrol.nl/ een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer