Ja
door Jackie2092 Sep 27, 2016 om 18:30
Winkels & webshops

Kapot bankstel van sanders meubelstad

20 september 2015 hadden wij een bank gekocht, eigenlijk zou deze in dezember geleverd worden, maar was uiteindelijk 13 januari geleverd. Hier waren we al ontevreden over. Toen de bank eenmal aan kwam, was die ook nog defect. Het voetendeel van de bank is krom waardoor er altijd een stuk uitsteekt. 2 februari zou het gemaakt worden, er was een monteur gekomen en hij zei dat hij nog materialen nodig om dit te maken, waardoor hij een nieuwe afspraak moest maken. Nu zitten we al in de maand augustus en hebben al een paar keer gebeld, maar er komt niks. We hebben ook al rechtsbijstand gebeld en een klacht gezet op klacht.nl en toe zeiden ze ook dat ze het zouden oplossen, maar er gebeurt niks. Wat kun je nu nog meer doen?

990 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 27, 2016 om 18:42
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt een klacht indienen bij de Geschillencommissie wonen. Maar dat is natuurlijk belachelijk, die bank moet gewoon worden gemaakt. Misschien helpt het om er in ieder geval mee te dreigen. 

Voor de procedure van de Geschillencommissie wonen klik HIER

tenormin
door tenormin Sep 27, 2016 om 18:47
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster. Zijn ze aangesloten bij GCW? Ik zie het nergens op hun site.

zoekster1
door zoekster1 Sep 27, 2016 om 19:00
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, daar zijn ze bij aangesloten. Volgens de site van de GC althans.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 28, 2016 om 11:49
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wat u ook nog kunt doen is een ingebrekestelling sturen waarin u Sanders een uiterste termijn geeft bijv. 14 dagen om de gebreken te verhelpen. Indien er binnen die 14 dagen geen herstel heeft plaatsgevonden, ontbindt u de overeenkomst. Benoem het gebrek, de aankoopsom en de datum van overeenkomst, de aflevering en wat er in tussen wel en niet is gedaan om het gebrek te verhelpen.Verzoek om een schriftelijk antwoord binnen 14 dagen. 
Doe dit aangetekend schriftelijk.

Als er dan nog geen actie wordt ondernomen kunt u de overeenkomst ontbinden. De bank mag Sanders houden en u krijgt uw aankoopbedrag terug. Daar zal Sanders dan vast niet aan willen meewerken, maar u heeft een rechtsbijstandverzekering en die kan u daarmee verder helpen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden : https://www.tonecontrol.nl/ een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht. 

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.  Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer