Kapotte keukenkraan
Ik heb voor een klant een keukenkraan gekocht bij de Toolstation.
Deze heeft het na iets meer dan 14 maanden opgegeven.
Nu weet ik dat ik volgens de Europese wetgeving 2 jaar garantie hoor te hebben maar geven zij aan dat Nederland dit niet heeft overgenomen.
Nu hoopte ik of 1 van jullie mij zou kunnen vertellen of dit klopt?
Alvast bedankt
U bent blijkbaar ondernemer? Dit is een consumentenforum.
thuishulp?
?
Ik bedoel TS
Oh ik vat hem. U bedoelt dat ts mogelijk een thuiszorghulp is die voor client iets heeft gekocht.
Ja dan geldt gewoon het consumentenrecht inderdaad.
Hallo Erica Pellikaan ,
U bent hier op een consumentenforum , stel uw vraag eens op het ondernemersforum , klik op de rode regel .
https://www.higherlevel.nl/
thuishulp o.i.d.?
Wat bedoelt u hier mee ?
Ik heb voor een klant een keukenkraan gekocht bij de Toolstation. Ik bedoel dus TS
KWALITEIT EN GARANTIE
Alle producten uit ons assortiment worden geselecteerd en gecontroleerd op kwaliteit en hebben een minimale garantieperiode van 12 maanden. Uit de link:http://www.toolstation.nl/messages/service
Ja inderdaad dat klopt, Nederland heeft die twee jaar niet overgenomen.
Maar ik weet niet wat ik mij moet voorstellen bij een kraan die het opgegeven heeft.
CITAAT garantie volgens Wikipedia
Bezoek voor details en advies de website Consuwijzer.nl (indirect van de Overheid)
@Erica Pellikaan ,
Ik heb voor een klant een keukenkraan gekocht bij de Toolstation.
Ik vind uw vraag nogal verwarrend , als dit een consumentenkoop is geweest , dan kunt u de verkoper na 2 jaar nog aanspreken zie hier , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer