Klacht webwinkel voldaanfashion.nl
Ik ben het zoveelste slachtoffer van voldaanfashion.nl van [edit-redactie]. Zie http://www.klachtenkompas.nl/voldaanfashionnl Hebben jullie daar al eens aandacht aan besteedt?
U kunt Kassa vragen er aandacht aan te besteden via dit formulier:
http://kassa.vara.nl/pagina/contact
Je zit nu op een openbaar forum.
Als Kassa aandacht zou moeten besteden aan alle foute webshops dan hadden ze een dagtaak (en dat waarschuwen zou trouwens toch niet helpen.)
Mensen zouden eens hun gezonde verstand moeten gebruiken en EERST nagaan of een website/webshop betrouwbaar is ipv achteraf.
+10 is je antwoord wel waard.
Wat bedoelt u eigenlijk met slachtoffer? Alle waarschuwingen voor verkeerde webshops is boter aan de galg gesmeerd.
Men koopt eerst en gaat dan pas kijken.
Hoezo moet daar, door welke omroep dan ook, aandacht aan besteed worden, omdat u uw huiswerk niet heeft gedaan? Al wordt er 10 keer aandacht aan besteed mensen blijven bestellen om pas daarna te kijken of het wel goed zit.
En als Kassa er aandacht aan zou besteden, wat dan? Hoewel er al ontzettend veel aandacht besteed is aan voldaanfasion.nl bent u er toch ingetuind. Dus aandacht van Kassa voor deze webwinkel gaat niet helpen.
Beter hamert Kassa er telkens maar weer op dat u voordat u online koopt eerst de winkel natrekt. Ongeacht welke webwinkel het betreft.
Toch is het intressant te weten, dat deze mevrouw [edit] van Voldaan Fashion, onvermoeid door gaat met het aanbieden van haar dure handel, waarbij het bestelde en betaalde product nooit wordt ontvangen. Alhoewel er meerdere mensen zijn die klachten hebben ingediend, en zelfs aangiftes heeft deze mevrouw [edit] nog steeds vrij spel. Ze schijnt zich dus niks aan te trekken van de slachtoffers die ze maakt.
Een gewaarschuwd mens teld voor twee immers.
Dus waarom zou men niet hiervan geen melding mogen maken? Oplichting is nog altijd verboden, en als ik lees hoe sommige mensen reageren met: Tjah eigen schuld, dat had u maar even flink uw huiswerk moeten doen.. dan denk ik: Wat een rare reactie. Voegt niets toe. Als je niets beters kunt melden? Hou dan je mond lekker.
De TS staat in zijn recht.
Het kan me eerlijk gezegd geen hout schelen dat [edit-red.] hier met naam en toenaam wordt genoemd. Het is gewoon een oplichtster die ik weet niet hoeveel klanten heeft beduveld en hier rustig mee doorgaat.
En ook vind ik dat Kassa hier aandacht zou moeten besteden. Dat soort schorem moet aangepakt worden.
Mee eens, maar trek wel 1 lijn. Of allemaal volop in de picture of desnoods voornaam en beginletter achternaam. Maar niet de ene wel de ander niet.
Diewilik
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer