Ar
door Arthur. Aug 20, 2016 om 14:44
Winkels & webshops

Klacht webwinkel voldaanfashion.nl

Ik ben het zoveelste slachtoffer van voldaanfashion.nl van [edit-redactie]. Zie http://www.klachtenkompas.nl/voldaanfashionnl Hebben jullie daar al eens aandacht aan besteedt?

2499 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 20, 2016 om 14:50
7179 Antwoorden / 3 Vragen
2

U kunt Kassa vragen er aandacht aan te besteden via dit formulier:
http://kassa.vara.nl/pagina/contact

edrick3
door edrick3 - Aug 20, 2016 om 16:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen
7

Je zit nu op een openbaar forum.
Als Kassa aandacht zou moeten besteden aan alle foute webshops dan hadden ze een dagtaak (en dat waarschuwen zou trouwens toch niet helpen.)
Mensen zouden eens hun gezonde verstand moeten gebruiken en EERST nagaan of een website/webshop betrouwbaar is ipv achteraf.

Cookies
door Cookies Aug 20, 2016 om 16:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

+10 is je antwoord wel waard.

tijger1
door tijger1 - Aug 20, 2016 om 16:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen
3

Wat bedoelt u eigenlijk met slachtoffer? Alle waarschuwingen voor verkeerde webshops is boter aan de galg gesmeerd.

Men koopt eerst en gaat dan pas kijken.

gerbera
door gerbera - Aug 20, 2016 om 16:51
7358 Antwoorden / 14 Vragen
2

Hoezo moet daar, door welke omroep dan ook, aandacht aan besteed worden, omdat u uw huiswerk niet heeft gedaan? Al wordt er 10 keer aandacht aan besteed mensen blijven bestellen om pas daarna te kijken of het wel goed zit.

ha
door halex - Aug 20, 2016 om 17:02
1374 Antwoorden / 4 Vragen
2

En als Kassa er aandacht aan zou besteden, wat dan? Hoewel er al ontzettend veel aandacht besteed is aan voldaanfasion.nl bent u er toch ingetuind. Dus aandacht van Kassa voor deze webwinkel gaat niet helpen.
Beter hamert Kassa er telkens maar weer op dat u voordat u online koopt eerst de winkel natrekt. Ongeacht welke webwinkel het betreft.

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 21, 2016 om 00:04
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Danielle houdt er in ieder geval al een
"voldaan " gevoel aan over. Dank namens haar. 
Diewilik

agaat77
door agaat77 - Aug 24, 2016 om 17:43
82 Antwoorden / 7 Vragen
1

Toch is het intressant te weten, dat deze mevrouw [edit] van Voldaan Fashion, onvermoeid door gaat met het aanbieden van haar dure handel, waarbij het bestelde en betaalde product nooit wordt ontvangen. Alhoewel er meerdere mensen zijn die klachten hebben ingediend, en zelfs aangiftes heeft deze mevrouw [edit] nog steeds vrij spel. Ze schijnt zich dus niks aan te trekken van de slachtoffers die ze maakt.

 

Een gewaarschuwd mens teld voor twee immers.

 

Dus waarom zou men niet hiervan geen melding mogen maken? Oplichting is nog altijd verboden, en als ik lees hoe sommige mensen reageren met: Tjah eigen schuld, dat had u maar even flink uw huiswerk moeten doen.. dan denk ik: Wat een rare reactie. Voegt niets toe. Als je niets beters kunt melden? Hou dan je mond lekker.

 

De TS staat in zijn recht.

zoekster1
door zoekster1 - Aug 25, 2016 om 00:42
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Het kan me eerlijk gezegd geen hout schelen dat [edit-red.] hier met naam en toenaam wordt genoemd. Het is gewoon een oplichtster die ik weet niet hoeveel klanten heeft beduveld en hier rustig mee doorgaat.

En ook vind ik dat Kassa hier aandacht zou moeten besteden. Dat soort schorem moet aangepakt worden.

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 25, 2016 om 01:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Mee eens, maar trek wel 1 lijn. Of allemaal volop in de picture of desnoods voornaam en beginletter achternaam. Maar niet de ene wel de ander niet. 
Diewilik

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer