Mo
door Morteza Apr 27, 2016 om 19:22
Winkels & webshops

Klachten indiennen

Ik heb 17 jan 2016 bij de Budol.nl Gillette Mach 3 scheermessen besteld en betaald.8 feb 2016 kreeg ik email dat door een kleine vertraging gaan ze de scheermesjes iets later uitleveren.

In de maart heb ik telefonisch en email contact gehad met Bundol.nl over mijn bestelling dat ik niet ontvangen hebt , iedere keer van contacten verteld  onzin verhalen zoals je pakket word bij buren afgeleverd of stuur ik nog een keer of dat is zijn probleem niet dat ik niet ontvangen hebt ....

Na de zo lang wachten en contacten was ik klaar mee , ik heb een bedreig email naar hem toe verstuurd dat ik ga bij de politie aangifte doen en ook meld ik bij Kasa-Vara.

Ik kreeg meteen reactie van hem dat moet ik niet doen en zijn bedrijf heeft goede naam en hij wil mijn geld terug betelen of nog een keer proberen om mijn bestelling versturen .

Ik dacht geef ik hem nog een kans laat ik nog een keer verzenden. Twee dagen later had ik mijn bestelling ontvangen na de 3.5 maanden en de scheermessen waren niet originele Gillette merk maar een naam loze merk uit China.

5389 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 27, 2016 om 19:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u hebt "gelukkig" nog mesjes gehad. Koop dat voortaan gewoon in de winkel, dan bent u beter af.

ja
door jackyh - Apr 27, 2016 om 19:41
953 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft mesjes gehad dus ik zou het verder zo laten. Het is nu kenbaar gemaakt via Kassa dus iemand anders zal zich wel indekken en achteraf betalen.

st
door star777 - Apr 27, 2016 om 20:00
11 Antwoorden / 4 Vragen

Geef ze maar gerust aan bij de politie! Als jij voor gillette betaalt, dan dien jij geen troep te verkrijgen, van oplichters. Eis jouw geld terug! Probeer voortaan eens onze vrienden boldking:

https://www.boldking.com/

Of 'Mach 3'

http://gillette.com/en-us/products/razor-blades/mach3-razors/mach3-turbo-razor

Of: '
Budgetshavers'     http://www.budgetshavers.nl/

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 27, 2016 om 22:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ze hebben de aanbieding weer, maar u heeft niet goed gelezen,
KLIK

Er staat geschikt voor.........
Ook heel leuk, bedrag staat op €0 en dan staat er KOOP  NU
Diewilik

costnix
door costnix Apr 29, 2016 om 01:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het zal mij niets verbazen, wanneer je vast zit aan een abonnement.

Ma
door Mat Matheij - Apr 29, 2016 om 02:24
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb nog nooit gehoord van dit bedrijf. De mach 3 was vorige week bij Kruidvat 5 mesjes plus houder 12€. Er waren websites in dagbladen (NRC,Volkskrant ed.) 8 voor 14€. Komen verzendkosten bij. U heeft het over 3 mesjes. Hoe goedkoop zou dat moeten zijn. Goedkoop duurkoop.
Het verhaal is thans duidelijk. Opwinden hierover heeft geen zin. Uw case is er. Mvrgr.

aurora1
door aurora1 - Apr 29, 2016 om 12:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In de advertentie bij Bundol staat duidelijk dat de mesjes geschikt zijn voor Gillette Match 3 of Gilette Fusion.
Er staat niet dat het Gillette mesjes zijn. Zie ook de andere reacties. Voortaan dus maar beter lezen.
Koop ze voortaan in de winkel dan weet u dat u echte koopt, geen verzendkosten en u hoeft er niet op te wachten.  In winkels zijn regelmatig aanbiedingen zijn zoals bijv. bij het Kruidvat, Trekpleister, Etos etc.
Als u goedkope namaak wilt dan kunt u net zo goed naar de markt gaan.
Gezien de reactie van @costnix zou ik ook maar controleren of u niet aan een abonnement vast zit.