tr
door truus otten Apr 22, 2017 om 13:12
Winkels & webshops

Koppeling loterijen nederlandse loterij

er heeft een koppeling plaatsgevonden tussen 7 loterijen tot de Nederlandse loterij. De accoounts van de deelnemers zijn niet gekoppeld. Dat duurt nu al 5 weken. Je kunt geen online loten kopen en controleren. Je email stroomt vol met aanbiedingen, maar omdat de koppeling er nog niet is kun je nergens aan mee doen. De reactie van de loterijen: moet je de loten maar in de winkel kopen. De wachttijden aan de telefoon lopen op tot meer dan 1 uur! Emails worden helemaal niet beantwoord. Ja ze beloven binnen 10 dagen, maar na 20 dagen nog geen antwoord. In de eerste email stond: voor u als deelnemer is het gemakkelijk. Dus niet. Aan de andere kant van de telefoon kunnen ze alles zien en jij als deelnemer niets. De loterijen hebben de koppeling gewild, wij niet. Hoe moeten we nu verder handelen?

9904 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2017 om 13:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen
diumenge
door diumenge - Apr 22, 2017 om 13:50
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bij mij is die koppeling wel goed gegaan, maar verder is het inderdaad een puinhoop. Hoe nu verder te handelen? Alles stopzetten en je geld niet meer aan deze organisatie spenderen.

Cookies
door Cookies - Apr 22, 2017 om 13:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als dat zo is, vind ik het vreemd dat ik deze klacht voor het eerst lees. Ik lees hier toch dat je gewoon in kunt loggen als je al met 1 van de loterijen mee speelt? https://www.nederlandseloterij.nl/inloggen

ne
door neodutchio - Apr 22, 2017 om 13:58
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe WE nu verder moeten handelen? Wilt u mij er buiten laten, ik doe mee aan 1 loterij, en dat is een spaarrekening. Tot een bedrag van 1 ton inleggen is gegarandeerd ook terugkrijgen. Met zelfs nog een heel klein beetje rente.

weissman
door weissman Apr 24, 2017 om 14:58
30 Antwoorden / 3 Vragen

Niet lang meer. Als het bij de banken zo door gaat, moeten we binnenkort rente BETALEN om het geld op een rekening te mogen zetten/laten staan.

ne
door neodutchio Apr 24, 2017 om 15:06
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Dan nog is het rendement hoger dan bij een loterij

ha
door halex - Apr 22, 2017 om 14:17
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Hoe 'we' verder moeten handelen? Gewoon afwachten tot het opgelost is. Zo'n drama is het toch niet? Na de zomer zal 't allemaal wel in goede banen lopen.

tijger1
door tijger1 - Apr 22, 2017 om 16:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Opzeggen die zooi.

aurora1
door aurora1 - Apr 22, 2017 om 23:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe moeten "we" nu verder handelen? Deze "we" val ik niet onder. Daarnaast doe ik niet aan loterijen e.d. want ik vind het weggegooid geld. Kunt u ook overwegen, dan heeft u ook dergelijke non-problemen niet en hoeft u zich ook niet op sites te registreren om iets dergelijks te melden.
Vervolgens zet u het geld dat u anders aan loterijen e.d. uitgegeven zou hebben op een aparte internet-spaarrekening, dan heeft u al snel een appeltje voor de dorst bijeen gespaard.

fr
door fransboom - Apr 24, 2017 om 11:44
5 Antwoorden / 3 Vragen

Heb jaren meegedaan aan de Staatsloterij en wij kunnen dus meedoen aan een extra trekking met vier loten maar hebben er nog niets van gehoord.
Hoe kan dat?

th
door thijsje Apr 24, 2017 om 12:17
10 Antwoorden / 6 Vragen

Niet aan gedacht om je te melden?  Heb dit wel gedaan. Binnen 1/2 uur alles keurig geregeld met 4 loten.

snrwo1
door snrwo1 Apr 24, 2017 om 12:43
33 Antwoorden / 2 Vragen

Precies, aanmelden en als je automatisch meedeed krijg je een brief van de staatsloterij als je tenminste niet ergens anders woont ondertussen. Ze kijken niet of je soms verhuisd bent als je dat niet zelf hebt doorgegeven. Ha naat www.staatsloterij.nl/bijzonderetrekking

donna53
door donna53 Apr 24, 2017 om 18:52
98 Antwoorden / 10 Vragen

Als je je aanmeldt op de website van de loterij, krijg je een mail. Daar staat de voortgang op dus je kunt zo zien of je al loten hebt gekregen. De loten kun je dan zelf uitdraaien. Heel makkelijk!

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2017 om 11:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je moet zelf initiatief nemen https://staatsloterij.nederlandseloterij.nl/artikel/speelmee

DOOR FRANSBOOM - 24 APR. 2017 OM 11:44
3 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Heb jaren meegedaan aan de Staatsloterij en wij kunnen dus meedoen aan een extra trekking met vier loten maar hebben er nog niets van gehoord.
Hoe kan dat?

hansfrantzen
door hansfrantzen - Apr 24, 2017 om 14:27
14 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had ook een klacht gestuurd omdat ik mijn gekochte staatsloten niet meer kon inscannen en ook niet handmatig voor de club staatsloterij. Krijg steeds een foutmelding, de klantenservice gebeld en na 35 minuten wachttijd kreeg ik een hoop adviesen waarvan er geen een werkte. Hierna maar een e-mail gestuurd naar de klantenservice van de staatsloterij. Kreeg gelijk een bericht terug dat ik uiterlijk binnen10 werkdagen bericht zou terug krijgen, Dit bericht kreeg ik na 10 werkdagen. "Your message was deleted without being read on Sunday, April 16, 2017 7:09:36 AM UTC." Als je zo met je klanten omgaat, schandalig. Ik heb een abonnement bij de staatsloterij vanaf 2006

tijger1
door tijger1 Apr 24, 2017 om 14:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn,weten we ook weer.

Cookies
door Cookies Apr 24, 2017 om 14:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....Ik heb een abonnement bij de staatsloterij vanaf 2006.... Dan heb je toch zeker al zoveel gewonnen dat je die paar gratis loten niet meer nodig hebt?

aurora1
door aurora1 Apr 24, 2017 om 19:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Al sinds 2006? Bent u dan niet al lang miljonair?

pe
door pebk Apr 26, 2017 om 08:57
581 Antwoorden / 0 Vragen
hansfrantzen
door hansfrantzen Apr 26, 2017 om 14:43
14 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb er al 3 keer een nieuwe middeklasser van gekocht maar dat was voor de nieuwe app. hahahaha, dus ik zeur maar niet verder meer. Sterkte allemaal met de nieuwe staatsloterij app.

fe
door ferdy - Apr 24, 2017 om 15:08
7 Antwoorden / 1 Vragen

Als je Gmail neemt is het probleem opgelost.
Daar kun je ongewenste e-mail rapporteren waarna deze automatisch in de Spam folder verdwijnt welke ook automatisch  na 30 dagen geleegd wordt.

tijger1
door tijger1 Apr 26, 2017 om 09:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bent u niet abuis?