Leveringsproblemen
31 mei 2016 hebben we een zweefdeurkast besteld bij Home 24. Via Ideal hebben we betaald. Je denkt dat zit wel snor! Het gaat over een bedrag van 1900 euro! Leveringstijd 6 weken.
Vanaf 27 juni zijn de pakketten door een vervoersbedrijf 8x aangeboden ter leverering op ons adres. Iedere keer werd de levering gecanceld. Redenen; alle pakketten nog niet gescanned, 1 pakket ontbreekt en later waren er 4 pakketten beschadigd!
Home 24 is telefonisch onbereikbaar; er is een technische storing of de telefoon staat roodgloeiend! Mails, ook via de "assistentie" worden sinds 1 maand niet meer beantwoord!
Ook het vervoersbedrijf kan Home 24 niet bereiken!
Wat moeten we doen!
Hallo JoopKassa ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd
Home24 is aangesloten bij thuiswinkel.org dien daar een klacht .
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Vestigingsadres Duitsland ,
Greifswalder Strasse 212-213
10405 Berlijn .
Tel.nr : +4930609880063
Waarschijnlijk weet je het antwoord wel op je vraag.Het is afwachten en hopen dat je je geld ok kast ooit ziet .Een aanbetaling van 100% zover ik weet wettelijk niet toegestaan maar dat lappen ze aan hun laars.het is voor mij weer een waarschuwing om vooral niets vooruit te betalen op een bestelling. Sterkte ermee,misschien komt het nog goed.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het een erg slechte webwinkel is.
Ik herken al uw problemen, heb hetzelfde ondervonden. Ik ben ze wel blijven bestoken met e-mails en dat ik de bestelling wilde annuleren wegens wanprestatie.
Opeens kreeg ik een mail dat mijn stoel op een bepaalde datum zou komen, hij kwam inderdaad maar een paar dagen eerder dan was opgegeven!
Al met al heeft het 10 weken geduurd. Slechte organisatie dus.
Ik bestel er niet meer, jammer want ze hebben mooie spullen en de website ziet er puik uit.
U en ik zijn niet de enigen, google maar eens, deed ik ook maar pas na de koop en betaling, dom dus.
Dat vooruit betalen moest eens wat aan gedaan worden!
Je denkt dat zit wel snor!
Hoe zo? Omdat er via Ideal betaald is?
Je kunt beter vóór een aankoop kijken of een webwinkel goed staat aangeschreven.
Daar gaat het toch om.
Persoonlijk zou ik trouwens een kast in een winkel kopen!
Heb goeie ervaring met hen.
Kast bestelt en nadat hij door hen bij de vervoerder is afgeleverd zelf binnen 3 dagen een afleverdatum kunnen opgeven.
Heb Home24 trouwens gewoon telefonisch kunnen bereiken.
Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad.
Zou persoonlijk een fatale termijn stellen.
Succes
Of u heeft gewoon geluk gehad , kijk maar eens op google allemaal dezelfde klachten , word niet geleverd .
Waarom denk je "het zit wel snor"? Omdat je met ideal hebt betaald? Dit is helemaal geen garantie op snor zitten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer