Misleidende info levering Vistaprint
Bij Vistaprint kun je aangeven of je je bestelling sneller wilt hebben en dan betaal je extra. Bijv. 6 euro extra voor levering binnen 5 dagen.
Dat had ik in dit geval gedaan om iets gegarandeerd voor vaderdag te ontvangen, maar de bezorgdienst die Vistaprint hiervoor contracteerde, levert niet in weekenden en is ook niet bereikbaar na kantooruren, zo bleek achteraf.
Daarom kon het gebeuren dat de uiterste aangegeven leverdatum op vrijdag (ik had besteld op zaterdag daarvoor) niet gehaald werd, de bezorgdienst gaf als reden aan dat mijn huis niet bereikbaar was geweest (?!), wat voor ons onbegrijpelijk is. Toen ik Vistaprint daarover benaderde konden ze niets doen omdat ze zelf de bezorgdienst ook niet konden bereiken en er sowiezo niet op zaterdag geleverd kon worden.
Automatisch stortten ze het geld terug en dat was dat.
Op mijn klacht wordt bij Vistaprint steeds hetzelfde gereageerd, dat deze dingen nou eenmaal kunnen gebeuren en vooral mijn bezwaar dat ze niet in zee kunnen gaan met een leverdienst die beperkt inzetbaar is wanneer ze geld aannemen voor een uiterste leverdatum, daar doen ze niets mee.
Ik kom met hen niet verder w.b. een tevreden afhandeling, voor mij zou dat zijn wanneer ze in deze gevallen van besteldienst veranderen, of aangeven dat van plan te zijn. Heeft iemand een idee wat ik hier nog mee zou kunnen?
Dat er bij een fout gemaakt is met leveren is natuurlijk geen reden om te eisen dat er een andere bezorger in de arm genomen moet worden.
U heeft op zaterdag besteld, dat wil zeggen dat de bestelling op maandag pas ontvangen is. In het weekend wordt niet gewerkt. 5 werkdagen levertijd is dus tot de maandag erop.
Maar wat u nu nog doen? Niets. U heeft uw geld terug gekregen, daarmee is de kous af.
U kunt natuurlijk wat u daar wilde kopen elders aanschaffen. En u hebt nu ook geen haast meer, want vaderdag is geweest.
Als timing zo belangrijk is: waarom ga je dan niet even langs bij een lokale drukkerij. Die kunnen dit ook en dan kan je het zelf afhalen als het klaar is.
Heeft iemand een idee wat ik hier nog mee zou kunnen?
Klacht ventileren op www.klacht.nl, www.klachtenkompas.nl, FB, etc.
Als ik uw verhaal goed begrijp wilt u dat Vistaprint met een andere bezorgdiensten gaat werken omdat u uw bestelling een dag te laat hebt gekregen? Serieus? Netjes van Vistaprint dat ze de extra kosten aan u hebben terug betaald en daarmee is de zaak netjes afgedaan. Niet zeuren en volgende keer wat eerder bestellen, u wist al langer op welke dag het vaderdag was.
Je betaalt ongeacht het aantal artikelen dat je bestelt dezelfde vaste, lage verzendkosten, overeenkomstig de levertijd die je selecteert tijdens het aankoopproces. In de tabel hieronder vind je meer informatie over onze verzendkosten.
Levertijd | Verzendprijs |
---|---|
Economy: 10 werkdagen | € 4,99 incl. btw |
Standaard: 5 werkdagen | € 5,99 incl. btw |
Express: 3 werkdagen | € 9,99 incl. btw |
De snelste bezorgoptie: 2 werkdagen | € 14,99 incl. btw |
*De levertijden beginnen te lopen vanaf de dag dat de bestelling geplaatst is, met als voorwaarde dat deze voor middernacht geplaatst is. Houd er rekening mee dat sommige levertijden niet voor alle producten worden aangeboden.
Je betaalt €1 extra voor bezorging in 5 werkdagen.
Zaterdag bestellen en vrijdag bezorgen, dat kan precies.
Maar soms gaat er wel eens iets mis. In dit geval is het de bezorger geweest die niet is gekomen.
Je hebt de bezorgkosten teruggekregen. Dat is netjes. Niet iedere webshop geeft in zo'n geval geld terug.
Je had kunnen kiezen voor de express bezorging in 3 werkdagen. Dat kost €5 extra.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer