Vragen over Winkels & Webshops

da
daniel_2 - Nov 13, 2017 om 17:56
Winkels & webshops

Het verbaasd mij steeds meer dat bedrijven nog steeds het 0900 nummer gebruiken

Het valt mij steeds meer op dat bedrijven  nog steeds het 0900 nummer gebruiken terwijl dat niet mmer mag .Ook de somimige gemeente doen dat o0ok tegen betaling. En die Tommy teleshopping helemaal  .Eris toch een uitspraak van het eurpeese hof van justitie  dat er in nederland geen 0900 nummers meer mogen gebruikt  worden tegen tetalling .Maar daar hebben de bedrijven maling aan en gaan er toc ... Lees meer

An
Anoniempjeuh - Nov 1, 2017 om 21:56
Winkels & webshops

Problemen met PostNL postpakketjes

Hallo beste lezer,

Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik enveloppen zie op mijn deurmat, maar dat er een scheur in zit. Vorige keer had ik wat besteld bij iemand en die persoon levert het gewoon door er een postzegel op te plakken en in de bekende oranje brievenbus te gooien. Maar het is toch een schande als er een hoekje eruit wordt gescheurd? Ik bestel weleens vaker zo en dan k ... Lees meer

Na
Nathalie_2 - Oct 29, 2017 om 17:16
Winkels & webshops

Groupon kan mijn aankoop niet vinden

Hotelovernachting met ontbijt gekocht bij groupon. Vlak daarna bleek het hotel failliet dus kreeg een mail van groupon dat een ander hotel de aankoop zou overnemen. Prima. Ik heb vervolgens gereserveerd bij dat hotel (hotel geste in valkenburg) en twee maanden later zou ik daar heerlijk overnachten, maar een dag voor vertrek krijg ik een mail van het hotel dat ik niet meer welkom ben omdat groupon ... Lees meer

Sa
Sanisha.023 - Oct 25, 2017 om 18:47
Winkels & webshops
Hallo ik ben opgelicht door beauty And health ik krijg me geld niet terug!

Hallo
ik had maandag iets bestelt bij beauty and health ik kwam er net pas achter dat het oplichters zijn! Ik had kylie jenner producten bestelt en ze zijn nep , en ook heb ik mijn pakketje nog steeds niet en andere mensen ook niet , ook sturen ze kapotte dingen maar als je een klacht stuurt blokkeren ze je en reageren ze niet ze stelen gewoon je geld! En ik weet niet wat ik moet doen want h ... Lees meer

fm
fm.verwaal - Oct 14, 2017 om 10:04
Winkels & webshops

Wanneer kan je een koopovereenkomst ontbinden

Goedendag,

Ik heb een aanbetaling gedaan ( 500,00 euro) voor een slaapbank van 4049,00.
Is nog niet geleverd maar krijg een week van te voren bericht dat de achterkant niet van leer is.
Is wel afgesproken, en ik zou dan nu opeens moeten bijbetalen.
 Kan ik op basis van gemaakte afspraken deze koop ontbinden

Met vriendelijke groeten,
Frederika Lees meer

ma
marloes33 - Sep 20, 2017 om 16:08
Winkels & webshops

Is knikov betrouwbaar

Is de site knikov.nl betrouwbaar? Lees meer

Ma
Maricia - Sep 14, 2017 om 11:35
Winkels & webshops

Bedrijf belt je krijgt een gratis kadotje maar wel verzendkosten betalen mag dit

Ik werd door een bedrijf gebeld dat ik als trouwe klant een gratis cadeautje kreeg maar moet wel de verzendkosten van 8,90 betalen. Dan is het toch geen cadeautje als blijk van waardering. Lees meer

Re
RenN - Aug 14, 2017 om 14:04
Winkels & webshops

Textieltopper.eu levert niet, reageert nergens op

Twee weken geleden een bestelling gedaan bij Textieltopper.eu, vooraf betaald. Dezelfde dag een mailtje dat de handdoeken in bestelling staan bij de leverancier. Later een mail in antwoord op mijn vraag dat ze verwachtten op dinsdag te leveren. We zijn weer een week verder, de telefoon gaat over op een antwoordapparaat, de online helpdesk heeft het te druk, mailtjes worden niet meer beantwoord. ... Lees meer

Ja
Janneke30482 - Jul 27, 2017 om 22:39
Winkels & webshops
Tommy Hilfiger failliet? Geen reactie van klantenservice bij uitblijven levering

Op 23 juli heb ik een zeer uitgebreide bestelling geplaatst op de website van Tommy Hilfiger. Normaliter ontvang je vrij snel een bevestigingsmail; deze blijft uit. Herhaaldelijke e-mails en telefonisch contact gezocht met klantenservice; onbereikbaar en geen reacties. Contact gezocht met filialen; blijkt klantenservice niet meer te bestaan. Lees op diverse kanalen dat meerdere mensen hetzelfde me ... Lees meer

Ca
Carin Sievers - Jul 27, 2017 om 10:51
Winkels & webshops

Bestaan er veilige cijfersloten voor de voordeur

Dag,
Mijn moeder overweegt een deur met cijferslot, zodat de personenalarmcentrale naar binnen kan als er iets met haar is.
Welke cijfersloten zijn veilig?

Carin Sievers

carin@selfit.nl Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels