Il
door Ilsedus Jul 26, 2016 om 12:34
Winkels & webshops

Opgelicht bij Woonsquere almere bij aankoop bankstel

Waren met hele gezin oktober 2015 daar in winkel gaven aan verkoper al onze wensen /eisen aan.
Hij verkocht ons bank met Amerillo 800 categorie 5. Voor een bedrag van 1850 na wat handje klap.
Na paar weken begon ellende vlekken in bank, slecht te verwijderen , man zakt door bank heen slechte kwaliteit kussens . Er kwam iemand langs van Woonsquere ja zegt hij de verkoper had u nooit deze bank met deze kwaliteit kussens mogen verkopen??! Als ze deze zouden vervangen koste dat ons 500 euro of meer met geen garantie! Pardon?
ik mailen, bellen etc . Bedrijf geeft niet toe aan fout van de verkoper.  Nu 8 maanden later hebben we de optie 1200 euro bij te betalen pardon ?? Of kussens gratis vervangen maar dan zitten we nog met die slechte stof kwaliteit.  We zijn ten einde raadt voelen ons opgelicht.

827 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 26, 2016 om 12:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Woonsquare is mijns inziens van hetzelfde "niveau" als Seats & Sofa's, rommel dus. Ook weet ik niet wat voor wensen en eisen dat u had, maar "door de bank zakken" moet gratis gerepareerd worden. En wat bedoelt u met "slechte kwaliteit kussens"? Zakken ze in en komen niet meer terug?

Met een stoffen bekleding ontkomt men mijns inziens haast niet aan vlekken. Die bekleding kan van tevoren met speciaal spul behandeld worden. Superduur. Kan men beter meteen leer aanschaffen.

ik zou de kussens maar laten vervangen en een grand foulard aanschaffen.

marita5
door marita5 - Jul 26, 2016 om 13:58
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ilsedus,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/huis-tuin/vloer-keuken-meubel/ondeugdelijke-keuken-meubel

Na paar weken begon ellende vlekken in bank, slecht te verwijderen , man zakt door bank heen slechte kwaliteit kussens .
ik mailen, bellen etc

Neem eens contact op met consuwijzer .

https://www.consuwijzer.nl/contact

zoekster1
door zoekster1 - Jul 26, 2016 om 14:05
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Woonsquare zit nmm net een klein trapje hoger op de ladder dan Seats & Sofa's omdat ze aangesloten zijn bij de Geschillencommissie Wonen. Dat is daarom uw laatste mogelijkheid om nog wat voor elkaar te krijgen. Er komt dan een expert naar uw bank kijken.
Er moet wel klachtengeld betaald worden, dat krijgt u terug als u de zaak wint. U heeft wel erg lang gewacht met hier raad vragen, 8 maanden met elkaar in de clinch liggen, na drie maanden heb je toch wel door dat je niets voor elkaar krijgt?

Gelukkig mag je tegenwoordig nog binnen 1 jaar nadat u de klacht heeft gemeld bij de verkoper gebruik maken van de Geschillencommissie wonen. Of u zult winnen kan ik helaas niet inschatten. De vlekken lijkt me een moeilijk verhaal, maar kussens mogen niet zo snel doorzakken, bovendien heeft een expert van Woonsquare gemeld dat deze kussen waardeloos zijn. Wat u verder ook onderneemt richting Woonsquare, doe het schriftelijk en verzoek altijd om een schriftelijk antwoord binnen een bepaalde termijn. Dat kan per mail of per brief. Een brief zou ik aangetekend versturen als ik u was.

klik HIER voor de geschllencommissie wonen. Lees goed de brochure door!