Post.nl belazerd de boel
ik heb een tracking gevolgd van een belangrijk pakket die maandag 22 mei geleverd zou worden tussen 11.00/13.30 uur
ik heb gewacht tot bijna half 5 en nog eens geprobeert te volgen, stond er ineens dat wegens omstandigheden het pakket vertraagd was en nog bezorgd kon worden tot 21.30 uur.
ik persoonlijk gechat met post.nl en die keek alles na, kwam goed zei die.
ok 22.00uur nog niks. weer gechat, kreeg ineens te horen dat ik niet thuis was en ze me gemist hadden, na ja zeg, zit met mn neus de hele dag bijna naar buiten te kijken, mijn man werkte de hele dag in de tuin. alsof ik een leugenaar ben ,zo voel ik me.
volgende dag werd mn pakket bezorgd, door een andere persoon, bleek het pakket ook nog eens beschadigd te zijn aan 2 kanten en wat erin zat dus ook.
kan en mag dit zomaar , dat men gewoon niet bezorgd terwijl het bedrijf waar ik wat koop op zn site hebt staan, volgende dag in huis.
is ook vervelend voor hun.heb ze het dan ook gemaild.
is er niemand die post.nl op de vingers tikt?
volgens de bezorgster heeft melden geen zin want gaat ene oor in en andere uit.ze weet dit uit ervaring
Ja dit kan en mag aangezien post nl op maandag niet bezorgt.
Beetje raar dat degene met wie u op de chat gezeten heeft dit niet even gemeld heeft (eventuele storing bij het updaten van het track en trace systeem komt vaker voor helaas).
Elke postorderbedrijf heeft zijn eigen 'weekenddagen' en bij post nl zijn dit zondag en maandag.
Hier kun je niets tegen doen.
Het enige wat wel raar is is dat zo'n bedrijf echt wel weet wat de bezorgdagen van welk postorderbedrijf zijn dus dit lijkt mij toch meer de schuld van dat bedrijf dan van post nl.
Voor de beschadiging aan je pakket kun je ze echter wel aansprakelijk stellen mits het voldoende is ingepakt door het bedrijf van herkomst (dus breekbare spullen in bubbeltjesplastic enzo).
Ze bezorgen zelfs op zondag tegenwoordig en ook gewoon op maandag.
Is alleen van toepassing op de brief bezorging. Pakjes worden elke dag bezorgd. Daar wordt op verdiend op de brieven niet.
Nee hoor ook pakketjes worden niet op zondag anders had ik afgelopen donderdag en vandaag gewoon mijn bestelde pakketten moeten krijgen... op maandag heb ik hier ook nog nooit wat gehad ondanks dat er op zaterdag besteld is maar dan zou dat inderdaad bij het online order bedrijf zelf liggen dan mijn excuus voor die valse informatie....
Bij onder andere bol.com kan je kiezen voor bezorging op zondag. Door PostNL. Daar hangt wel een prijskaartje aan. Het is aan de verkoper of hij deze dienst ook aanbiedt. Als de verkoper hier niet extra voor wil betalen (of niet doorrekent aan de klant), dan is die service dus ook niet beschikbaar.
waarom dan het bericht zelf van post.nl dat men maandag 22 mei bezorgd.
erover gechat hebt en buiten dat.... post.nl bestelbus rijd hier altijd op maandag.
dus bedrijf treft geen blaam, die trackingscode en berichten kreeg ik van post.nl zelf.
@Mellie91, dat is gewoon niet waar, de pakketpost doet PostNl wel, ligt alleen aan de verzender, lees webshop, waar men iets besteld heeft, hoe zij omgaan met verzenden. Geldt alleen voor normale brieven etc. Ook post, rouwkaarten, post uit buitenland wordt wel bezorgd op Maandag.
De track&trace zit er wel eens naast. Twee weken geleden zou een pakket bij mij tussen 12.30-15.00 bezorgd worden. Werd er plots om 8:45 aangebeld.
Het kan natuurlijk zijn dat u de deurbel net even niet gehoord heb. Ik neem aan dat u niet de hele dag voor de buitendeur post hebt gevat. U moet ook wel eens plassen, of niet? Als u zich al een leugenaar voelt door zo'n opmerking, bent u wel heel erg licht geraakt.
Wat bedoelt u met 'andere persoon'? Iemand die niet van PostNL is?
Als het pakket beschadigd is, had u 't moeten weigeren. Gelukkig hebt u foto's gemaakt, dus stuur 't terug naar de afzender. Dan kan die, mits 't verzekerd verzonden is natuurlijk, de schade claimen bij PostNL. (is 't niet verzekerd verzonden, dan heeft de verzender bewust 't risico genomen dat 't fout kon gaan en kan die verder niets meer, maar aangezien 't belangrijk was zal 't wel verzekerd verzonden zijn)
Verder moet u 'het bedrijf' aanspreken, niet PostNL. U bent klant van 'het bedrijf', niet van PostNL. 'Het bedrijf' belooft dat u 't de volgende dag in huis hebt. En blijft dus jegens u in gebreke. U bent gewoon voorgelogen door 'het bedrijf'. Dus flink klagen over 'het bedrijf', bijvoorbeeld op Klachtenkompas.
Is 't een internetaankoop, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst de hele bestelling terugsturen en hebt u recht op teruggave van uw geld (enkele uitzonderingen daargelaten). Al met al lijkt me de schade voor u wel mee te vallen.
ach ja gebeurt wel eens.. Ik had iets besteld op vrijdag, zou op zaterdag binnenkomen..
track en trace heel de tijd in de gaten gehouden, ik was de hele dag thuis. En zo rond 12uur was in eens de track en trace geupdate dat ik niet thuis was..
Wat ik denk dat er toen gebeurt is, is dat het zaterdag middag was. De bezorger wilde naar huis om van zijn weekend te vieren en heeft de status van mijn pakketje aangepast naar dat ik niet thuis was en dat ze op een ander moment terug zouden komen voor een 2e poging.
ik bestel regelmatig iets online, en dit is 1x voorgekomen... dus ik zou me hier niet druk om maken.. zonde van de tijd
Als de inhoud al beschadigd is van die kleine beschadigingen aan de doos was de inhoud niet goed verpakt.
Wat opvalt is dat de beschadigingen aan de doos naar buiten getrokken zijn, de doos kan ergens achter gehaakt zijn met het verplaatsen.
Als de doos ingedeukt was geweest had ik me kunnen voorstellen dat de inhoud er door beschadigd was.
ach post nl praat me er niet van .met klachten doen ze niets al jaren problemen met de post bezorging hier .
dan gaat het weer een tijdje goed en dan is het weer raak post komt niet aan of ik krijg post van iemand anders .
Wie is die andere persoon? Een buurbewoner waar het pakket is bezorgd of iemand van PostNL?
U dient overigens Kampeerwereld Hendriks hierop aan te spreken.
is er niemand die post.nl op de vingers tikt?
Helaas, nee ...
Indien nodig klachtenformulier invullen en klacht op www.klacht.nl en www.klachtenkompas.nl zetten.
Het is heel simpel, als er geen briefje bij u is achtergelaten dat u niet thuis was, dan zijn ze niet geweest. Ook op maandag worden pakketten afgeleverd door Post.nl.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer