da
door daantje124 Sep 24, 2016 om 17:00
Winkels & webshops

Postnl

deze morgen zou ik een pakketje van postnl ontvangen tussen 8.30 -10.30 uur zou het geleverd worden 11.00 uur gebeld omdat het er nog niet was er werd mij verteld dat er vertraging was maar dat het pakketje er om 12.00 uur wel zou zijn.....niet dus we zijn nu 6,5 uur later en heb nog steeds mijn pakketje niet  al een paar keer gebeld met de klantenservice die er na de 2de keer bellen de verbinding verbrak toen ik naar haar leidinggevende vroeg???????????
via de mail een bericht gedaan ook via facebook maar tot nu toe helemaal niks een vrtraging kan gebeuren maar een vertraging van 6,5 uur IS BELACHELIJK los het op zou ik zeggen maar ja het is heeelll druk zeggen ze dan

1488 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 17:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u kunt dat pakketje toch volgen met track and trace?  U kunt natuurlijk heel boos worden en steeds gaan bellen, maar aan de telefoon kunnen ze er echt ook niets aan doen. Ook die leidinggevende niet. En wij hier ook niet.

Misschien een probleem op de weg? Met de bezorger? Met het pakje!

Dus nog maar geduld betrachten.

edrick3
door edrick3 - Sep 24, 2016 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

maar ja het is heeelll druk zeggen ze dan

Dat kan dus en dus zul je geduld moeten hebben. Dat pakketje komt heus wel.

diumenge
door diumenge - Sep 24, 2016 om 17:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat een verschrikkelijk probleem zeg! Maar had je ook nog een vraag hierover?

me
door mein33 - Sep 24, 2016 om 18:37
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heel vervelend allemaal aangezien er eigenlijk nooit klachten zijn over de bezorgservice van Postnl. ;-))

Het probleem lost zich overigens vanzelf op, want maandag as. bent u als eerste aan de beurt om, als er geen uitzonderlijke problemen opdoemen, het zo begeerde pakket in ontvangst te mogen nemen.

sy
door sylvia_71 - Sep 24, 2016 om 18:42
288 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is je vraag?

Je pakketje is, nog, niet geleverd? Ach tja, vervelend, kan gebeuren. Je kunt ook gewoon afwachten. Ik vind het belachelijk dat je nu al hierover een bericht plaats. Want je weet helemaal niet wat er aan de hand is.

Ook Kassa of een leidinggevende van PostNL zal er niet voor zorgen dat het NU voor je wordt opgelost.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 24, 2016 om 18:59
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Persoonlijk zou ik maandag aan de slag met een letselschadeadvocaat. Al dit onrecht wat u wordt aangedaan
Dit vraagt om genoegdoening, pluk ze kaal. (sarcasme off)
Diewilik

ne
door neodutchio - Sep 24, 2016 om 19:27
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Voordat u in de pen klimt om schriftelijk een klacht in te dienen (wat niet kan aangezien u geen verzender bent), koop dan eerst even een nieuw toetsenbord. Bij deze die u nu heeft vallen de leestekens weg.
Daarnaast gewoon even geduld hebben, er kan altijd ergens iets mis gaan.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 24, 2016 om 20:29
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk niet dat het vandaag nog komt. Ik zou ook vandaag een pakketje krijgen, maar is ergens gestrand. Nu ontving ik een bericht dat de bezorger morgen langs zal komen. No way zie ik een pakketbezorger morgen op mijn stoep staan. Dat wordt gewoon maandag of dinsdag.

Ik begrijp uw ergernis wel, een prachtige vrije zaterdag en u heeft de hele tijd thuis moeten blijven voor dat pakket. vol ergernis en ongeduld wachten.  Nu even afreageren op Kassa, dat lucht op.
Ik ben overigens gewoon de deur uitgegaan, want zag al dat het niet meer zou lukken vandaag.

Denk er verder niet over na.  Het gaat 't hem gewoon niet worden vandaag. Morgen genieten van het mooie weer en dan maar hopen dat het maandag of dinsdag wordt bezorgd en dan niet bij een gemene buur (omdat u aan het werk bent), die gewoon het pakje inpikt.

Be
door Ben22 - Sep 24, 2016 om 20:49
57 Antwoorden / 6 Vragen

Bij twee van mijn laatste drie pakket zendingen heeft Post.NL er een zootje van gemaakt, ik ga een en ander niet in detail vermelden maar ik heb volledig begrip voor de woede en frustratie die blijkt uit de post. De prestaties van Post.NL hollen dusdanig achteruit dat ik probeer dit bedrijf als pakketbezorger zoveel mogelijk te vermijden en dus mijn spulletjes bestel bij webwinkels die een alternatief bieden en wel beseffen dat zij door ons betaald worden, wel een werkende klantenservice hebben en een vriendelijker telefoon tarief. Het is altijd de schuld van iemand anders bij Post.NL.

Met een hoop geluk heb je een kans dat het pakket alsnog aankomt en vergeet die track en trace maar helemaal, vooral rond het weekend.

costnix
door costnix Sep 25, 2016 om 00:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan moet u ook DPD vermijden, volgens andere vraag hier. Volgende keer het pakketje zelf maar ophalen?

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 23:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, dan zal ik maar even melden dat ik donderdag iets besteld heb. 's Avonds stond bij de track and trace dat het vrijdag tussen 11.30 en 13.30 bezorgd zou worden. Maar ik weet dat de pakjesbezorger van Postnl. altijd zo rond enen komt. En dat was vrijdag ook het geval, om één uur ging de bel en daar was mijn pakje. Ook een pakje voor de buren die niet thuis waren, wat ik natuurlijk voor hen aangepakt heb.

Perfect geregeld dus. Er zijn trouwens nooit klachten over "onze" pakjesbezorger.

costnix
door costnix - Sep 25, 2016 om 00:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

"Pakje komt zo, pakje komt zo, pakje komt zo, even nog geduld, want het pakje komt zo!"

holstein
door holstein - Sep 25, 2016 om 08:35
922 Antwoorden / 16 Vragen

Heb hier enkele keren gehad dat het pakketje dat die dag zou worden afgeleverd door een of andere reden niet komt.
Staat dan tijdig op Track&Trace en je weet dan de tijd dat het de volgende dag komt, het zit bij de post ook wel eens
tegen en volgens mij moet je daar toch enig begrip voor op kunnen brengen?