Postnl
deze morgen zou ik een pakketje van postnl ontvangen tussen 8.30 -10.30 uur zou het geleverd worden 11.00 uur gebeld omdat het er nog niet was er werd mij verteld dat er vertraging was maar dat het pakketje er om 12.00 uur wel zou zijn.....niet dus we zijn nu 6,5 uur later en heb nog steeds mijn pakketje niet al een paar keer gebeld met de klantenservice die er na de 2de keer bellen de verbinding verbrak toen ik naar haar leidinggevende vroeg???????????
via de mail een bericht gedaan ook via facebook maar tot nu toe helemaal niks een vrtraging kan gebeuren maar een vertraging van 6,5 uur IS BELACHELIJK los het op zou ik zeggen maar ja het is heeelll druk zeggen ze dan
Maar u kunt dat pakketje toch volgen met track and trace? U kunt natuurlijk heel boos worden en steeds gaan bellen, maar aan de telefoon kunnen ze er echt ook niets aan doen. Ook die leidinggevende niet. En wij hier ook niet.
Misschien een probleem op de weg? Met de bezorger? Met het pakje!
Dus nog maar geduld betrachten.
maar ja het is heeelll druk zeggen ze dan
Dat kan dus en dus zul je geduld moeten hebben. Dat pakketje komt heus wel.
Heel vervelend allemaal aangezien er eigenlijk nooit klachten zijn over de bezorgservice van Postnl. ;-))
Het probleem lost zich overigens vanzelf op, want maandag as. bent u als eerste aan de beurt om, als er geen uitzonderlijke problemen opdoemen, het zo begeerde pakket in ontvangst te mogen nemen.
Wat is je vraag?
Je pakketje is, nog, niet geleverd? Ach tja, vervelend, kan gebeuren. Je kunt ook gewoon afwachten. Ik vind het belachelijk dat je nu al hierover een bericht plaats. Want je weet helemaal niet wat er aan de hand is.
Ook Kassa of een leidinggevende van PostNL zal er niet voor zorgen dat het NU voor je wordt opgelost.
Persoonlijk zou ik maandag aan de slag met een letselschadeadvocaat. Al dit onrecht wat u wordt aangedaan
Dit vraagt om genoegdoening, pluk ze kaal. (sarcasme off)
Diewilik
Voordat u in de pen klimt om schriftelijk een klacht in te dienen (wat niet kan aangezien u geen verzender bent), koop dan eerst even een nieuw toetsenbord. Bij deze die u nu heeft vallen de leestekens weg.
Daarnaast gewoon even geduld hebben, er kan altijd ergens iets mis gaan.
Ik denk niet dat het vandaag nog komt. Ik zou ook vandaag een pakketje krijgen, maar is ergens gestrand. Nu ontving ik een bericht dat de bezorger morgen langs zal komen. No way zie ik een pakketbezorger morgen op mijn stoep staan. Dat wordt gewoon maandag of dinsdag.
Ik begrijp uw ergernis wel, een prachtige vrije zaterdag en u heeft de hele tijd thuis moeten blijven voor dat pakket. vol ergernis en ongeduld wachten. Nu even afreageren op Kassa, dat lucht op.
Ik ben overigens gewoon de deur uitgegaan, want zag al dat het niet meer zou lukken vandaag.
Denk er verder niet over na. Het gaat 't hem gewoon niet worden vandaag. Morgen genieten van het mooie weer en dan maar hopen dat het maandag of dinsdag wordt bezorgd en dan niet bij een gemene buur (omdat u aan het werk bent), die gewoon het pakje inpikt.
Bij twee van mijn laatste drie pakket zendingen heeft Post.NL er een zootje van gemaakt, ik ga een en ander niet in detail vermelden maar ik heb volledig begrip voor de woede en frustratie die blijkt uit de post. De prestaties van Post.NL hollen dusdanig achteruit dat ik probeer dit bedrijf als pakketbezorger zoveel mogelijk te vermijden en dus mijn spulletjes bestel bij webwinkels die een alternatief bieden en wel beseffen dat zij door ons betaald worden, wel een werkende klantenservice hebben en een vriendelijker telefoon tarief. Het is altijd de schuld van iemand anders bij Post.NL.
Met een hoop geluk heb je een kans dat het pakket alsnog aankomt en vergeet die track en trace maar helemaal, vooral rond het weekend.
Dan moet u ook DPD vermijden, volgens andere vraag hier. Volgende keer het pakketje zelf maar ophalen?
Nou, dan zal ik maar even melden dat ik donderdag iets besteld heb. 's Avonds stond bij de track and trace dat het vrijdag tussen 11.30 en 13.30 bezorgd zou worden. Maar ik weet dat de pakjesbezorger van Postnl. altijd zo rond enen komt. En dat was vrijdag ook het geval, om één uur ging de bel en daar was mijn pakje. Ook een pakje voor de buren die niet thuis waren, wat ik natuurlijk voor hen aangepakt heb.
Perfect geregeld dus. Er zijn trouwens nooit klachten over "onze" pakjesbezorger.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer