da
door daantje124 Sep 24, 2016 om 17:00
Winkels & webshops

Postnl

deze morgen zou ik een pakketje van postnl ontvangen tussen 8.30 -10.30 uur zou het geleverd worden 11.00 uur gebeld omdat het er nog niet was er werd mij verteld dat er vertraging was maar dat het pakketje er om 12.00 uur wel zou zijn.....niet dus we zijn nu 6,5 uur later en heb nog steeds mijn pakketje niet  al een paar keer gebeld met de klantenservice die er na de 2de keer bellen de verbinding verbrak toen ik naar haar leidinggevende vroeg???????????
via de mail een bericht gedaan ook via facebook maar tot nu toe helemaal niks een vrtraging kan gebeuren maar een vertraging van 6,5 uur IS BELACHELIJK los het op zou ik zeggen maar ja het is heeelll druk zeggen ze dan

1491 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 17:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar u kunt dat pakketje toch volgen met track and trace?  U kunt natuurlijk heel boos worden en steeds gaan bellen, maar aan de telefoon kunnen ze er echt ook niets aan doen. Ook die leidinggevende niet. En wij hier ook niet. 

Misschien een probleem op de weg? Met de bezorger? Met het pakje!

Dus nog maar geduld betrachten.

edrick3
door edrick3 - Sep 24, 2016 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

maar ja het is heeelll druk zeggen ze dan

Dat kan dus en dus zul je geduld moeten hebben. Dat pakketje komt heus wel.

diumenge
door diumenge - Sep 24, 2016 om 17:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen
4

Wat een verschrikkelijk probleem zeg! Maar had je ook nog een vraag hierover?

me
door mein33 - Sep 24, 2016 om 18:37
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Heel vervelend allemaal aangezien er eigenlijk nooit klachten zijn over de bezorgservice van Postnl. ;-))

Het probleem lost zich overigens vanzelf op, want maandag as. bent u als eerste aan de beurt om, als er geen uitzonderlijke problemen opdoemen, het zo begeerde pakket in ontvangst te mogen nemen.

sy
door sylvia_71 - Sep 24, 2016 om 18:42
288 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat is je vraag? 

Je pakketje is, nog, niet geleverd? Ach tja, vervelend, kan gebeuren. Je kunt ook gewoon afwachten. Ik vind het belachelijk dat je nu al hierover een bericht plaats. Want je weet helemaal niet wat er aan de hand is.

Ook Kassa of een leidinggevende van PostNL zal er niet voor zorgen dat het NU voor je wordt opgelost.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 24, 2016 om 18:59
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Persoonlijk zou ik maandag aan de slag met een letselschadeadvocaat. Al dit onrecht wat u wordt aangedaan
Dit vraagt om genoegdoening, pluk ze kaal. (sarcasme off) 
Diewilik

ne
door neodutchio - Sep 24, 2016 om 19:27
5147 Antwoorden / 12 Vragen
0

Voordat u in de pen klimt om schriftelijk een klacht in te dienen (wat niet kan aangezien u geen verzender bent), koop dan eerst even een nieuw toetsenbord. Bij deze die u nu heeft vallen de leestekens weg.
Daarnaast gewoon even geduld hebben, er kan altijd ergens iets mis gaan.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 24, 2016 om 20:29
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik denk niet dat het vandaag nog komt. Ik zou ook vandaag een pakketje krijgen, maar is ergens gestrand. Nu ontving ik een bericht dat de bezorger morgen langs zal komen. No way zie ik een pakketbezorger morgen op mijn stoep staan. Dat wordt gewoon maandag of dinsdag.

Ik begrijp uw ergernis wel, een prachtige vrije zaterdag en u heeft de hele tijd thuis moeten blijven voor dat pakket. vol ergernis en ongeduld wachten.  Nu even afreageren op Kassa, dat lucht op.
Ik ben overigens gewoon de deur uitgegaan, want zag al dat het niet meer zou lukken vandaag.

Denk er verder niet over na.  Het gaat 't hem gewoon niet worden vandaag. Morgen genieten van het mooie weer en dan maar hopen dat het maandag of dinsdag wordt bezorgd en dan niet bij een gemene buur (omdat u aan het werk bent), die gewoon het pakje inpikt.

Be
door Ben22 - Sep 24, 2016 om 20:49
57 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bij twee van mijn laatste drie pakket zendingen heeft Post.NL er een zootje van gemaakt, ik ga een en ander niet in detail vermelden maar ik heb volledig begrip voor de woede en frustratie die blijkt uit de post. De prestaties van Post.NL hollen dusdanig achteruit dat ik probeer dit bedrijf als pakketbezorger zoveel mogelijk te vermijden en dus mijn spulletjes bestel bij webwinkels die een alternatief bieden en wel beseffen dat zij door ons betaald worden, wel een werkende klantenservice hebben en een vriendelijker telefoon tarief. Het is altijd de schuld van iemand anders bij Post.NL.

Met een hoop geluk heb je een kans dat het pakket alsnog aankomt en vergeet die track en trace maar helemaal, vooral rond het weekend.

costnix
door costnix Sep 25, 2016 om 00:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan moet u ook DPD vermijden, volgens andere vraag hier. Volgende keer het pakketje zelf maar ophalen?

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2016 om 23:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

Nou, dan zal ik maar even melden dat ik donderdag iets besteld heb. 's Avonds stond bij de track and trace dat het vrijdag tussen 11.30 en 13.30 bezorgd zou worden. Maar ik weet dat de pakjesbezorger van Postnl. altijd zo rond enen komt. En dat was vrijdag ook het geval, om één uur ging de bel en daar was mijn pakje. Ook een pakje voor de buren die niet thuis waren, wat ik natuurlijk voor hen aangepakt heb.

Perfect geregeld dus. Er zijn trouwens nooit klachten over "onze" pakjesbezorger.

costnix
door costnix - Sep 25, 2016 om 00:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

"Pakje komt zo, pakje komt zo, pakje komt zo, even nog geduld, want het pakje komt zo!"

holstein
door holstein - Sep 25, 2016 om 08:35
922 Antwoorden / 16 Vragen
0

Heb hier enkele keren gehad dat het pakketje dat die dag zou worden afgeleverd door een of andere reden niet komt.
Staat dan tijdig op Track&Trace en je weet dan de tijd dat het de volgende dag komt, het zit bij de post ook wel eens 
tegen en volgens mij moet je daar toch enig begrip voor op kunnen brengen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

rosa 60
rosa 60 - Apr 17, 2024 om 21:02
Winkels & webshops

Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft

heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering  heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw  maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer