De
door Debke 13 May 24, 2016 om 12:49
Winkels & webshops

PrachtigKado.nl

Probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken maar krijg geen contact.
Artikel besteld maar nog steeds niet binnen 
duurt al 10 dagen terwijl t de volg dag geleverd zou worden

3923 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jackyh - May 24, 2016 om 12:59
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Op de website is een mogelijkheid tot direct vragen stellen. Heeft u dat al geprobeerd?

edrick3
door edrick3 - May 24, 2016 om 13:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Contactgegevens

PrachtigKado
Laan van de Leeuw 14
7324 BD Apeldoorn
The Netherlands

(T) +31 (0)55 - 36 02 927
(T) +31 (0)55 - 36 06 537

(E) algemeen: info@prachtigkado.nl

(Bron)

Als je op 'Bron' klikt   ga je naar die site en opent zich ook een chat mogelijklheid!

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:19
2 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb precies hetzelfde. Maandag een kussenhoes besteld voor een vriendin die vandaag voor een aantal maanden op reis gaat en op die manier nog een leuke herinnering aan de vriendinnengroep zou hebben. Ik koos voor www.prachtigkado.nl omdat zij aangaven dat het product binnen 24 uur zou worden bezorgd. Vandaag, op vrijdag, nog steeds geen pakket gezien.
Gelukkig krijg ik prachtigkado.nl wel aan de telefoon maar ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd, volgens hen hebben zij het pakket mee gegeven aan postNL maar omdat er geen track en trace code bij zit is het kennelijk niet meer hun probleem. Wij zitten met de gebakken peren en zijn €22 lichter. Omdat ik de afgelopen dagen meerdere malen moeite heb gedaan om het pakket te ontvangen en me zorgen begon te maken, ging ik surfen op het internet. Massaal klagen mensen over deze firma; aanmalingen van incassobureaus, betaalde maar niet ontvangen producten, onbereikbare klantenservice en ga zo maar verder. Volgens mij zijn de medewerkers van www.prachtigkado.nl oplichters en zullen wij de gekochte producten nooit zien. Het is volgens hen dan dus simpelweg de schuld van PostNL?!? Ik ben van plan aangifte te doen bij de politie. Via de website van de politie kon ik controleren of al eerder aangiften waren gedaan voor www.prachtigkado.nl, en jawel hoor! Ze zijn bekend bij de politie. Nog steeds verdiend dit bedrijf iedere dag geld door mensen op te lichten. Schandalig dat dit zomaar kan!
Helaas kunnen wij onze vriendin geen cadeau meer mee geven en voelen wij ons allen belazerd. De website ziet er professioneel uit en voor geen seconde heb ik gedacht dat dit oplichters zouden zijn. Ik hoop dat deze boevenbende snel is uitgeschakeld. Dit kan toch niet zomaar?

Kortom: KOOP GEEN PRODUCTEN VAN WWW.PRACHTIGKADO.NL
Ik ben bang dat velen hier pas te laat achter zullen komen, net zoals ik.

tijger1
door tijger1 Oct 28, 2016 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In het vervolg eerst kijken, dan pas kopen.

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:20
2 Antwoorden / Vragen
0

Op de chatmogelijkheid wordt overigens ook niet gereageerd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer