PrachtigKado.nl
Probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken maar krijg geen contact.
Artikel besteld maar nog steeds niet binnen
duurt al 10 dagen terwijl t de volg dag geleverd zou worden
Contactgegevens
PrachtigKadoLaan van de Leeuw 14
7324 BD Apeldoorn
The Netherlands
(T) +31 (0)55 - 36 02 927
(T) +31 (0)55 - 36 06 537
(E) algemeen: info@prachtigkado.nl
(Bron)
Als je op 'Bron' klikt ga je naar die site en opent zich ook een chat mogelijklheid!
Ik heb precies hetzelfde. Maandag een kussenhoes besteld voor een vriendin die vandaag voor een aantal maanden op reis gaat en op die manier nog een leuke herinnering aan de vriendinnengroep zou hebben. Ik koos voor www.prachtigkado.nl omdat zij aangaven dat het product binnen 24 uur zou worden bezorgd. Vandaag, op vrijdag, nog steeds geen pakket gezien.
Gelukkig krijg ik prachtigkado.nl wel aan de telefoon maar ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd, volgens hen hebben zij het pakket mee gegeven aan postNL maar omdat er geen track en trace code bij zit is het kennelijk niet meer hun probleem. Wij zitten met de gebakken peren en zijn €22 lichter. Omdat ik de afgelopen dagen meerdere malen moeite heb gedaan om het pakket te ontvangen en me zorgen begon te maken, ging ik surfen op het internet. Massaal klagen mensen over deze firma; aanmalingen van incassobureaus, betaalde maar niet ontvangen producten, onbereikbare klantenservice en ga zo maar verder. Volgens mij zijn de medewerkers van www.prachtigkado.nl oplichters en zullen wij de gekochte producten nooit zien. Het is volgens hen dan dus simpelweg de schuld van PostNL?!? Ik ben van plan aangifte te doen bij de politie. Via de website van de politie kon ik controleren of al eerder aangiften waren gedaan voor www.prachtigkado.nl, en jawel hoor! Ze zijn bekend bij de politie. Nog steeds verdiend dit bedrijf iedere dag geld door mensen op te lichten. Schandalig dat dit zomaar kan!
Helaas kunnen wij onze vriendin geen cadeau meer mee geven en voelen wij ons allen belazerd. De website ziet er professioneel uit en voor geen seconde heb ik gedacht dat dit oplichters zouden zijn. Ik hoop dat deze boevenbende snel is uitgeschakeld. Dit kan toch niet zomaar?
Kortom: KOOP GEEN PRODUCTEN VAN WWW.PRACHTIGKADO.NL
Ik ben bang dat velen hier pas te laat achter zullen komen, net zoals ik.
In het vervolg eerst kijken, dan pas kopen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer