De
door Debke 13 May 24, 2016 om 12:49
Winkels & webshops

PrachtigKado.nl

Probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken maar krijg geen contact.
Artikel besteld maar nog steeds niet binnen 
duurt al 10 dagen terwijl t de volg dag geleverd zou worden

3920 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jackyh - May 24, 2016 om 12:59
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Op de website is een mogelijkheid tot direct vragen stellen. Heeft u dat al geprobeerd?

edrick3
door edrick3 - May 24, 2016 om 13:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Contactgegevens

PrachtigKado
Laan van de Leeuw 14
7324 BD Apeldoorn
The Netherlands

(T) +31 (0)55 - 36 02 927
(T) +31 (0)55 - 36 06 537

(E) algemeen: info@prachtigkado.nl

(Bron)

Als je op 'Bron' klikt   ga je naar die site en opent zich ook een chat mogelijklheid!

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:19
2 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb precies hetzelfde. Maandag een kussenhoes besteld voor een vriendin die vandaag voor een aantal maanden op reis gaat en op die manier nog een leuke herinnering aan de vriendinnengroep zou hebben. Ik koos voor www.prachtigkado.nl omdat zij aangaven dat het product binnen 24 uur zou worden bezorgd. Vandaag, op vrijdag, nog steeds geen pakket gezien.
Gelukkig krijg ik prachtigkado.nl wel aan de telefoon maar ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd, volgens hen hebben zij het pakket mee gegeven aan postNL maar omdat er geen track en trace code bij zit is het kennelijk niet meer hun probleem. Wij zitten met de gebakken peren en zijn €22 lichter. Omdat ik de afgelopen dagen meerdere malen moeite heb gedaan om het pakket te ontvangen en me zorgen begon te maken, ging ik surfen op het internet. Massaal klagen mensen over deze firma; aanmalingen van incassobureaus, betaalde maar niet ontvangen producten, onbereikbare klantenservice en ga zo maar verder. Volgens mij zijn de medewerkers van www.prachtigkado.nl oplichters en zullen wij de gekochte producten nooit zien. Het is volgens hen dan dus simpelweg de schuld van PostNL?!? Ik ben van plan aangifte te doen bij de politie. Via de website van de politie kon ik controleren of al eerder aangiften waren gedaan voor www.prachtigkado.nl, en jawel hoor! Ze zijn bekend bij de politie. Nog steeds verdiend dit bedrijf iedere dag geld door mensen op te lichten. Schandalig dat dit zomaar kan!
Helaas kunnen wij onze vriendin geen cadeau meer mee geven en voelen wij ons allen belazerd. De website ziet er professioneel uit en voor geen seconde heb ik gedacht dat dit oplichters zouden zijn. Ik hoop dat deze boevenbende snel is uitgeschakeld. Dit kan toch niet zomaar?

Kortom: KOOP GEEN PRODUCTEN VAN WWW.PRACHTIGKADO.NL
Ik ben bang dat velen hier pas te laat achter zullen komen, net zoals ik.

tijger1
door tijger1 Oct 28, 2016 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In het vervolg eerst kijken, dan pas kopen.

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:20
2 Antwoorden / Vragen
0

Op de chatmogelijkheid wordt overigens ook niet gereageerd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer