De
door Debke 13 May 24, 2016 om 12:49
Winkels & webshops

PrachtigKado.nl

Probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken maar krijg geen contact.
Artikel besteld maar nog steeds niet binnen
duurt al 10 dagen terwijl t de volg dag geleverd zou worden

3920 4 Rapporteer

ja
door jackyh - May 24, 2016 om 12:59
953 Antwoorden / 4 Vragen

Op de website is een mogelijkheid tot direct vragen stellen. Heeft u dat al geprobeerd?

edrick3
door edrick3 - May 24, 2016 om 13:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Contactgegevens

PrachtigKado
Laan van de Leeuw 14
7324 BD Apeldoorn
The Netherlands

(T) +31 (0)55 - 36 02 927
(T) +31 (0)55 - 36 06 537

(E) algemeen: info@prachtigkado.nl

(Bron)

Als je op 'Bron' klikt   ga je naar die site en opent zich ook een chat mogelijklheid!

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:19
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb precies hetzelfde. Maandag een kussenhoes besteld voor een vriendin die vandaag voor een aantal maanden op reis gaat en op die manier nog een leuke herinnering aan de vriendinnengroep zou hebben. Ik koos voor www.prachtigkado.nl omdat zij aangaven dat het product binnen 24 uur zou worden bezorgd. Vandaag, op vrijdag, nog steeds geen pakket gezien.
Gelukkig krijg ik prachtigkado.nl wel aan de telefoon maar ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd, volgens hen hebben zij het pakket mee gegeven aan postNL maar omdat er geen track en trace code bij zit is het kennelijk niet meer hun probleem. Wij zitten met de gebakken peren en zijn €22 lichter. Omdat ik de afgelopen dagen meerdere malen moeite heb gedaan om het pakket te ontvangen en me zorgen begon te maken, ging ik surfen op het internet. Massaal klagen mensen over deze firma; aanmalingen van incassobureaus, betaalde maar niet ontvangen producten, onbereikbare klantenservice en ga zo maar verder. Volgens mij zijn de medewerkers van www.prachtigkado.nl oplichters en zullen wij de gekochte producten nooit zien. Het is volgens hen dan dus simpelweg de schuld van PostNL?!? Ik ben van plan aangifte te doen bij de politie. Via de website van de politie kon ik controleren of al eerder aangiften waren gedaan voor www.prachtigkado.nl, en jawel hoor! Ze zijn bekend bij de politie. Nog steeds verdiend dit bedrijf iedere dag geld door mensen op te lichten. Schandalig dat dit zomaar kan!
Helaas kunnen wij onze vriendin geen cadeau meer mee geven en voelen wij ons allen belazerd. De website ziet er professioneel uit en voor geen seconde heb ik gedacht dat dit oplichters zouden zijn. Ik hoop dat deze boevenbende snel is uitgeschakeld. Dit kan toch niet zomaar?

Kortom: KOOP GEEN PRODUCTEN VAN WWW.PRACHTIGKADO.NL
Ik ben bang dat velen hier pas te laat achter zullen komen, net zoals ik.

tijger1
door tijger1 Oct 28, 2016 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In het vervolg eerst kijken, dan pas kopen.

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:20
2 Antwoorden / Vragen

Op de chatmogelijkheid wordt overigens ook niet gereageerd.