de
door deborah-finn oosterhout van May 28, 2016 om 14:05
Winkels & webshops

Provea miriale

Ik heb een probleem met provea miriale.
Ik krijg ongewenste pakketjes thuisgestuurd die ik niet heb aangevraagd.
Heb 1 keer een setje in de aanbieding gekocht van 8,90.
Dat vond ik nog wel te doen,nou zag ik dat deze daarna veel duurder zijn.Dus heb ik gelijk opgezegd.
Had ook telefonisch contact erover gehad en ze wisten dat ik geen pakketjes meer wilde ontvangen.
Nou kreeg ik een tijdje terug alweer een pakje,telefonisch contact gehad en teruggestuurd.En nu vandaag weer.
Zonder dat ik deze wilde.
Ik ben dus best wel boos hierom.Want blijkbaar nemen ze mijn opzegging niet serieus.Ook zag ik net dat ik blijkbaar nog 47 euro heb openstaan voor lingerie die ik niet eens heb en netjes terugstuur ondanks dat ik zelf de verzendkosten ook nog moet betalen.
Hoe is dit op te lossen.
Ik zag ook dat ik niet de enige ben met dit probleem hier..
Dus zou graag geholpen willen worden hiermee en daarmee anderen ook..

1768 5 Rapporteer

ja
door jackyh - May 28, 2016 om 14:15
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb de goederen destijds teruggestuurd met de opmerking: pasvorm niet goed. Niet meer sturen. Heb nooit meer iets gehoord.

marita5
door marita5 - May 28, 2016 om 14:31
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Deborah-Finn Oosterhout Van ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .( lees ook de voorbeeldbrieven ) .

https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-toezending

https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld

tenormin
door tenormin - May 28, 2016 om 14:37
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zie dat je je klacht ook al geponeert hebt op http://www.klacht.nl/provea/
Geen idee of het zal helpen, staat eigenlijk weinig op. Denk dat de meeste mensen er, na een ontvangen en teruggestuurd pakketje, ook niet bang zijn voor vervolgstappen: die lui hebben geen poot om op te staan. Dus, mocht je ook nog aanmaningen krijgen, je neus erin snuiten.

reflecs
door reflecs - May 28, 2016 om 15:17
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als u het pakketje retour wilt sturen, gebruik dan het antwoordnummer in plaats van postbus.
Zie eerste gedeelte van deze pagina:https://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2013/rcc-kraakt-toezending-provea-miriale/?pageSize=20

Ma
door Mat Matheij - May 28, 2016 om 15:22
986 Antwoorden / 3 Vragen

Provea (gevestigd naar eigen zeggen in Zwitserland) daar kunt U 'goedkope' introductie aanbiedingen bestellen. 'U betaalt alleen de verzendkosten'. Vervolgens dient U zich direct af te melden en overige zendingen retour te zenden. Hoor je er niets meer van. Maar is het niet ook die oud-Nederlandse mentaliteit. Voor nix gaat GEEN zon op. U had beter kunnen weten.

gerbera
door gerbera May 29, 2016 om 22:37
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Gek hé, dat heeft de Ts allemaal al gedaan dus waarom dit nog eens vermelden. Lezen, lezen en nog eens lezen.

Ma
door Mat Matheij May 31, 2016 om 00:09
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ophouden met onzinnige reacties. Wanneer je verder nix te melden hebt sluit je dan aan bij de overige nietszeggende reacties. Mijn ervaring en niet meer dan dat. Niet aldaar bestellen maar tevens niet denken dat er bedrijven zijn die geen vervolg willen. De klant is gewoon medeschuldig en dan niet hier komen janken wanneer je jezelf niet kunt helpen.