Provea miriale
Ik heb een probleem met provea miriale.
Ik krijg ongewenste pakketjes thuisgestuurd die ik niet heb aangevraagd.
Heb 1 keer een setje in de aanbieding gekocht van 8,90.
Dat vond ik nog wel te doen,nou zag ik dat deze daarna veel duurder zijn.Dus heb ik gelijk opgezegd.
Had ook telefonisch contact erover gehad en ze wisten dat ik geen pakketjes meer wilde ontvangen.
Nou kreeg ik een tijdje terug alweer een pakje,telefonisch contact gehad en teruggestuurd.En nu vandaag weer.
Zonder dat ik deze wilde.
Ik ben dus best wel boos hierom.Want blijkbaar nemen ze mijn opzegging niet serieus.Ook zag ik net dat ik blijkbaar nog 47 euro heb openstaan voor lingerie die ik niet eens heb en netjes terugstuur ondanks dat ik zelf de verzendkosten ook nog moet betalen.
Hoe is dit op te lossen.
Ik zag ook dat ik niet de enige ben met dit probleem hier..
Dus zou graag geholpen willen worden hiermee en daarmee anderen ook..
Hallo Deborah-Finn Oosterhout Van ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .( lees ook de voorbeeldbrieven ) .
https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-toezending
https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld
Ik zie dat je je klacht ook al geponeert hebt op http://www.klacht.nl/provea/
Geen idee of het zal helpen, staat eigenlijk weinig op. Denk dat de meeste mensen er, na een ontvangen en teruggestuurd pakketje, ook niet bang zijn voor vervolgstappen: die lui hebben geen poot om op te staan. Dus, mocht je ook nog aanmaningen krijgen, je neus erin snuiten.
Als u het pakketje retour wilt sturen, gebruik dan het antwoordnummer in plaats van postbus.
Zie eerste gedeelte van deze pagina:https://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2013/rcc-kraakt-toezending-provea-miriale/?pageSize=20
Provea (gevestigd naar eigen zeggen in Zwitserland) daar kunt U 'goedkope' introductie aanbiedingen bestellen. 'U betaalt alleen de verzendkosten'. Vervolgens dient U zich direct af te melden en overige zendingen retour te zenden. Hoor je er niets meer van. Maar is het niet ook die oud-Nederlandse mentaliteit. Voor nix gaat GEEN zon op. U had beter kunnen weten.
Gek hé, dat heeft de Ts allemaal al gedaan dus waarom dit nog eens vermelden. Lezen, lezen en nog eens lezen.
Ophouden met onzinnige reacties. Wanneer je verder nix te melden hebt sluit je dan aan bij de overige nietszeggende reacties. Mijn ervaring en niet meer dan dat. Niet aldaar bestellen maar tevens niet denken dat er bedrijven zijn die geen vervolg willen. De klant is gewoon medeschuldig en dan niet hier komen janken wanneer je jezelf niet kunt helpen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer