ca
door cathalene Apr 14, 2017 om 09:02
Winkels & webshops

Schilderij niet geleverd

Bij "schilderijspeciaalzaak" in Roozendaal een canvasschilderij besteld op 30-03-2017 a €119,95 die binnen 3/4 dagen zou worden bezorgt. Betaald met Ideal . Na 6x mailen, geen telefonisch contact mogelijk of reactie van klantenservice en 14 dagen verder ,niets!!
Op Klacht.nl verontrustende reacties over dit bedrijf. Website ziet er goed uit en dit bedrijf is ook op Marktplaats actief.Bij het Juridisch loket adviseren ze een aangetekende brief te sturen maar ook het adres is raadselachtig,geen telefoonnr en kan de KVK nr ook niet vinden. Al met al ben ik bang dat ook een brief niet aankomt.Conclusie: stuur wel een brief maar weet verder ook niet meer wat te doen.

3056 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Apr 14, 2017 om 09:38
11512 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Cathalene , 

Zie hier de contact mogelijkheden : 

U kunt ons op de volgende manieren bereiken:

geen telefoonnr
  • Tel nr : 033 2069016

Onze klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 19:00 


 U bent niet de enige , er zijn veel mensen die betaald hebben maar geen levering , lees ook deze klachten , klik op de rode regels .

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/schilderijenspeciaalzaak.nl/klachten/oplichting-schilderijenspeciaalzaak.nl/details?complaintId=a0a4125b-6afa-4177-a4fe-14043855f8b2 

https://www.klacht.nl/schilderijenspeciaalzaak-nl/

Neem eens contact op met consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/contact

hansje klein
door hansje klein Apr 14, 2017 om 10:53
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... òf even langsgaan?

Schilderijenspeciaalzaak.nl
Borchwerf 4-R - 4704 RG Roosendaal

marita5
door marita5 Apr 14, 2017 om 10:56
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@hansje klein , zie de eerste link van mij , daar word in vermeld dat het bedrijf op dit adres niet gevestigd is , dan heeft langs gaan ook geen zin .

tijger1
door tijger1 - Apr 14, 2017 om 09:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

Waarom niet voor de koop dat bedrijf gecontroleerd?

edrick3
door edrick3 - Apr 14, 2017 om 10:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Je had natuurlijk beter EERST de site kunnen checken: https://www.consuwijzer.nl/kleding/kleding-kopen-internet-postorder/betrouwbaarheid-webwinkel

Kijk ook eens hier: Dien uw klacht in bij ConsuWijzer

Houdt de webwinkelier zich niet aan de regels? Krijgt u bijvoorbeeld uw geld niet terug, of maar een deel van uw geld? Dien dan uw klacht in bij ConsuWijzer. ACM (Autoriteit Consument & Markt), de toezichthouder achter ConsuWijzer, houdt in de gaten of webwinkels zich aan alle regels houden. Met uw klacht geeft u een belangrijk signaal af aan ACM

Cookies
door Cookies - Apr 14, 2017 om 10:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Ik zou zeker geen geld uitgeven voor het versturen van een aangetekende brief. Die wordt toch niet in ontvangst genomen. Contactmogelijkheden als live chat en tel.nr. werken geen van beide en zoals je al gemerkt hebt, wordt er ook op email niet gereageerd.

Op sites als Klacht.nl en Klachtenkompas.nl wordt door die shop niet gereageerd. Kortom: houd er rekening mee dat je gewoon je geld kwijt bent.

Enige wat je nog zou kunnen doen: als op MP nog steeds geadverteerd wordt, via MP reageren en in 1e instantie doen alsof je geïnteresseerd bent. Komt daar reactie op, dan beginnen over je niet geleverde schilderij.

hansje klein
door hansje klein - Apr 14, 2017 om 11:07
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Geen schilderijen, maar kastjes aan de muur: klachten

marita5
door marita5 Apr 14, 2017 om 11:15
11512 Antwoorden / 15 Vragen

link staat er al .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer