A.
door A.Kalkman Jul 15, 2017 om 14:59
Winkels & webshops

Seniorepas betrouwbaar

Is een een seniorenpas betrouwbaar ?

11319 13 Rapporteer

getty
door getty - Jul 15, 2017 om 15:00
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Betrouwbaar weet ik niet, maar in ieder geval volkomen nutteloos.

tijger1
door tijger1 - Jul 15, 2017 om 15:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar is al eens een vraag over gesteld.

Lees hier, klik op de rode regel.

Als ik u was zou ik niet aan die onzin beginnen.

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-is-dat-betrouwbaar

Cookies
door Cookies - Jul 15, 2017 om 15:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zelf zou ik mijn geld liever aan nuttiger zaken besteden. Oftewel: naar mijn mening is zo'n lidmaatschap geld in het water gooien. De bedenkers er van zal het wel geld opleveren, ze doen het echt niet om senioren te vertroetelen.

tenormin
door tenormin - Jul 15, 2017 om 15:35
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ech, niet doen, zondegeld.

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2017 om 15:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet doen. Als u geld moet betalen om "kortingen" te krijgen klopt het niet. Deze "kortingen" en "aanbiedingen" kunt u anders ook wel krijgen zonder voor een lidmaatschap voor zoiets te betalen. Verder zou u dan vermoedelijk dingen gaan doen- of aanschaffen die u anders niet zou doen- of aanschaffen omdat u nu eenmaal voor zo'n pas betaalt.
De verzinners van deze onzin worden er financieel beter van, u niet. Zij worden nl beter van uw geld.

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2017 om 16:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat versta je onder 'betrouwbaar'?
Zou er niet aan beginnen; heb je niets aan.

ar
door aromaat - Jul 17, 2017 om 12:50
14 Antwoorden / 13 Vragen

Niet doen had niets aangevraagd alleen maar gekeken op hun site kreeg gelijk een mail welkom en een rekening van After Pay of ik maar wilde betalen. Gelijk gereageerd dat ik er geen gebruik maak. Een week later een herinnering met een boete. Uiteindelijk hebben ze alles ongedaan gemaakt. Heb er totaal geen vertrouwen in.

tijger1
door tijger1 Jul 17, 2017 om 17:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U moet meer dan gekeken hebben, anders wisten ze uw mail adres niet.

ag
door agapon - Jul 17, 2017 om 16:43
115 Antwoorden / 0 Vragen

vraag je af waarom je die korting niet zonder deze pas krijgt ??? b.v. op ID
Waarom krijgen ouderen net als studenten geen gratis kortingkaart toegestuurd.
Denk na, ze zijn kwetsbaar, dus gewoon niet doen is gewoon niet rendabel, reken het maar om.

ma
door marleenvanh - Jul 17, 2017 om 17:59
451 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ff gegoogled en denk dat u het beter niet kunt doen. Zeker die waar je zoveel 'gratis' (zou) krijgt (krijgen). Voor niks..... gaat de zon op!

luky1951
door luky1951 - Jul 19, 2017 om 03:27
48 Antwoorden / 5 Vragen

De seniorenpas, is een fenomeen die (nog) niet bestaat, men wil eerst weten hoeveel mensen zich op gaan geven, dus of er veel belangstelling voor is! Maar niemand heeft fysiek nog een pas ontvangen. En deze moet inplaats van de 65+ pas komen, die door andere passen vervangen is. Dat is ook gekomen doordat de ID-kaart werd ingevoerd, maar nu heb je ook de OV kaart met je leeftijd erop!
En ook lokale kortingacties hebben de 65+ pas verdrongen!

Cookies
door Cookies Jul 20, 2017 om 01:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoe kom je er bij dat die pas een vervanger wordt van de 65+ pas. Volslagen nonsens.

da
door daan de makelaar - Jul 19, 2017 om 22:05
2 Antwoorden / Vragen

Beste,

Senoiorenvoordeelpas is wel betrouwbaar. Je betaalt een klein bedrag en kunt ermee bij bepaalde winkels korting krijgen. Simpeler dan dat wordt het niet. Ik geloof dat per pas ook nog eens 1 euro wordt betaald aan het Natonale Ouderenfonds.

De vraag is niet of het betrouwbaar is, de vraag is of je er persoonlijk behoefte aan hebt. Ook daar is eenvoudig voor jezelf antwoord op te krijgen; geeft de pas korting bij (een) winkel(s) die voor jou voordelig zijn?

Ik ken de eigenaren die hiermee actief zijn en vind het erg kwalijk dat er zo negatief over gepraat wordt. De bedoelingen zijn louter positief, het nationale ouderenfonds heeft niet voor niks een nieuwsbericht op hun website geplaatst (https://www.ouderenfonds.nl/actueel/nieuwe-seniorenvoordeelpas/).

Maar dit is mijn bescheiden mening.

panter22
door panter22 Jul 20, 2017 om 09:03
6599 Antwoorden / Vragen

Je schrijft: "...geeft de pas korting bij (een) winkel(s) die voor jou voordelig zijn? "
Precies, daar gaat het om. Je weet pas bij welke winkels je korting krijgt, als je zo'n pas aanschaft.

Cookies
door Cookies - Jul 20, 2017 om 00:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vanzelfsprekend ken jij de eigenaren, want tenslotte ben jij Dana Otten, content manager seniorenvoordeelpas. En je weet heel goed dat er 1,- euro naar dat Ouderenfonds, dus doe niet zo schijnheilig met je 'ik geloof dat enz.'.

En die ene euro is manipulatie van de bovenste plank, maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen. Logisch dat het Ouderenfonds daar een artikel aan wijdt, want het levert ze geld op.

Een voordeelpas voor 50-plussers (of 55-plussers http://senicom.nl/onze-concepten/seniorenvoordeelpas-nl/)? Het gros van de 50+ is gewoon fulltime aan het werk en hebben een prima inkomen. Die hebben echt zo'n 'voordeel'pasje niet nodig. Maar ja, zo'n pasje vanaf 60+ is voor jullie financieel niet interessant.

En degene die dit stuk heeft opgesteld, heeft blijkbaar tijdens de Nederlandse taalles op de basisschool niet zo goed opgelet http://bedrijven.seniorenvoordeelpas.nl

DOOR DAAN DE MAKELAAR - 19 JUL. 2017 OM 22:05
2 ANTWOORDEN / VRAGEN

Beste, (note Carola: beste wie??? En dat voor een communicatie deskundige?)

Senoiorenvoordeelpas is wel betrouwbaar. Je betaalt een klein bedrag en kunt ermee bij bepaalde winkels korting krijgen. Simpeler dan dat wordt het niet. Ik geloof dat per pas ook nog eens 1 euro wordt betaald aan het Natonale Ouderenfonds.

De vraag is niet of het betrouwbaar is, de vraag is of je er persoonlijk behoefte aan hebt. Ook daar is eenvoudig voor jezelf antwoord op te krijgen; geeft de pas korting bij (een) winkel(s) die voor jou voordelig zijn?

Ik ken de eigenaren die hiermee actief zijn en vind het erg kwalijk dat er zo negatief over gepraat wordt. De bedoelingen zijn louter positief, het nationale ouderenfonds heeft niet voor niks een nieuwsbericht op hun website geplaatst (https://www.ouderenfonds.nl/actueel/nieuwe-seniorenvoordeelpas/).

Maar dit is mijn bescheiden mening.

JB
door JBW - Aug 13, 2017 om 13:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Deze organisatie is zeer onbetrouwbaar. Het zijn oplichters. Heb eind mei de pas aangevraagd en de contributie overgemaakt.
Na talloze mailtjes en telefoontjes heb ik nu (half augustus) geen pas en ik krijg ook mijn geld niet terug.
Dus NIET DOEN.

marita5
door marita5 Aug 13, 2017 om 13:34
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jbw , plaats een klacht op FB , klik op de rode regel https://www.facebook.com/seniorenvoordeelpas.nl/ of stuur een mail naar ruud@senicom.nl