ud
door udjen Jul 27, 2016 om 20:25
Winkels & webshops

Shoegame.nl oplichters

Ik heb op Shoegame.nl een Nike Tech Fleece pak besteld voor mijn zoon. Nooit geleverd en ondanks belofte over terug betalen van het aankoopbedrag nooit iets ontvangen. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze oplichters?

3033 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

da
door datzoekikop - Jul 27, 2016 om 20:35
251 Antwoorden / Vragen
0

Weinig vertrouwen, als je nu op hun site klikt, staat er:

Beste klant, Vanaf 15 juni 2016 lanceren wij ons nieuwe concept met een nieuwe hoofd eigenaar + nieuwe leverancier. Alle bestellingen vanaf dan worden rechtstreeks door onze leverancier naar jouw adres verzonden. Dit heeft twee hele grote en belangrijke voordelen waar jij heel blij van gaat worden.

emcede
door emcede - Jul 27, 2016 om 20:36
959 Antwoorden / 4 Vragen
1

Nee, gelukkig niet. En misschien komt dat omdat ik wél op een website kijk wat er aan info te vinden is. Brabbeltaal bij de bedrijfsinfo, spel- en taalfouten, bij retour krijg je een tegoedkaart, geen enkel thuiswinkelwaarborg.....

Ja, het zijn vast oplichters maar beste Udjen, daar vraag je toch ook om als je bij zo'n club bestelt!!

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 28, 2016 om 00:00
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Daar gaan we weer voor de 2134e keer. Namaakspul, China, Douane, Algemene voorwaarden, jonge site, slecht Nederlands. 
Achteraf de weg naar oa Kassa weten te vinden maar op voorhand prijsblind zijn. 
Diewilik

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2016 om 13:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

Ja, dat zullen al die andere mensen zijn die zich blind gestaard hebben op een (te) lage prijs voor een merkartikel.
Goedkoop is duurkoop.
Doe een volgende keer eerst eens een webshopscan: klik

reflecs
door reflecs - Jul 28, 2016 om 14:18
1859 Antwoorden / 4 Vragen
2
hutch
door hutch - Jul 29, 2016 om 18:24
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

Dit zogenaamde webwinkeltje wordt gerund door een eersteklas amateur vanuit zijn/haar flatje.
Zal wel iemand zijn die zich verveelt en een paar eurootjes probeert bij te beunen.

De website gezien te hebben verwondert het mij dat daar nog iemand een bestelling doet. Geen algemene voorwaarden.
Er staat nu nog steeds het volgende: "Je hebt 7 dagen om te bepalen of je tevreden bent met het artikel"

En het mooiste is wel het volgende: "Let op:  Voor al u aankopen die je retourneert bij ons krijg je een tegoedkaart."
Van het Burgerlijk Wetboek heeft dit persoontje nog nooit gehoord.
En dan heb ik het nog niet eens over dat zeer belabberde Nederlands van deze amateur.

De artikelen zelf zullen, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, imitatierommel uit China zijn, met alle bijkomende risico's / gevolgen.

U mag hopen dat u uw geld terug krijgt. Sterkte verder met dit persoontje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ha
hans zweekhorst - Mar 25, 2024 om 12:15
Vakantie & reizen

Waarom betaalt Supersaver mijn geld niet terug nadat Covid alle vluchten deed st

Gegroet,

Covid veroorzaakte vluchtannuleringen. Men zou het geld terug moeten krijgen. Supersaver doet dat niet, terwijl de vliegmaatschappij (Lufthansa) dat al wel aan Supersaver heeft terugbetaald.
Veel brieven, mailtjes en telefoontjes ten spijt. Na drie jaar nog geen geld.

mvg,
hans zweekhorst
delfgauw

Lees meer