El
door Elza.lol Jun 24, 2017 om 10:20
Winkels & webshops
Shoes-store betrouwbaar

Hallo iedereen ,ik heb dus een vraag .
Ik heb een site gevonden waar je dus heel goedkoop Nikes of conversie kan kopen .Maar ik weet niet of het betrouwbaar is .Het is een site uit Amerika denk ik ,maar dat weet ik niet zeker .
Deze site ; shoes-store.us
Het lijkt mij wel betrouwbaar ,maar je weet nooit .
Heeft iemand misschien ervaring ?
alvast bedankt

9018 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 24, 2017 om 10:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zonder te checken kan ik nu al zeggen dat die shop ongetwijfeld ergens in China zit en ALS je al wat geleverd krijgt het een NEP merk is, verkeerde maat en/of verkeerde kleur. Retourneren heeft dan geen zin, want je geld krijg je NOOIT terug.

Ik heb een site gevonden waar je dus heel goedkoop Nikes of conversie kan kopen

marita5
door marita5 - Jun 24, 2017 om 10:36
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Elza LoL ,

Het lijkt mij wel betrouwbaar ,maar je weet nooit .

Deze site is niet betrouwbaar , copyright 2017 , contact alleen via e-mail , geen tel.nr / Kvk nr / adres niks .
De site is gebaseerd Estonia , maar waarschijnlijk Ver. Staten .
Er zijn nog 5 andere sites aangekoppeld met verwijzing naar China , klik op de rode regels .

https://www.scamadviser.com/check-website/shoes-store.us

 Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Hier iig niet kopen ,

https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html

 https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/koop-niet-bij-deze-malafide-webshops/

ne
door neodutchio Jun 24, 2017 om 11:22
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Omgekeerde schoenen? Is dat voor het geval je rechtervoet aan je linkerbeen zit?

marita5
door marita5 Jun 24, 2017 om 11:24
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ik denk het , bij de Chinezen weet je het maar nooit .

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 24, 2017 om 11:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Converse is het meest bekende gympie wereldwijd. Afkomstig van Chuck Taylor. In de volksmond heten ze All Stars.

marita5
door marita5 Jun 24, 2017 om 11:32
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Oh , nou dan slaat mijn reactie nergens op ., ik heb mijn reactie bewerkt en dit verwijderd was een behoorlijke flater ., @diewilik bedankt voor de informatie . Ik zag converse shoes staan , nu zie ik als ik daar op klik inderdaad gymppies , hoe stom kan ik zijn .

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 24, 2017 om 14:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Marita, meestal leer ik van jou, leuk dat het nu eens andersom is -:)

marita5
door marita5 Jun 24, 2017 om 14:44
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@diewilik , daarvoor is dit forum , de èèn helpt de ander .

emcede
door emcede - Jun 24, 2017 om 10:41
959 Antwoorden / 4 Vragen

Ben wel benieuwd waarom "het wel betrouwbaar lijkt". Heb je wel verder gekeken dan de lage prijzen? Een '.us' extentie betekent niet dat het bedrijf in Amerika zit, dat begrijp je toch hopelijk wel? Deze schoenentoko heeft een gmail-adres voor communicatie. De site is dit jaar in de lucht gekomen.

De teksten zijn beter dan bij de gemiddelde rip-off maar staan nog steeds vol fouten. Gewoon Chinese oplichters dus.

Cookies
door Cookies Jun 24, 2017 om 10:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

....Ben wel benieuwd waarom "het wel betrouwbaar lijkt"...... Omdat de schoenen lekker goedkoop zijn? Omdat de site er leuk uit ziet?;))

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2017 om 10:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dan nog even afgezien van het feit of een site ja dan nee betrouwbaar is, als ergens heel goekoop Nikes aangeboden worden, kan je er ongezien van uitgaan dat het niet klopt.

edrick3
door edrick3 - Jun 24, 2017 om 10:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als iets te mooi is om waar te zijn .....
Staar je nu niet blind op die (te) lage prijzen.
Voor nepperds betaal je dus tevéél!
Ga gewoon naar een win kel: kun je passen, kijken, en weet je wat je koopt.

jo
door jorisw Jun 24, 2017 om 12:08
4340 Antwoorden / 1 Vragen

In een winkel kan je ook nepperds vinden. Een tijdje terug was er op dit forum (of die van Radar) een draadje over iemand die nepschoenen had gekregen bij een fysieke winkel (weliswaar gekocht via de webwinkel van die winkel, maar de primaire bron van inkomsten van die winkel is de stenen winkel en de webbestellingen worden ook vanuit de winkel geleverd).

gerbera
door gerbera - Jun 24, 2017 om 10:59
7348 Antwoorden / 14 Vragen

De site zelf is betrouwbaar, krijg geen virus melding.
De producten echter zijn Chinesche neppers die u, mocht u ze al ontvangen, direct in de kliko kan deponeren. Naast dat ze mogelijk in beslag worden genomen door de Douane loopt u de kans ook nog invoerrechten te moeten betalen en dan bent u net zo duur uit als in de winkel maar heeft u wel troep ontvangen.
Voor echte Nikes betaal je gewoon de prijs en koop je deze in een winkel. Daar kunt u ze passen en gaan ze jaren mee.
Dus zoek geen sites maar een echte schoenwinkel.

chris74
door chris74 - Jun 24, 2017 om 13:48
564 Antwoorden / 44 Vragen

Als je al de woorden goedkope nike schoenen ziet staan moet je al bedenken dit is nep.

aurora1
door aurora1 - Jun 24, 2017 om 19:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoezo lijkt het u betrouwbaar? Omdat ze alleen een Gmailadres en geen gewoon e-mailadres hebben en ook geen vestigingsplaats te vinden is? Of vanwege de wonderlijke tekst onder "About Us"?