ki
door kinderen1234 Oct 4, 2016 om 19:58
Winkels & webshops

Smarthoverboarder.nl

Wij hebben een hoverboard besteld op smarthoverboarder.nl maar hebben geen emailbevesting ontvangen en ook geen leveringstermijn gekregen. We hebben wel betaald. Wie weet of het een veilge winkel is?
Vr. gr, 
Pien

6056 15 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Oct 4, 2016 om 20:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik zie geen enkele contactgegevens, behalve een contactformulier. De webstek nagezocht op sidn.nl.
Daar zijn de contactgegevens afgeschermd.
Ik zou om die redenen nooit wat bestellen!

marita5
door marita5 - Oct 4, 2016 om 20:27
11512 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Kinderen1234 , 

De site is copyright 2016 , geen voorwaarden / of tel.nr alleen contact via mail 

Lees hier verzenden en retouren klik op de rode regels .

http://www.smarthoverboarder.nl/shippinginfo.html 

Hier een ervaring op Facebook , waarschijnlijk komen de spullen uit China .

https://www.facebook.com/jan.vroomans.96/posts/944967862296711

Cookies
door Cookies - Oct 4, 2016 om 20:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen
3

Ik zie dat de koffie klaar staat voor je, maar waar deze klaar staat??? Hoe kan je nou bestellen bij een shop waar totaal geen naw gegevens vermeld staan? 

Als je met een creditcard betaald hebt, kun je teruggave regelen bij de cc maatschappij.

tijger1
door tijger1 Oct 4, 2016 om 20:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Je kunt dus lang wachten op die koffie.:-))

Cookies
door Cookies Oct 4, 2016 om 20:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zet zelf wel een ' bakkie ' (nee, niet van de Lidl) :-)

tijger1
door tijger1 Oct 4, 2016 om 21:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die van Aldi is beter.:-))

Cookies
door Cookies Oct 4, 2016 om 21:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh, was het de Aldi? Nee ook geen Aldi koffie dus:-)

newmikey
door newmikey - Oct 4, 2016 om 21:03
830 Antwoorden / 0 Vragen
0

De aanbevolen volgorde is om éérst te checken of de shop betrouwbaar is an dàn pas te betalen. Nee de shop is niet betrouwbaar maar dat had u zelf ook binnen één seconde door kunnen hebben. Alle seinen staan op rood: geen adres, geen KvK, geen BTW nummer, geen AV, geen telefoon, geen waarschuwing voor de onvermijdelijke douanekosten bij invoer en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 4, 2016 om 22:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Als u de hoverboard toch nog krijgt.,laat uw kind een dan niet mee op de openbare weg. Dan wordt het hippe speelgoed in beslag genomen en ontvangt u een prent van maar liefst 180 euro.
Diewilik

ha
door hamburger Oct 4, 2016 om 23:04
84 Antwoorden / Vragen

+ € 9,00 CJIB kosten.

aurora1
door aurora1 - Oct 4, 2016 om 22:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1
costnix
door costnix Oct 5, 2016 om 00:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn grootvader kon zich nog herinneren, dat je bij het naderen van een paard of koe, het stuur van je fiets met een jas moest afdekken om te voorkomen, dat het dier zou schrikken en er vandoor zou gaan.
M.a.w. tempora mutantur.

edrick3
door edrick3 - Oct 5, 2016 om 13:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

Wie weet of het een veilge winkel is?

En dat vraag je je nu pas af?
Had je beter eerder kunnen doen.

re
door regina bos - Oct 11, 2016 om 13:02
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb afgelopen zondag zelfs 2 hoverboards daar besteld en betaald voor  €438 en heb ook geen bevestiging gekregen heb inmiddels 2 x gemaild maar krijg geen reactie !!
Ik heb wel gecheckt of het een betrouwbare site is.
Ik hoop dat het toch positief afloopt de kinderen hebben hier een jaar voor gespaard.

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 13:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, dan ook maar op de koffie gaan.

emcede
door emcede Oct 11, 2016 om 13:26
960 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom een jaar sparen voor iets waar je niet eens mee de openbare weg op mag?!

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 18, 2016 om 23:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U heeft gecheckt of  de site betrouwbaar was, hoe heeft u dat dan gedaan?
Alle essentiële gegevens ontbreken. Of vond u de site er netjes uit zien. Dat is geen teken van betrouwbaarheid.
Diewilik  

Cookies
door Cookies - Oct 11, 2016 om 13:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

En je hebt de conclusie getrokken dat deze shop betrouwbaar was? En om welke redenen was vlg jou deze shop dan betrouwbaar? OT: weet je overigens wel hoeveel ongelukken er gebeuren met die krengen?

DOOR REGINA BOS - 11 OKT. 2016 OM 13:02 
ANTWOORDEN / VRAGEN
0

Ik heb afgelopen zondag zelfs 2 hoverboards daar besteld en betaald voor  €438 en heb ook geen bevestiging gekregen heb inmiddels 2 x gemaild maar krijg geen reactie !!
Ik heb wel gecheckt of het een betrouwbare site is.
Ik hoop dat het toch positief afloopt de kinderen hebben hier een jaar voor gespaard.

 

newmikey
door newmikey Oct 11, 2016 om 13:41
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Ik heb wel gecheckt of het een betrouwbare site is."

En, wat was uw conclusie? Toch wel benieuwd waarom u na zo'n check waarbij alle waarschuwingslichten fel rood op zouden moeten lichten toch nog besloot honderden euros over de muur te kieperen. Wat checked u eigenlijk?

Ri
door Rianvandenelsen - Oct 18, 2016 om 21:14
1 Antwoorden / Vragen
0

Beste Pien,

Wij hebben geen beste ervaring met smarthoverboarder. Het is een mallafide bedrijf . Wij hadden voor onze zoon een hoverboard besteld maar toen ik een mail stuurde voor vragen kreeg ik een computergestuurd bericht terug. Ik vertrouwde het niet helemaal en wilde direct mijn bestelling stop zetten. Toen ik mijn creditmaatschappij belde , vertelde dat het een betaling vanuit China was. We hebben zelfs UPS de koeriersdienst ingeschakeld om te zien of het al verstuurd was, zij konden ons bevestigen dat het pakket nog niet vanuit China verzonden was dus we hadden het normaliter kunnen stopzetten. De man van het betreffende bedrijf zij dat de zending al weg was. Ook beloven ze garantie en gratis retour. Niets is waar, ze hebben de tekst van hun site letterlijk van een ander nederlands hoverboardbedrijf gecopieerd. We hebben 14 augustus het besteld en tot nu toe nog geen hoverboard en ook nog geen geld terug. Hebben later nog een vage mail gehad waarin hij mailde dat we het geld terug krijgen maar dat het verzenden wel 50 euro kost. 
DUS : IK ZOU ABSOLUUT NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN !!!!!

ja
door jan vroomans - Oct 18, 2016 om 22:36
1 Antwoorden / Vragen
1

Beste Pien,

In aanvulling op bericht van Rian vd Elsen

Smarthoverboarder.nl is GEEN NL website. Levering geschiedt vanuit China. Kijk ook eens naar about us van Smarthoverboarder.nl en van superhoverboard.nl

About us Smarthoverboarder.nl
http://www.smarthoverboarder.nl/about_us.html?zenid=q6odmv3khqbg8gs73u5tppk671

About us www.superhoverboard.nl
https://www.superhoverboard.nl/index.php/over-ons/

Smarthoverboarder heeft de tekst van Superhoverboard.nl (een legale Nederlandse webshop)  gestolen van hun website. Wij hebben toen wij dat zagen gelijk de order bij Smarthoverboarder.nl gecanceld. Willen niet met zo'n partij te maken hebben. Heb zelfs de country manager van UPS ingeschakeld die ook snel hefet gereageerd en via hun hebben we de order kunnen annuleren.

Bij about us staat dat de koffie klaar staat, maar Smarthoverboarder.nl heeft geen vestiging in Nederland. Je moet je afvragen hoe de service zal zijn als je hoverboard kapot is.

Wij zijn nu al maanden bezig om het geld terug te krijgen, maar het is nog steeds niet terug geboekt. Ook stelt Smarthoverboarder.nl 50 euro in te houden op het aankoopbedrag voor de retour zending. Terwijl op de website staat gratis levering en gratis retour.

Via track en trace denk je de zending te kunnen volgen, maar de zending is pas te volgens als de Hoverboard in NL is en dan via UPS verstuurd wordt. Maar de zending moet eerst uit China verstuurd worden. Geen voorraad in Nederland.

Kortom, een boel ellende, ver van  Smarthoverboarder.nl wegblijvenen als je niet binnen 14 dagen je hoverboard heb, gewoon je creditmij verzoeken het geld terug te boeken. Geef aan dat Smarthoverboarder.nl via haar website misleidend is en suggereert een NL Webshop te zijn en dat je de order gecanceld hebt...

Smarhoverboarder.nl zal zeggen dat de order niet gecanceld kan worden omdat de zending onderweg is. MAar dat is de zending die vanuit China verstuurd wordt, terwijl jij de levering vanuit Nederland krijgt...

Je kunt altijd de Hoverboard weigeren, de order op deze manier cancelen. Je hebt nog wel de discussie over verzendkosten, wat wettelijk niet mag en zal tijd kosten voordat je je geld terug hebt.

Succes..

Jan Vroomans
 

ba
door bauke van hoof - Oct 22, 2016 om 06:11
1 Antwoorden / Vragen
0

niks bestellen ik heb in september daar een oxboard besteld voor mijn dochter nu heb ik daar ruim 3 weken op moeten wachten toen die al eindelijk binnen was bleek er een gat in de doos te zitten en u raadt  het al een flinke barst in de oxboard zelf ik heb hierover contact opgenomen met ups deze hebben het pakket weer opgehaald en onderzocht of het nu hun schuld was of die van dat bedrijf merkwaardig genoeg krijg ik hierover geen contact omdat het volgens ups iets tussen hun is en het bedrijf.
nu heb ik mijn geld teruggevraagd aan dat bedrijf en u raadt het al krijg gewoon geen antwoord meer terug ik ben na heel veel te puzzelen te weten gekomen dat het bedrijf gevestigd zit in italie.
Dus wat je ook doet daar niks bestellen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hutch
door hutch - Oct 22, 2016 om 09:24
4515 Antwoorden / 29 Vragen
1

Het e-mailadres (via SIDN) van dit Chinese clubje is/was gelieerd aan andere twijfelachtige websites.

Het heeft inderdaad totaal niets met Nederland te maken. Het is een adres in Putian / Fujian (China).

Maar met een beetje logisch nadenken kan men zien dat deze site niet helemaal 'koosjer' is.

st
door stu verberck - Nov 14, 2016 om 16:23
1 Antwoorden / Vragen
0

Deze site is absoluut te mijden!!Het zijn je reinste oplichters!
Op13/10 bestelling geplaatst,maar direkt gecanceled,toch pak uitgestuurd,geweigerd door mij en door hen terug ontvangen op24/10 om 11:20 door een zekere Glenn.
269 betaald die nog steeds niet terug betaald is,bij vraag krijg je geen antwoord.Ondertussen fraudeklacht ingediend.
geld is naar een rekening in Litouwen gegaan op naam van Sellane limited LT69 3500 0100 0199 7670

BIC: EVIULT21

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer