gi
door girrel Nov 20, 2012 om 10:41
Winkels & webshops

Spaaractie Hema

De spaaractie van de Hema is een grote bedriegerij. Ik heb al die tijd 1 glas (rode wijn ) op kunnen halen. Daarna waren iedere als ik in de winkel kwam met mijn volle spaarkaart de rode wijn glazen op. Na telefonisch contact vanochtend, werd er medegedeeld dat de Hema geen garantie kan geven, dat er nog glazen komen. Hebben meer mensen dit ondervonden of is dit alleen in Tiel het geval?????

7012 13 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Nov 20, 2012 om 15:28
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Als de Hema de glazen niet geleverd krijgt kunnen ze ook niet gegeven worden. Heb je daar navraag naar gedaan? En, is het nu zó erg? Je hebt toch niet betaald voor die zegels of heb je onzinnige aankopen gedaan om je kaart vol te kunnen krijgen? In dat geval had je beter meteen en alleen glazen kunnen kopen.

ni
door nikjuh - Nov 20, 2012 om 23:35
3 Antwoorden / 1 Vragen

idd ze sturen je vaak naar klanten service en dan krijg je ''ow nee mevrouw die zijn op''

zwemmer
door zwemmer - Nov 21, 2012 om 11:50
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het is een teleurstelling voor je maar ook wel vreemd dat er spaarkaarten en zegels geprepareerd worden -dat kost ook de Hema ook wat- zonder dat de glazen ermee verkregen kunnen worden. Er zal iets anders achter de schermen mis gegaan zijn. Mijn zuster was eens in de ban van deze actie, maar toen waren de spaarkaarten op. Daar kun je natuurlijk van alles bij denken. Doe dat maar liever niet.

Zwemmer

gi
door girrel - Nov 21, 2012 om 12:54
1 Antwoorden / 2 Vragen

Kijk de wereld vergaat hier niet door, maar als al begin oktober geen glazen meer verkrijgbaar zijn, dan denk je toch, waarom geef dan nog zegels als er toch geen glazen meer komen!!!!!
Ik hoorde gistermiddag in de winkel, er stond nog iemand met haar volle spaarkaarten, dat de je nog tot maart de kaarten in kan leveren, maar ik vraag me dan af wat heeft dat voor zin als er geen glazen zijn???? Ik heb gemaild naar de Hema en wacht nog op antwoord.

zwemmer
door zwemmer - Nov 21, 2012 om 13:30
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Men zal iets met de planning fout gedaan hebben. Kan mij nauwelijks voorstellen dat men om wille van het verkrijgen van glazen het doen van boodschappen naar de Hema verlegt. Er viel mij wel meer op bij de Hema. Zo werd mij eens bij het afrekenen van een bloknoot gevraagd of ik geen belangstelling had in de koop (!) van een flesje afwasmiddel. Het product stond in meervoud bij de kassa uitgestald. (Nee, dank u, ik heb nog...). Wat later probeerde men nog een zakje snoep bij het afrekenen aan mij te slijten. (Nee dank u, ik snoep niet...). Wat is er aan de hand? Zoiets kwam ik ook in een arm dorp de Algarve tegen. Daar had ik er nog begrip voor en kocht ik wel iets wat ik niet nodig had maar hier???? en bij de Hema???

Zwemmer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 21, 2012 om 13:49
4299 Antwoorden / 5 Vragen

50 euro* uitgeven voor 'n 'gratis' glas, wat qua inkoop waarschijnlijk nog geen 1 procent van dat bedrag doet, ben ik persoonlijk van mening dat het 'n abominabele actie is waar je als consument niet aan mee moet doen. Doe je dit wel ben ik wederom persoonlijk van mening dat dit niet geheel bedachtzaam is. Denk hier is aan bij 'n volgende actie..

*dit is in theorie, in praktijk zul je waarschijnlijk uitkomen op 70 a 75 euro

zwemmer
door zwemmer - Nov 21, 2012 om 14:15
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Vergeet niet de kosten voor degege(n) die dit bedenken en uitvoeren. Daar zullen heel wat buitengewone kosten, vergaderingen/overleggen, kopjes koffie, brieven e.d. mee gemoeid zijn geweest. De maatschappij verzint zichzelf.

jo
door jorisw - Nov 21, 2012 om 15:02
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Conclusie: het gaat ongelofelijk goed in Nederland als dit de problemen zijn waar we ons druk over maken....

alexishoop
door alexishoop - Nov 22, 2012 om 07:53
561 Antwoorden / 6 Vragen

goed marktplaats en dergelijke in de gaten houden en bij hema heb je denk ik nog een kans dat deze glazen aan gewone assortiment worden toegevoegd na de actie periode.

AH heeft soms ook van die tenenkrommende op=op acties met serviesgoed sparen, les voor de toekomst, als je iets kompleet wilt hebben, koop het dan gewoon in 1 keer en betaal die paar euro meer.

alexishoop
door alexishoop - Nov 22, 2012 om 07:55
561 Antwoorden / 6 Vragen

via hema.nl kun je nog de witte en champagne glazen bestellen

hi
door hillie_1 - Nov 23, 2012 om 21:27
5 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry dat ik het zeg, maar qua antwoorden op de vraag van girrel wordt hier weer eens behoorlijk de plank mis geslagen! Mensen LEES de vraag en geef DAAR antwoord op!
@ alexishoop; girrel wil rode wijn glazen en geen witte of champagne!
@ de rest; wie zijn jullie om een oordeel te vellen over girrel of iemand anders die aan een spaaraktie mee wil doen! Een ieder is daar vrij in.

@zwemmer; ik proef hier irritatie over de bijverkoop wat momeneel plaats vind bij de HEMA.
Wat let je om hierover eens te gaan informeren bij de HEMA?

@ girrel; Of het probleem zich ook voor doet in mijn woonplaats kan ik je helaas niet vertellen.

ro
door roelh4 - Nov 23, 2012 om 23:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bij Hema Panningen waren ook de (rode) wijnglazen op (23/11).
Echter ze komen 28-11-2012 weer binnen.
Dus bij een volgende winkel bezoek eens zien.

Ook succes bij jouw!

blommol
door blommol - Nov 28, 2012 om 13:21
8 Antwoorden / 1 Vragen

Het is gewoon een waardeloze actie.Een echte anti reclame.Zo denk ik wel 2 keer na om bij de Hema iets te kopen.Ik heb helemaal nog geen glas kunnen scoren.Ze waren vanaf het begin van de actie al uitverkocht hier in Dordrecht.Van de week waren zelfs de zegels op.Ik wil nog steeds nieuwe glazen maar ik koop ze zeker niet bij de Hema,daar koop ik na deze actie zo min mogelijk.