Ee
door Eerlijkduurthetlangst Mar 27, 2017 om 16:37
Winkels & webshops

Spaaraktie Emté

Emté Supermarkt heeft regelmatig leuke spaaracties waar je bij besteding van €10 of €15 een spaarzegel krijgt. Ik woon bij mijn Emté om de hoek en doe daar dagelijks mijn boodschappen. Daardoor haal ik meestal de €10 of €15 grens niet en ontvang ik dus geen zegels. Omdat nergens in de voorwaarden staat dat de €10 of €15 per kassahandeling dient te zijn dacht ik dat op te lossen met het verzamelen van de kassabonnen onder de bestedingsgrens en daarmee alsnog de zegels op te halen (bedragen optellen en delen door €10/€15 is aantal zegels). Ik heb tenslotte aan alle voorwaarden voldaan. Helaas daar denkt de directie van Emté in een reactie op een schrijven van mij anders over. Op mijn inhoudelijke argumenten wordt niet ingegaan. Ik als trouwe dagelijkse klant wordt op deze manier "bedankt".

1071 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 27, 2017 om 16:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook ik bedank u voor de mededeling.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 27, 2017 om 16:42
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien kunt u met iemand samen de boodschappen doen en zo de verkregen zegels delen.

fa
door familyman - Mar 27, 2017 om 16:45
888 Antwoorden / 1 Vragen

Wel ver, te ver voor mij om naar de emte te gaan. Weet u hoe het koperdraad uitgevonden is? Twee hollanders die om een cent vochten.

br
door bravehenk - Mar 27, 2017 om 16:47
206 Antwoorden / 0 Vragen

Niet dagelijks maar enkele malen per week dan komt u er denk wel.

groeten Henk

tenormin
door tenormin Mar 27, 2017 om 16:55
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Dat wilde ik schrijven, maar het staat er al. ;-))

getty
door getty - Mar 27, 2017 om 16:49
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ze hebben groot gelijk dat ze hier niet in mee gaan. Zou ondoenlijk zijn om alle klanten die dit willen gaan doen, steeds te woord te staan, bonnen op te tellen en zegels te geven.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 27, 2017 om 17:04
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Doe eens per week de grote boodschappen dan haalt u het bedrag makkelijk en het is bewezen dat deze manier van boodschappen doen goedkoper is.
Iedere dag opnieuw is onzinnig en dan ook nog klagen over een zegeltje, ach u bent wel een echte Hollandse.

Cookies
door Cookies - Mar 27, 2017 om 17:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Natuurlijk wordt niet ingegaan op jouw 'inhoudelijke' argumenten. Wat jij wilt, slaat werkelijk nergens op. Als iedere klant bij iedere super dat gaat doen, mogen ze wel wat fulltimers er bij nemen.

jo
door jorisw - Mar 27, 2017 om 18:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het is ook niet gauw goed zeg. Ze hoeven helemaal geen spaaracties te doen, en nu bieden ze iets wat je als klant niks extra's kost, en is het weer niet goed. Waarom zou je als winkelier in godsnaam nog iets willen doen met zulke klanten?

edrick3
door edrick3 - Mar 27, 2017 om 18:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tjongejonge, al weer een wereldprobleem. ;-)

ha
door halex - Mar 27, 2017 om 18:56
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U zou vooral niet even naar uzelf kijken, toch? Waar staat in de voorwaarden dat je periodiek je kassatotalen kunt verzilveren voor spaarzegels? Graag een link. En nu niet denken 'goh, als ik één keer per week boodschappen doe, krijg ik wèl zegels en loop ik minder risico op impulsaankopen'. Want dat is natuurlijk te simpel.

kv
door kvjapio - Mar 27, 2017 om 19:51
281 Antwoorden / Vragen

U heeft dus zeker niet aan alle voorwaarden voldaan. Maar wel aan die van 'trouwe klant 'die tot het gaatje gaat.

panter22
door panter22 - Mar 28, 2017 om 09:52
6599 Antwoorden / Vragen

Dat soort acties is bedoeld om mensen naar de winkel te lokken om daar de kar vol te laden.
Hoe meer je koopt, hoe meer zegels je krijgt voor leuke spulletjes die je meestal niet nodig hebt.
Het is algemeen bekend dat je zegels krijgt bij de kassa op basis van je aankopen.
Er staat ook duidelijk in de folder bij elke 15 euro besteding.
Je besteedde geen 15 euro, dus ook geen zegels.