So
door Sofie94 Apr 24, 2017 om 10:00
Winkels & webshops

Telecom2day levert niet ?

14 april 2017 telefoonhoesje besteld en nu nog steeds niets ontvangen.

Na telefonisch contact op 20 april werd mij beloofd dat het hoesje alsnog direct werd opgestuurd en ik het vrijdag 21 of zaterdag 22 april moest hebben ontvangen.

NIET DUS !!!!

2216 7 Rapporteer

ne
door neodutchio - Apr 24, 2017 om 10:02
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Een leverancier heeft 30 dagen de tijd om te leveren. En het zou best kunnen dat het opgestuurd is, tante post heeft ook wel eens vertraging. Rustig vandaag nog eens informeren dus en anders komt morgen de postbode weer door de straat.

hansje klein
door hansje klein - Apr 24, 2017 om 10:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Bedankt voor de mededeling ...!

Verder geen vragen? U heeft zich toch niet alleen maar aangemeld om ons dit hier mee te delen, neem ik maar aan?

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2017 om 10:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan niemand meer lezen? Volgens mij staat hier toch echt dat het Vraag en Beantwoord is.

Als je zo'n haast had met een hoesje, had je beter even naar de winkel op de hoek kunnen gaan.

tijger1
door tijger1 - Apr 24, 2017 om 10:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is dus een levensbedreigende situatie ontstaan voor uw mobiel? Geen jasje, terwijl het 's nachts nog vriest? Houd hem dan maar binnen.

marita5
door marita5 - Apr 24, 2017 om 10:28
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sofie94 ,

Hoe snel moet ik mijn bestelling krijgen ?

De verkoper moet zich aan de afspraak houden. Zegt een verkoper bijvoorbeeld dat het product binnen vijf werkdagen te leveren is? Dan moet hij dat ook doen.

Heeft de verkoper geen levertermijn met u afgesproken? In de wet staat dat u het product dan uiterlijk binnen dertig dagen moet krijgen. Dit geldt voor alle producten die u koopt via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus

Wat kan ik doen als de levertijd voorbij is ?

Is de levertijd die de verkoper heeft beloofd voorbij? Of was er geen levertijd beloofd en heeft de verkoper niet binnen dertig dagen geleverd?

Kijk dan of u recht hebt op bedenktijd. Hebt u recht op bedenktijd? Dan kunt u de overeenkomst direct ontbinden. Dat betekent dat u de verkoper laat weten dat u het product toch niet koopt. De verkoper moet dan binnen veertien  dagen uw geld terugbetalen.

Wilt u het product toch nog hebben? Of kunt u geen gebruik maken van bedenktijd? Dan moet u de verkoper een laatste kans geven om alsnog het product te leveren. Doet hij dit ook niet? Dan kunt u de overeenkomst ook ontbinden. U kunt dan kosteloos van de koop af. Hebt u al betaald? Dan moet de verkoper u zo snel mogelijk terug betalen .

bron : consuwijzer.nl

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2017 om 18:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Levensgevaarlijk, een telefoon zonder hoesje. Dat rechtvaardigt ook uw geschreeuw hier natuurlijk.
Mij interesseert het totaal niet wat u te melden heeft, veel anderen ongetwijfeld ook niet.
Wij beantwoorden vragen als we kunnen, daarvoor is deze rubriek, mocht het u ontgaan zijn.
Zeuren en klagen mag u in eigen kring doen, daar zijn wij niet voor.
Ga naar de Action en koop daar een hoesje, en stop met uw belminuten verdoen aan dergelijke telefoontjes.

Ba
door Barbajuffie - Jul 22, 2017 om 17:21
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Sofie94,

Als je je hoesje tot op heden niet ontvangen hebt, raad ik je aan contact op te nemen met de heer Sedieqie.
Deze meneer is eigenaar van de organisatie en heeft het volgende telefoonnummer: [edit-red.]
Mogelijk zegt hij het gesprek niet te lang te willen maken omdat hij in Dubai zit (hoge telefoonkosten), maar
doe jezelf niet tekort en grijp de gelegenheid aan om je probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven.

tijger1
door tijger1 Jul 22, 2017 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Na drie maanden? Dwaas.

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 22, 2017 om 18:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

De Dubai meneer gaat gewoon ophangen, die heeft wel.iets beters te doen als gezanik over een hoesje.

Wat niet wegneemt dat ts recht heeft op het hoesje.

tenormin
door tenormin Jul 22, 2017 om 19:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wat een dwaas, en laat, 'advies' van @barbajuffie om een 06 nummer door te geven. Alsof dat niet duur zou zijn. Koop je voldoende hoesjes voor bij de Action.