Wanneer geldt 4e in de rij, gratis boodschappen bij de Jumbo?
Hallo,
Mijn vriend en ik waren op 31 augustus boodschappen aan het doen bij de Jumbo. We zien dat er 2 kassa's open zijn, de eerste en de laaste, dus nemen we de eerste kassa want die is voor ons het dichtsbij.
Eenmaal in de rij viel het ons op dat we de 4e wachtende in de rij waren. We stonden al in de rij toen de kassa ernaast openging en waar we naar toe moesten.
Ik zei tegen de caissere van wij waren net de 4e wachtende in de rij. Zij had er geen verstand van en riep een baliemedewerkster op voor hulp.
Nou, dan krijg je me daar toch gelijk een brutale antwoord.
Wij hadden naar de laatste kassa moeten gaan want daar stonden maar 2 in de rij te wachten. Ik zei tegen de tijd dat we daar zijn, zijn we weer de 4e wachtende. Nou dat mocht ook niet volgens haar dus moesten we weer naar een andere kassa lopen om zo maar niet de 4e in de rij te zijn.
Ik zei wat is dat voor onzin? Dit is toch belachelijk! Ik ga niet iedere keer bij een andere kassa in de rij staan om zo maar niet de 4e wachtende te zijn? Ik heb wel betere dingen te doen dan kassahoppen.
En volgens de o zo "vriendelijke" baliemedewerkster geldt de 4e wachtende alleen maar als alle kassa's open zijn.
De zelfde avond heb ik een klacht ingedient bij de Jumbo site. Daar krijg je een email terug met een nummer zodat je de status van je vraag kan checken.
Halverwege september gecheckt en ze hadden nog niks gedaan.
Gisteren weer een klacht gestuurd over wanneer ik nou antwoord ga krijgen.
Vanmiddag werd ik gebeld door de lokale Jumbo, en die zeiden ook van dat ik maar van kassa naar kassa moest gaan om zo maar niet de 4e wachtende in de rij te zijn.
Dit is toch te belachelijk voor woorden? Voor de kassa's hangen grote borden met de 4e wachtende reclame erop, en vervolgens komt Jumbo niet over de brug.
Wij zijn niet blij met de Jumbo, en ook niet over de manier hoe lang ze erover doen om een klacht te beantwoorden, en het winkelpersoneel is ook niet al te vriendelijk als ze de stem gaan verheffen tegen een klant.
tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 19:40:
Wij hadden naar de laatste kassa moeten gaan want daar stonden maar 2 in de rij te wachten.
Klopt ! Je had in andere rij aan moeten sluiten, dan was je de 3e klant daar geweest.
Zou anders wel erg makkelijk worden 4e te zijn, gewoon aansluiten bij `juiste` rij terwijl er een kortere rij is en dan gaan roepen........
En was je wel echt 5e (=4e wachtende !) in de rij ?
--Staat u als 4e wachtende in de rij dan krijgt u al uw boodschappen gratis.
De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet mee als wachtende. De 4e wachtende klant is dus de 5e klant in de rij.
Personen die u vergezellen bij het boodschappen doen, tellen niet mee als wachtende klant.
Als alle kassa’s open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te maken.
De garantie geldt daarom alleen als niet alle kassa’s open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij aan kunt sluiten.-- JUMBO INFO
Maar dat wachten op je klacht lijkt me zinloos, ze hebben je al verteld dat je geen recht had omdat je je niet aan de spelregels hield en daar helpt klagen via mail niets aan.
Ja dat is heel mooi, maar ik pak de kassa die het dichtste bij mij is, dat doe ik in alle supermarkten, en ik ga niet de halve winkel door om naar de laatste kassa te gaan. Dat doet niemand.
En ja, ik was toch echt de 5e klant, 4e wachtende in de rij.
Geen enkel probleem dat je de kassa pakt die het dichtste bij is, maar dan moet je ook niet verwachten dat je voor '4e in de rij'-garantie in aanmerking komt. Btw, ik loop wel degelijk naar de kassa met de kortste rij, ook al moet ik daar de 'halve' winkel voor door.
Hallo ,
De regel dat de vierde klant zijn boodschappen gratis krijgt van de jumbo geldt alleen als alle kassa's bezet zijn met 3 wachtende klanten .
U mag wel aansluiten bij een drukkere kassa maar als er andere kassa's zijn waar 1 of 2 wachtende zijn gaat de regel niet op .
Maw , ik ga met mijn 2 kinderen en vrouw naar de Jumbo en mijn kinderen en vrouw staan voor mij in de rij bij kassa 1 met maar 1 artikel per persoon dan ben ik de vierde wachtende en mijn kar is helemaal vol , daarom geld deze regel alleen als alle kassa's bezet zijn .
Hallo tentales,
Als je verwacht dat iemand op dit forum je gelijk geeft kom je bedrogen uit.
Je moet je natuurlijk wel aan de 'spelregels' houden als je aanspraak wilt maken op gratis boodschappen.
We gaan lekker allemaal in dezelfde rij staan en niet bij de andere kassa's en hup .... allemaal gratis boodschappen.
Zo werkt het natuurlijk niet.
En als jij toch in zo'n rij gaat staan ipv naar een andere kassa te lopen dan moet je dat natuurlijk zelf weten, maar dan géén aanspraak maken op gratis boodschappen.
Klik maar op de link die stacey gegeven heeft en lees de spelregels.
Met vr.gr.
tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 20:07: Ja dat is heel mooi, maar ik pak de kassa die het dichtste bij mij is, dat doe ik in alle supermarkten, en ik ga niet de halve winkel door om naar de laatste kassa te gaan. Dat doet niemand.
.
Doe ik ook niet, maar ik roep dan ook niet dat ik 4e klant ben
als er een kassa met korte(re) rij verderop is ......... ;-)
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt dat een kant de boodschappen gratis kreeg als 4e wachtende in rij.
Er is altijd wel een smoesje om er onder uit te komen.
Maar eerlijk gezegd vind ik sommige klanten, die erop loeren om de 4e in de rij te worden ook wel een beetje zielig.
Staan ze in de gangpaden met een volle kar te wachten tot de rij lang genoeg is en alle kassa's open zijn.
Moet altijd lachen als ze dan in discussie gaan omdat ze de boodschappen niet gratis krijgen.
tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 20:07: en ik ga niet de halve winkel door om naar de laatste kassa te gaan. .
Heeft Jumbo zulke kleine winkels?
tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 19:40: Dit is toch belachelijk! Ik ga niet iedere keer bij een andere kassa in de rij staan om zo maar niet de 4e wachtende te zijn? Ik heb wel betere dingen te doen dan kassahoppen.
Dat hoeft toch helemaal niet. Je kan ook gewoon je boodschappen afrekenen.
Wat zijn die betere dingen dan eigenlijk? Klagen bij de Jumbo en op dit forum, terwijl je heel duidelijk nergens recht op hebt?
*op zich had je inderdaad naar de laatste kassa moeten gaan*
*maar.................ook in "mijn" JUMBO vallen herhaaldelijk harde woorden omdat de spelregels ten deze niet eenduidig en/of voldoende duidelijk zijn*
*Jumbo is hier van op de hoogte, maar stelt zich blijkbaar liever klantonvriendelijk op*
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?
ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer