te
door tentales Oct 8, 2012 om 19:40
Winkels & webshops

Wanneer geldt 4e in de rij, gratis boodschappen bij de Jumbo?

Hallo,

Mijn vriend en ik waren op 31 augustus boodschappen aan het doen bij de Jumbo. We zien dat er 2 kassa's open zijn, de eerste en de laaste, dus nemen we de eerste kassa want die is voor ons het dichtsbij.

Eenmaal in de rij viel het ons op dat we de 4e wachtende in de rij waren. We stonden al in de rij toen de kassa ernaast openging en waar we naar toe moesten.
Ik zei tegen de caissere van wij waren net de 4e wachtende in de rij. Zij had er geen verstand van en riep een baliemedewerkster op voor hulp.

Nou, dan krijg je me daar toch gelijk een brutale antwoord.
Wij hadden naar de laatste kassa moeten gaan want daar stonden maar 2 in de rij te wachten. Ik zei tegen de tijd dat we daar zijn, zijn we weer de 4e wachtende. Nou dat mocht ook niet volgens haar dus moesten we weer naar een andere kassa lopen om zo maar niet de 4e in de rij te zijn.
Ik zei wat is dat voor onzin? Dit is toch belachelijk! Ik ga niet iedere keer bij een andere kassa in de rij staan om zo maar niet de 4e wachtende te zijn? Ik heb wel betere dingen te doen dan kassahoppen.
En volgens de o zo "vriendelijke" baliemedewerkster geldt de 4e wachtende alleen maar als alle kassa's open zijn.

De zelfde avond heb ik een klacht ingedient bij de Jumbo site. Daar krijg je een email terug met een nummer zodat je de status van je vraag kan checken.
Halverwege september gecheckt en ze hadden nog niks gedaan.
Gisteren weer een klacht gestuurd over wanneer ik nou antwoord ga krijgen.

Vanmiddag werd ik gebeld door de lokale Jumbo, en die zeiden ook van dat ik maar van kassa naar kassa moest gaan om zo maar niet de 4e wachtende in de rij te zijn.

Dit is toch te belachelijk voor woorden? Voor de kassa's hangen grote borden met de 4e wachtende reclame erop, en vervolgens komt Jumbo niet over de brug.

Wij zijn niet blij met de Jumbo, en ook niet over de manier hoe lang ze erover doen om een klacht te beantwoorden, en het winkelpersoneel is ook niet al te vriendelijk als ze de stem gaan verheffen tegen een klant.

48188 31 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 20:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 19:40:
Wij hadden naar de laatste kassa moeten gaan want daar stonden maar 2 in de rij te wachten.


Klopt ! Je had in andere rij aan moeten sluiten, dan was je de 3e klant daar geweest.
Zou anders wel erg makkelijk worden 4e te zijn, gewoon aansluiten bij `juiste` rij terwijl er een kortere rij is en dan gaan roepen........
En was je wel echt 5e (=4e wachtende !) in de rij ?

--Staat u als 4e wachtende in de rij dan krijgt u al uw boodschappen gratis.
De klant die al geholpen wordt bij de kassa telt niet mee als wachtende. De 4e wachtende klant is dus de 5e klant in de rij.
Personen die u vergezellen bij het boodschappen doen, tellen niet mee als wachtende klant.
Als alle kassa’s open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te maken.
De garantie geldt daarom alleen als niet alle kassa’s open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij aan kunt sluiten.-- JUMBO INFO

Maar dat wachten op je klacht lijkt me zinloos, ze hebben je al verteld dat je geen recht had omdat je je niet aan de spelregels hield en daar helpt klagen via mail niets aan.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja dat is heel mooi, maar ik pak de kassa die het dichtste bij mij is, dat doe ik in alle supermarkten, en ik ga niet de halve winkel door om naar de laatste kassa te gaan. Dat doet niemand.
En ja, ik was toch echt de 5e klant, 4e wachtende in de rij.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 20:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geen enkel probleem dat je de kassa pakt die het dichtste bij is, maar dan moet je ook niet verwachten dat je voor '4e in de rij'-garantie in aanmerking komt. Btw, ik loop wel degelijk naar de kassa met de kortste rij, ook al moet ik daar de 'halve' winkel voor door.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 20:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo ,
De regel dat de vierde klant zijn boodschappen gratis krijgt van de jumbo geldt alleen als alle kassa's bezet zijn met 3 wachtende klanten .
U mag wel aansluiten bij een drukkere kassa maar als er andere kassa's zijn waar 1 of 2 wachtende zijn gaat de regel niet op .

Maw , ik ga met mijn 2 kinderen en vrouw naar de Jumbo en mijn kinderen en vrouw staan voor mij in de rij bij kassa 1 met maar 1 artikel per persoon dan ben ik de vierde wachtende en mijn kar is helemaal vol , daarom geld deze regel alleen als alle kassa's bezet zijn .

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo tentales,

Als je verwacht dat iemand op dit forum je gelijk geeft kom je bedrogen uit.
Je moet je natuurlijk wel aan de 'spelregels' houden als je aanspraak wilt maken op gratis boodschappen.
We gaan lekker allemaal in dezelfde rij staan en niet bij de andere kassa's en hup .... allemaal gratis boodschappen.
Zo werkt het natuurlijk niet.
En als jij toch in zo'n rij gaat staan ipv naar een andere kassa te lopen dan moet je dat natuurlijk zelf weten, maar dan géén aanspraak maken op gratis boodschappen.
Klik maar op de link die stacey gegeven heeft en lees de spelregels.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 21:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 20:07: Ja dat is heel mooi, maar ik pak de kassa die het dichtste bij mij is, dat doe ik in alle supermarkten, en ik ga niet de halve winkel door om naar de laatste kassa te gaan. Dat doet niemand.
.


Doe ik ook niet, maar ik roep dan ook niet dat ik 4e klant ben
als er een kassa met korte(re) rij verderop is ......... ;-)

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt dat een kant de boodschappen gratis kreeg als 4e wachtende in rij.
Er is altijd wel een smoesje om er onder uit te komen.
Maar eerlijk gezegd vind ik sommige klanten, die erop loeren om de 4e in de rij te worden ook wel een beetje zielig.
Staan ze in de gangpaden met een volle kar te wachten tot de rij lang genoeg is en alle kassa's open zijn.
Moet altijd lachen als ze dan in discussie gaan omdat ze de boodschappen niet gratis krijgen.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 20:07: en ik ga niet de halve winkel door om naar de laatste kassa te gaan. .


Heeft Jumbo zulke kleine winkels?

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 19:40: Dit is toch belachelijk! Ik ga niet iedere keer bij een andere kassa in de rij staan om zo maar niet de 4e wachtende te zijn? Ik heb wel betere dingen te doen dan kassahoppen.


Dat hoeft toch helemaal niet. Je kan ook gewoon je boodschappen afrekenen.

Wat zijn die betere dingen dan eigenlijk? Klagen bij de Jumbo en op dit forum, terwijl je heel duidelijk nergens recht op hebt?

ve
door verwijderd - Oct 8, 2012 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

*op zich had je inderdaad naar de laatste kassa moeten gaan*

*maar.................ook in "mijn" JUMBO vallen herhaaldelijk harde woorden omdat de spelregels ten deze niet eenduidig en/of voldoende duidelijk zijn*

*Jumbo is hier van op de hoogte, maar stelt zich blijkbaar liever klantonvriendelijk op*

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 00:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kijkende naar de toon van de 'vraag' + reactie;

Je verwacht het dan ook echt niet hè dat ze niet zo heel vriendelijk tegen je zijn.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 01:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je wint deze zinloze schreeuwacties nooit. Laagste prijsgarantie en geld terug en 4e in rij gratis boodschappen. Denk je nou echt dat ze er jouw uitpikken als 4e wachtende hun faam waar te maken. Nee natuurlijk niet. Dan gelden ineens andere extra regels.Je kunt deze loze reclame belofte wel omzeilen en lokale jumbo met 60 man tegelijkertijd vlak voor sluitingstijd te bezoeken en karren vol te gooien en massaal tegelijkertijd eisen dan 4e in de rij gratis is net als de volgende 4e en er staan nog 10 achter . Zou wel heel veel duidelijk maken.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 09:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

5. Vlot winkelen

Bij Jumbo kunnen klanten snel en efficiënt boodschappen doen. Is een klant 4e wachtende in de rij en kan er nog een kassa bij? Dan krijgt de klant de boodschappen gratis.


Bovenstaande staat op de website van Jumbo. Het geldt dus juist niet als alle kassa's geopend zijn (want daar is het juist om te doen; dat ze garanderen dat ze er alles aan doen om wachten te beperken en een kassa openen). Om die reden heb ik bij mijn Jumbo ook al eens een discussie gehad. Er waren van de vijf kassa's maar twee open met enorme rijen. Ik vroeg (vriendelijk) aan een medewerker of er een kassa bij mocht en verwees naar het bord boven me. Nog niet eens voor de paar euro die ik bij me had, maar vanwege haast. Vervolgens ging deze persoon er twee medewerkers bij halen en i.p.v. een kassa te openen, gaan ze naar dat bord kijken alsof ze het voor het eerst zien:). Ik heb de boodschappen maar gewoon afgerekend en de winkel verlaten met de opmerking dat ze zichzelf maar eens moesten verdiepen in hun eigen reclame.

Ben het overigens niet met TS eens dat de actie ook moet gelden als er wel een andere kassa is met een kortere rij; dan zou je altijd met een paar man een rij lang kunnen maken en de actie opeisen. De regels zijn inderdaad vaag, maar ik vat op dat wanneer niet alle kassa's open zijn en de rijen die er zijn allen al drie wachtende hebben; dan ben je de vierde:)

ve
door verwijderd - Oct 10, 2012 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@tentales: Als je met één vinger naar iemand wijst, wijs je ook met vier naar jezelf; zie de toonzetting. Moet ik constateren dat het je niet gelukt is er een slaatje uit te slaan? Wat een non-item.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2013 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 19:40: Hallo,

Mijn vriend en ik waren op 31 augustus boodschappen aan het doen bij de Jumbo. We zien dat er 2 kassa's open zijn, de eerste en de laaste, dus nemen we de eerste kassa want die is voor ons het dichtsbij.

Eenmaal in de rij viel het ons op dat we de 4e wachtende in de rij waren. We stonden al in de rij toen de kassa ernaast openging en waar we naar toe moesten.
Ik zei tegen de caissere van wij waren net de 4e wachtende in de rij. Zij had er geen verstand van en riep een baliemedewerkster op voor hulp.

Nou, dan krijg je me daar toch gelijk een brutale antwoord.
Wij hadden naar de laatste kassa moeten gaan want daar stonden maar 2 in de rij te wachten. Ik zei tegen de tijd dat we daar zijn, zijn we weer de 4e wachtende. Nou dat mocht ook niet volgens haar dus moesten we weer naar een andere kassa lopen om zo maar niet de 4e in de rij te zijn.
Ik zei wat is dat voor onzin? Dit is toch belachelijk! Ik ga niet iedere keer bij een andere kassa in de rij staan om zo maar niet de 4e wachtende te zijn? Ik heb wel betere dingen te doen dan kassahoppen.
En volgens de o zo "vriendelijke" baliemedewerkster geldt de 4e wachtende alleen maar als alle kassa's open zijn.

De zelfde avond heb ik een klacht ingedient bij de Jumbo site. Daar krijg je een email terug met een nummer zodat je de status van je vraag kan checken.
Halverwege september gecheckt en ze hadden nog niks gedaan.
Gisteren weer een klacht gestuurd over wanneer ik nou antwoord ga krijgen.

Vanmiddag werd ik gebeld door de lokale Jumbo, en die zeiden ook van dat ik maar van kassa naar kassa moest gaan om zo maar niet de 4e wachtende in de rij te zijn.

Dit is toch te belachelijk voor woorden? Voor de kassa's hangen grote borden met de 4e wachtende reclame erop, en vervolgens komt Jumbo niet over de brug.

Wij zijn niet blij met de Jumbo, en ook niet over de manier hoe lang ze erover doen om een klacht te beantwoorden, en het winkelpersoneel is ook niet al te vriendelijk als ze de stem gaan verheffen tegen een klant.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2013 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb jumbo ook gemaild over 4de in de rij, ik was dat ook en een kassa naast mij waren er ook meerderen in de rij en 1 kassa nog dicht.
personeel reageren er niet op als je wat zegt en doen net of hun neus bloed.
word het niet eens tijd dat jumbo die reclame weghaalt?

laatste tijd merk ik schimmels op bij de boodschappen zoals stokbrood.zat mooi zonder toen ik het nodig had met kerst bijvoorbeeld.

1 medewerker die was behulpzaam en dat mag ook wel eens gezegd worden maar het beleid van jumbo is niet goed.
doe daarom mijn boodschappen maar ergens anders.
twitteren over jumbo haalt meer aan dan bij kassa erover praten(typen)
die doen er zelf ook niets aan aan de meldingen.


ve
door verwijderd - Feb 8, 2013 om 23:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tentales schreef op maandag 8 okt 2012, 19:40: Hallo,

Mijn vriend en ik waren op 31 augustus boodschappen aan het doen bij de Jumbo. We zien dat er 2 kassa's open zijn, de eerste en de laaste, dus nemen we de eerste kassa want die is voor ons het dichtsbij.

Eenmaal in de rij viel het ons op dat we de 4e wachtende in de rij waren. We stonden al in de rij toen de kassa ernaast openging en waar we naar toe moesten.
Ik zei tegen de caissere van wij waren net de 4e wachtende in de rij. Zij had er geen verstand van en riep een baliemedewerkster op voor hulp.

Nou, dan krijg je me daar toch gelijk een brutale antwoord.
Wij hadden naar de laatste kassa moeten gaan want daar stonden maar 2 in de rij te wachten. Ik zei tegen de tijd dat we daar zijn, zijn we weer de 4e wachtende. Nou dat mocht ook niet volgens haar dus moesten we weer naar een andere kassa lopen om zo maar niet de 4e in de rij te zijn.
Ik zei wat is dat voor onzin? Dit is toch belachelijk! Ik ga niet iedere keer bij een andere kassa in de rij staan om zo maar niet de 4e wachtende te zijn? Ik heb wel betere dingen te doen dan kassahoppen.
En volgens de o zo "vriendelijke" baliemedewerkster geldt de 4e wachtende alleen maar als alle kassa's open zijn.

De zelfde avond heb ik een klacht ingedient bij de Jumbo site. Daar krijg je een email terug met een nummer zodat je de status van je vraag kan checken.
Halverwege september gecheckt en ze hadden nog niks gedaan.
Gisteren weer een klacht gestuurd over wanneer ik nou antwoord ga krijgen.

Vanmiddag werd ik gebeld door de lokale Jumbo, en die zeiden ook van dat ik maar van kassa naar kassa moest gaan om zo maar niet de 4e wachtende in de rij te zijn.

Dit is toch te belachelijk voor woorden? Voor de kassa's hangen grote borden met de 4e wachtende reclame erop, en vervolgens komt Jumbo niet over de brug.

Wij zijn niet blij met de Jumbo, en ook niet over de manier hoe lang ze erover doen om een klacht te beantwoorden, en het winkelpersoneel is ook niet al te vriendelijk als ze de stem gaan verheffen tegen een klant.

ve
door verwijderd - Feb 9, 2013 om 00:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat een sneu persoon ben jij wel niet tentales? Dat je hierover een topic begint? Ik ben het uiteraard met de vorige reacties een en zeg: get a fucking life! Ik hoop dat ze mensen zoals jij nooit meer toelaten in de jumbo, en wat mij betreft ook elke andere supermarkt. Ik ben geen medewerker van de jumbo of een supermarkt, maar kan irriteer me mateloos aan mensen zoals jij! Ik heb bij mijn lokale jumbo ook wel eens als 4e wachtende in de rij gestaan, er word direct omgeroepen dat er een kassa bij moet, en ik mag als laatste in de rij als eerste aansluiten bij de net geopende kassa! Voel me dan al schuldig dat ik eerder geholpen word dan de gene die voor mij in de rij stonden! GET A LIFE!

ve
door verwijderd - Jun 5, 2013 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb dit ook meegemaakt, de kassamedewerkster wist niet goed hoe hier mee om te gaan en ze zouden de camerabeelden gaan bekijken om te zien of ik in mijn recht stond. Camerabeelden! Je mag niet eens gefilmd worden zonder je toestemming. Ik was niet verbaasd dat de bedrijfsleider de volgende dag belde dat ik helaas niet in de prijzen was gevallen....

ve
door verwijderd - Jun 5, 2013 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

se583332 schreef op woensdag 5 jun 2013, 16:17: Camerabeelden! Je mag niet eens gefilmd worden zonder je toestemming.


Hoe kom je aan die wijsheid? Er staan tegenwoordig overal bewakingscamera's (ook bij de Jumbo) en de beelden van bewakingscamera's komen regelmatig in programma's als opsporing verzocht. Denk je echt dat ze toestemming vragen aan de mensen die daarop staan?

Met betrekking tot de 4e wachtende in de rij worden de regels duidelijk met plaatjes en teksts in de winkel kenbaar gemaakt. Wanneer je bij een andere kassa aan kan sluiten met een kortere rij, val je niet in de prijzen. Ik heb overigens wel eens mijn boodschappen gratis gehad (Belgieplein Eindhoven). Helaas niet de wekelijkse boodschappen. Ook regelmatig een product gratis gehad omdat ik iets pakte dat beschimmeld was (Biologische voorbakbroodjes)

ve
door verwijderd - May 5, 2015 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vandaag bij de Jumbo Moonen in Sittard de boodschappen gratis gekregen, was 4 de in rij. Ik kreeg nog een bloemetje erbij. Bedankt, toch een Jumbo die zich aan de afspraken houdt.

ve
door verwijderd - May 5, 2015 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

smeets72 schreef op dinsdag 5 mei 2015, 14:27: Vandaag bij de Jumbo Moonen in Sittard de boodschappen gratis gekregen, was 4 de in rij. Ik kreeg nog een bloemetje erbij. Bedankt, toch een Jumbo die zich aan de afspraken houdt.

Daar zou ik mij ook voor registreren hier. Jumbo kan wel wat goede reclame gebruiken, gezien dit (klik) artikel.

ve
door verwijderd - May 5, 2015 om 15:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als de dood zo bang zijn Jumbo-medewerkers voor te lange rijen voor de kassa's.
Zodra de vijfde aansluit wordt er opgeroepen voor een ondersteunende medewerker en de vijfde klant alvast naar een (nog) niet bezette kassa gedirigeerd. Vermoedelijk wordt het kassa-personeel belast met een boete/korting op de één of andere manier. Het systeem werkt prima met een kleine hapering wanneer de hulptroepen niet meteen komen opdagen na een oproep. Jumbo heeft toch wel duidelijk ooit een trend gezet die door andere supers inmiddels werd overgenomen (zonder garanties). Zelfs bij de HEMA gaan ze zich er iets van aantrekken.....!! Maar om nu hier publiekelijk op je strepen te gaan staan..........vind ik erg overdreven. In ieder geval is het een alibi om te lezen dat er iemand ooit gebruik van heeft kunnen maken. Ik kreeg al vaker een (ander) product gratis, wanneer het over de datum in de schappen lag! Eerlijk is eerlijk, zekerheid is zekerheid, ook bij Jumbo!

ve
door verwijderd - May 5, 2015 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hänschen klein schreef op dinsdag 5 mei 2015, 15:25: Zelfs bij de HEMA gaan ze zich er iets van aantrekken.....!!

Welke Hema?
Dat wil ik toch echt een keer meemaken, zo'n ervaring lijkt me echt heerlijk....
Ik kom in diverse Hema's in diverse steden en kleinere plaatsen in de randstad maar bij al die kassa's is het drie keer niks terwijl er vaak personeel in de buurt van die kassa's bezig is met vakken te ordenen.

ve
door verwijderd - May 5, 2015 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hie nog een fraai staaltje klantvriendelijkheid van deze firma...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/05/jumbopersoneel_mept_onschuldig.html#comments


ve
door verwijderd - May 5, 2015 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

gompy2 schreef op dinsdag 5 mei 2015, 15:46:
hänschen klein schreef op dinsdag 5 mei 2015, 15:25: Zelfs bij de HEMA gaan ze zich er iets van aantrekken.....!!

Welke Hema?
Dat wil ik toch echt een keer meemaken, zo'n ervaring lijkt me echt heerlijk....
Ik kom in diverse Hema's in diverse steden en kleinere plaatsen in de randstad maar bij al die kassa's is het drie keer niks terwijl er vaak personeel in de buurt van die kassa's bezig is met vakken te ordenen.


Het is toch de orginele britse HEMA ergens in ons nederlandje. Wat de Jumbo betreft, hebben we twee Jumbo´s dicht bij elkaar. die elkaar zelfs beconcureren. De éne is een zelfstandige franchisenemer Jumbo (ooit een Super) en de tweede is een Jumbo-Jumbo. Misschien zijn ze zelfs daarom zo super alert plus?

ve
door verwijderd - Oct 22, 2015 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Als de Jumbo reclame maakt voor iets moeten ze zich er aan houden, anders geen reclame er voor maken, simpel zat

ve
door verwijderd - Oct 22, 2015 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ahw schreef op donderdag 22 okt 2015, 21:33: Hallo,

Als de Jumbo reclame maakt voor iets moeten ze zich er aan houden, anders geen reclame er voor maken, simpel zat



Ja hoor, zegt het voort.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2015 om 20:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

tijger1 schreef op donderdag 22 okt 2015, 22:11:
ahw schreef op donderdag 22 okt 2015, 21:33: Hallo,

Als de Jumbo reclame maakt voor iets moeten ze zich er aan houden, anders geen reclame er voor maken, simpel zat



Ja hoor, zegt het voort.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2015 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat bedoel je daarmee?

ve
door verwijderd - Oct 26, 2015 om 23:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ach...het blijft (nog steeds) een heet hangijzer die Jumbo met hun kreten op het niveau van een luchtbel.

Kom al niet meer bij de Jumbo Supermarkten, de laagste prijsgarantie is ook kreet die zij niet kunnen waarmaken. Enfin de kudde loopt toch de deur plat van het filiaal.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer