ma
door marijke017 May 15, 2017 om 13:41
Winkels & webshops

Webshop bestelling niet geleverd

op 2 april j.l. heb ik een bestelling geplaatst bij webshop XL4YOU.nl. Ik bestelde twee BH's van het merk SYL. De levertijd zou als het product niet op voorraad was maximaal 2 tot 3 weken zijn. Nu zijn we inmiddels 7 weken verder en heb ik op 5 mei 1 BH geleverd gekregen. De andere is er nog steeds niet en na meerdere mails verstuurd te hebben waarop ik geen reactie heb gekregen weet ik niet goed wat ik nog kan doen. Ik heb de bestelling al betaald, en de nog niet geleverde BH koste € 79,95. Ik zou graag mijn geld terugwillen. Wat kan ik doen.

8364 29 Rapporteer

ne
door neodutchio - May 15, 2017 om 13:47
5129 Antwoorden / 12 Vragen

De site is nu (tijdelijk) uit de lucht. Het enige dat nu rest is de herroeping. Annuleer de bestelling en vraag het geld binnen 14 dagen terug. Na die 14 dagen een herinnering sturen en daarna incassoburo inschakelen.

Ma
door Marianneku May 30, 2017 om 16:35
3 Antwoorden / Vragen

Wie betaald dan het incasso bureau?

ne
door neodutchio May 30, 2017 om 17:28
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Diegene op wie de vordering loopt moet betalen. Oftewel de webshop krijgt eerst een verhoging van 40 euro aan de broek en daarna wettelijke rente.
U kost het dus geen geld om een incassoburo in te schakelen.

Ma
door Marianneku Jun 1, 2017 om 19:10
3 Antwoorden / Vragen

Oke dank u wel.

alfatrion
door alfatrion Jun 18, 2017 om 19:16
1659 Antwoorden / 1 Vragen

De maximale incassokosten zijn 48,40 euro.

boppe1943
door boppe1943 - May 15, 2017 om 13:54
1129 Antwoorden / 98 Vragen

In principe mag men binnen 7 (soms 14) dagen na de bestelling deze annuleren. Maar als de betreffende webshop u geen informatie heeft gegeven op uw recht op ontbinding, dan wordt de termijn waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken verlengd tot 3 maanden. Omdvanat u op e-mails geen reactie heeft gekregen heb ik geprobeerd het telefoonnummer van die webshop te vinden, maar het rare is, dat geen enkele website XL4you zich laat openen.

alfatrion
door alfatrion Jun 18, 2017 om 19:25
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Het wettelijke herroepinsrecht is sinds 2014 al verhoogt naar 14 dagen en, wanneer de verkoper tekortschiet in zijn informatieplicht, dan wordt het herroepingsrecht 12 maanden lang. Onderdeel van de informatieplicht is om het modelformulier mee te zenden.

boppe1943
door boppe1943 - May 15, 2017 om 13:59
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ik heb de contactgegevens van XL4you elders gevonden: adres Broekhovenseweg 73, 5021 LB Tilburg, tel. nr. 013 545 3143. Bel eens op of annuleer de bestelling per aangetekend schrijven met bericht van ontvangst.

marita5
door marita5 - May 15, 2017 om 13:59
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marijke017 ,

Op de site staat , deze pagina is onder constructie , exuses voor het ongemak .
Stuur een aangetekende brief naar de winkel , zie hier klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet

Cookies
door Cookies - May 15, 2017 om 14:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het genoemde telefoonnr. is buiten gebruik en de winkel is er ook niet meer.

Zowel bellen als brieven sturen heeft dus geen zin meer.

Zojuist het mobiele nr. geprobeerd, kreeg de voicemail met de mededeling dat ze op dit 06 bereikbaar zijn tussen 19 - 21 uur.
Ik zou zeggen probeer het eens: 06 29419870

ma
door marijke017 - May 15, 2017 om 14:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor het meedenken. Ik ga eerst maar eens proberen te bellen.

sa
door sandra_S - May 16, 2017 om 13:40
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook begin april een bestelling gedaan en deze nog steeds ontvangen. 2 weken geleden gebeld met XL4you en meneer zou het nakijken en mij het laten weten. Een week later nog geen reactie. Ik heb toen een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik uiterlijk vrijdag een antwoord wilde. Het zat mij niet lekker en heb donderdag contact opgenomen met de leverancier Syl Design. Zij hebben als het goed is gisterenavond contact gehad met XL4you. Nu nog in afwachting van een berich hierover.

bi
door bianca stolk - May 16, 2017 om 20:33
4 Antwoorden / Vragen

Ik ook nog maar kort geleden 3 mei iets besteld. Eerst het standaard riedeltje gedaan (bestaand bedrijf, fb, reviews kvk)
Toen besteld. 1 artikel was vooradig andere zou tussen 3 tot 7 werkdagen duren. 3 dagen geleden gevraagd wanneer ze het ongeveer verwachten te leveren.  Maar nog geen reactie. Wil ik op de website kijken bestaat die niet meer. Google ik.. staat er bij de pagina permanent offline.... en op hun fb pag ookal een vraag. En nu  ditbericht. Ja weet dat het nog vroeg is.. maar dit was voor mijn trouwen begin van volgende maand en heb er even voor moeten sparen.. :(

El
door Elise76 - May 18, 2017 om 17:11
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben ook gedupeerd door Xl4you. De Facebookpagina is inmiddels ook offline..hier meldden zich de laatste dagen steeds meer mensen die ook geen bestellingen ontvangen hadden. Het bedrijf is niet meer te bereiken. Ik heb bij het thuiswinkelwaarborg om advies gevraagd. Misschien kunnen zij nog iets? Ik zal ook aangifte doen bij de politie. Ik vrees echter dat het allemaal weinig uit zal halen en dat wij ons geld kwijt zijn. (In mijn geval 170 euro). Via Facebook heb ik wel de eigenaresse van het bedrijf kunnen achterhalen.
iemand nog tips wat we kunnen doen?

sa
door sandra_S May 19, 2017 om 11:54
3 Antwoorden / Vragen

Die eigenaresse schijnt er dus mee gestopt te zijn. Ik had contact opgenomen met de leverancier Syl Design (de leverancier van de Syl collectie). Die hebben contact gekregen. En aan de hand daarvan heb ik antwoord gekregen.

ja
door jantjekrijnen11 Jun 8, 2017 om 08:29
1 Antwoorden / Vragen

de eigenaresse is er niet zomaar mee gestopt hier is heel wat aan vooraf gegaan, en nu is het zo dat de eigenaar de gehele schuld voor zich voorbij laat gaan zonder ook maar te luisteren naar de eigenaresse die natuurlijk ook fout zit maar 2 vechten 2 schuld,dus [edit-redactie] eigenaar gewoon eerlijk zijn.en niet alleen de lusten pakken maar ook de lasten

sa
door sandra_S - May 19, 2017 om 11:51
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb inmiddels antwoord van XL4you. Door priveomstandigheden is 1 van de mensen gestopt met Xl4you. Hierdoor is de winkel gesloten en is de webshop overgegaan naar de andere persoon. Deze heeft dit nog nooit gedaan en hierdoor met de bestellingen in de problemen gekomen. De webshop is voor nu uit de lucht zodat er geen nieuwe bestellingen meer bij komen. Ze willen de lopende bestellingen netjes afhandelen. Dit weekend zou hij weer een heleboel bestellingen versturen. Ik gun hem nog even tijd anders ga ik wen aangetekende brief sturen om hem in gebreke te stellen.

Cookies
door Cookies May 19, 2017 om 11:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bedankt voor de update. Het verhaal klinkt naar mijn mening aannemelijk. Hopelijk heb je komende week je bestelling binnen.

sa
door sandra_S May 19, 2017 om 20:40
3 Antwoorden / Vragen

Graag gedaan. Dat hoop ik ook. Dan heb ik een deel van de bestellingen binnen.

bi
door bianca stolk May 20, 2017 om 00:56
4 Antwoorden / Vragen

Maar waarom wordt er dan niet een mailing eruit gedaan. :/

En de fb pagina ligt er uit. Ik wil niet negatief doen maar heb een nasmaak.

Hopelijk heb ik het binnen voor mijn trouwen :(

sa
door sandra_S May 21, 2017 om 17:22
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb een mail ontvangen dat er een bestelling onder weg is. Ik ben benieuwd.

bi
door bianca stolk May 21, 2017 om 22:24
4 Antwoorden / Vragen

Ik duim voor je, hier helaas nog niks.

Heb met de bruidsboetiek afgesproken dat ik bij haar mijn kousen koop (helaas hebben ze alleen wit) als de eigenaar niet optijd over de brug komt.

Ivm trouwen de rest tja dat wordt weer sparen dan.
Ze kent het bedrijf en ook vanuit haar krijg ik het beeld dat het overmacht is.  Dus ik duim dat het hem lukt

sa
door sandra_S May 23, 2017 om 10:01
3 Antwoorden / Vragen

Ik hoop voor je dat je je bestelling voor je trouwen hebt. Gelukkig heb nu weer een winkel in de buurt die mijn merk verkoopt. Ga ik voortaan daar weer naar toe. Ik hoop voor hem dat het gaat lukken.

sa
door sandra_S May 27, 2017 om 14:11
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb nog geen bestelling ontvangen. Ik ga een aangetekende brief versturen om hem in gebreke te stellen.

Jo
door Jorieke84 - May 19, 2017 om 17:01
1 Antwoorden / Vragen

Helaas wacht ik ook al sinds 21 maart op mijn bh. Krijg op geen enkele manier contact. Heb mail, messenger op fb, whatsapp en telefonisch geprobeerd. Nergens word op gereageerd. Aangifte bij politie is gedaan. En melding bij opgelicht.

ne
door neodutchio May 19, 2017 om 17:32
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Aangifte gedaan van wat? Er is geen strafbaar feit gepleegd.

U kunt het beste even de bovenstaande antwoorden lezen. Er staat een plausibele uitleg tussen van wat er aan de hand is.

Jo
door Jorieke84 May 19, 2017 om 20:13
1 Antwoorden / Vragen

Aangezien ik al bijna 2 maand wacht op levering van iets wat al betaald is. En ik op geen enkele manier contact meer kreeg. Heb een maand lang geprobeerd contract te krijgen. Ja dan ga ik aangifte doen omdat ik mijn geld terug wil. Inmiddels wel contact gehad met de eigenaar nadat de politie contact met hem heeft gezocht.

ne
door neodutchio May 19, 2017 om 22:04
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Dat is wel heel apart te noemen dat de politie zich mengt in een civiele kwestie. Maar doel is bereikt, u heef de eigenaar gesproken.

tijger1
door tijger1 May 21, 2017 om 17:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De politie heeft contact met hem gezocht? Ongeloofwaardig.

Jo
door Jorieke84 May 22, 2017 om 09:53
1 Antwoorden / Vragen

Klopt ik heb zojuist contact gehad met de politie en de toelichting gegeven. Ze hebben een mutatie gemaakt..alle klanten waar een bestelling open staat worden de komende dagen bericht. Er zijn plotselinge problemen gekomen  waardoor alles in 1 dag op zijn kop stond. We gaan dit weekend weer verzenden en oplossen met de klanten. U hoort van ons. Excuses dat er niet gereageerd wordt.

Dit is het bericht wat ik kreeg van de eigenaar.

sa
door sandra_S May 27, 2017 om 14:10
3 Antwoorden / Vragen

Ik kreeg afgelopen zondag bericht dat de bestelling of een deel van de bestelling is verstuurd. Nog niks ontvangen. Ik heb een keer antwoord op mn mail gehad nadat ik contact had gehad met de elverancier Syl Design. Ik heb er geen vertrouwen meer in dst ik mijn bestelling krijg. Voorheen nooit geen problemen gehad. Ik ga een aangetekende brief sturen waarin ik meneer in gebreke stel en mijn geld terugvraag.

Jo
door Jorieke84 May 30, 2017 om 09:43
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook vorige week zaterdag bericht gehad dat de bh is verzonden inclusief een brief waarom het zo lang duurde.
Helaas nog niks ontvangen. Wacht nog 2 dagen af ivm Hemelvaart wat er tussen viel.

Ab
door Abp - May 20, 2017 om 00:28
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb bij XL4you een bestelling geplaatst en het product zou binnen 2-5 werkdagen geleverd worden, inmiddels 14 dagen voorbij en nog niets ontvangen maar helaas wel meteen per iDEAL betaald. Ik hoop maar dat de bestelling alsnog geleverd gaat worden. In ieder geval betaal ik voortaan niks meer vooraf, ik ga alleen nog maar met afterpay betalen, wel zo veilig

Ma
door Marianneku - May 23, 2017 om 16:50
3 Antwoorden / Vragen

Hier hetzelfde probleem. Badpak besteld 110 euro armer en niks. Gemaild met leesbevestiging, maar mailen niet terug. Telefoon wordt niet opgenomen. Ook ik wil mijn geld terug. Heel frustrerend.

Li
door LiaMaastricht - May 26, 2017 om 12:26
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb een bestelling gedaan op 29 april 2017. Nog steeds niets ontvangen. Telefoonnummer van de winkel in Tilburg is afgesloten, de website is "onder constructie", en heb ingesproken op het mobiele nummer zonder reactie, en heb ook op de emails die ik gestuurd heb geen antwoord gekregen. Kamer van Koophandel gebelt; die gaan nu proberen contact te krijgen. Ik ben Euro 189 armer. Hoop dat het nog goed komt. Ik blijf proberen .... Als iemand meer info heeft, dan hoor ik dat graag via deze manier.

bi
door bianca stolk - May 29, 2017 om 19:54
4 Antwoorden / Vragen

Iemand al wat gehad?  :( hier niet eens een mail

sa
door sandra_S May 31, 2017 om 11:43
3 Antwoorden / Vragen

Gisteren heb ik weer een mail ontvangen dat de bestelling weer is verstuurd en met een uitleg erbij zoals meneer hieronder ook heeft geplaatst. Ik zou de bestelling vandaag of morgen moeten ontvangen. Ik wacht het tot morgen af.

bi
door bianca stolk Jun 10, 2017 om 12:51
4 Antwoorden / Vragen

Ik heb nogsteeds niks.. donderdag getrouwd...

xl
door xl4you - May 30, 2017 om 00:08
1 Antwoorden / Vragen

Om te beginnen mijn excuses voor de slechte communicatie en het bijna niet beantwoorden van mail en apps de laatste weken en de flinke vertraging in de leveringen.

Inmiddels weken, weken  geleden heeft eigenaresse Suzie tegen alle afspraken en verplichtingen  per direct afscheid genomen van haar werkzaamheden binnen XL4YOU,  dit had o.a. te maken met het herseninfarct die ze vorig jaar heeft gehad. Het gevolg was dat per direct de winkel dicht was en de online bestellingen niet meer behandeld en verzonden werden.

Normaal gesproken word een bedrijf en werkzaamheden overgedragen (3 tot 6 maanden) , dit is nu niet gebeurt en ik kon het zelf uitzoeken.

Met hulp van 2 mensen van ondernemers klankbord (op advies van de kamer van koophandel) ben ik de afgelopen 6 weken geadviseerd en druk bezig geweest om alles uit te zoeken hoe alles in elkaar zat. Inmiddels heb ik het overzicht van wat er loopt aan openstaande bestellingen en ben druk bezig om dit nu te versturen.

We hebben de afgelopen weken diverse aangiftes ontvangen van internet oplichting, ik heb vrijdag 19 mei 2017 zelf contact opgenomen met de Politie ze hebben hier een mutatie van gemaakt wat intern bij de politie bekend gemaakt gaat worden, op mijn verzoek word dit ook meteen doorgestuurd naar de afdeling van de politie die internetoplichting behandeld.

Om problemen te voorkomen heb ik 3 weken geleden de webshop offline laten zetten zodat er geen bestellingen meer gemaakt konden worden.

Nogmaals mijn excuses voor al het ongemak, maar vind het van mijn kant een verplichting om even een toelichting te geven waarom het allemaal zo lang heeft geduurd en dat er niet werd gereageerd.

Alle lopende bestellingen worden netje behandeld zoals onze klanten het bijna 10 jaar van ons gewend waren...echter met een mega vertraging. Hiervoor mijn excuses.

Komende dagen krijgen alle klanten met lopende bestellingen nog een persoonlijk bericht.

Ma
door Marianneku May 30, 2017 om 16:48
3 Antwoorden / Vragen

Bedankt voor dit bericht. Heel vervelend voor u. In wat voor termijn moet ik nu denken dat de bestelling geleverd wordt?

ja
door jantjekrijnen11 Jun 3, 2017 om 12:19
1 Antwoorden / Vragen

als je er een verhaal op zet dan moet je het wel eerlijk doen en niet de eigenaresse alleen de schuld geven want de fout ligt wel degelijk bij jou .ze heeft heel duidelijk aan gegeven aan jou dat ze stopte en dat je de geen bestelling aan moest nemen en de mensen duidelijke informatie moest geven. terwijl je dan zelf vervolgens je telefoon nummer veranderd zodat de mensen geen contact met jou op kunnen nemen en je vervolgens de schuld bij haar neer legt en jezelf overal onder it wil komen

wi
door willy 1981 Jun 18, 2017 om 19:05
1 Antwoorden / Vragen

Dat vind ik ook dit is geen goed begin voor een nieuwe overname ik wil graag snel de bestelling  binnen hebben anders het geld terug.
Als dat zou kunnen krijg je messchien een goede naam het is een groot bedrag moet ik wel voor sparen.

wi
door willy 1981 Jun 18, 2017 om 19:08
1 Antwoorden / Vragen

trouwens ik heb nog geen bericht gehad van xl4you dat er vertraging in zit dan wil ik dat als nog horen

st
door stefan Proost - May 30, 2017 om 12:29
1 Antwoorden / Vragen

Beste, ik heb dit net tegen gekomen met een paar schoene op deze website : http://www.nekaf-debeerzen.nl.
Ik heb  na 7 dagen na mijn bestelling plots door dat het een neb webwinkel was/ is. ( nog steeds actief dus wees gewaarschuwd bij deze)
Ik had betaald met de visa. Ik heb na die 7 dagen melding gemaakt bij de bank en daar moestr ik een formulier invullen om zo te proberen via de visa alsnog mijn geld terug te krijgen.
Ik mag gelukkig zijn, want visa heeft het bedrag deze week op mijn rekenign gestort.
Hopelijk lukt het u ook.
Welbewijzen van je bestelling hebben.

tijger1
door tijger1 May 30, 2017 om 12:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat had u toch kunnen weten als u de site had bestudeerd? Dat rare Nederlands niet gezien in de Privacy verklaring?

sa
door sandra_S - May 31, 2017 om 12:23
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb een deel van mijn bestelling net ontvangen.

Jo
door Jorieke84 May 31, 2017 om 20:29
1 Antwoorden / Vragen

Ik ook vandaag

zoekster1
door zoekster1 May 31, 2017 om 20:47
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is mooi, misschien loopt het allemaal met een sisser af.

Ma
door Marianneku - Jun 9, 2017 om 16:46
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb contact gehad met Ron van xl 4 you en heb zoals afgesproken was netjes mijn geld terug gekregen. Ik had de bestelling voor een bepaalde datum nodig en die is overschreden. Duurde even, maar netjes afgehandeld! Ook dit mag vermeld worden toch.

Ma
door Marianneku - Jun 9, 2017 om 16:46
3 Antwoorden / Vragen

Ik heb contact gehad met Ron van xl 4 you en heb zoals afgesproken was netjes mijn geld terug gekregen. Ik had de bestelling voor een bepaalde datum nodig en die is overschreden. Duurde even, maar netjes afgehandeld! Ook dit mag vermeld worden toch.

bi
door bianca stolk - Jun 10, 2017 om 12:49
4 Antwoorden / Vragen

Ik heb helaad nog steeds niks ontvangen en eergister was mijn trouwen. Ik ben zwaar terleurgesteld en boos... !!! Ik ga denk ik ook maar aangifte doen!

Ik hadwel een mail gehad daar heb ik ook op aangegeven dat ik het voor mijn trouwen had besteld. Geen reactie uiteraard

marita5
door marita5 Jun 10, 2017 om 12:54
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bianca Stolk , van harte gefeliciteerd met uw huwelijk , dat u teleurgesteld en boos bent kan ik me voorstellen , maar er zijn ergere dingen in het leven , vraag uw geld terug .

marita5
door marita5 Jun 10, 2017 om 12:57
11495 Antwoorden / 15 Vragen
bi
door bianca stolk Jun 20, 2017 om 18:40
4 Antwoorden / Vragen

Geld terug is geen optie want als particulier sta je als laatste van de schuldeisers + ik had er flink voor moeten sparen aangezien we alles zeer low budget deden.

Maar ik heb inmiddels een pakket binnen.

We
door Wendy Westera - Jun 12, 2017 om 19:15
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb contact gehad met Ron en zoals afgesproken netjes mijn geld terug gehad. Duurde even maar alles is heel netjes afgehandeld. En ook dat mag best gezegd worden!

wi
door willy 1981 - Jun 18, 2017 om 18:58
1 Antwoorden / Vragen

Op 24 april heb ik een bestelling geplaatst bij webschop xl4you.nl heb 2 BH van het merk ulla besteld de levertijd zou 3 weken zijn het is nu 8 weken heb gebeld een app gestuurd geen contact er is geen website meer het is wel een bedrag van 234,90 wil het graag terug of de bestelling gestuurd hebben jammer hoor ik weet niet wat ik moet.

di
door digioma - Jun 18, 2017 om 19:24
646 Antwoorden / 29 Vragen

Eigenlijk begrijp ik niet dat al deze dames hun peperdure lingerie via internet bestellen. Ik koop die zelf in een goede lingeriezaak waar je keurig en vakkundig wordt  geholpen en waar je kunt passen en waar de dames (geen ongeïnteresseerde meisjes) desnoods 20 BH's halen omdat juist deze lingerie heel goed moet passen. Hangt ook een prijskaartje aan, maar dat is een persoonlijke keuze. Ik neem aan het het hier om normale luxe lingerie gaat.

di
door dickster Jun 19, 2017 om 16:26
69 Antwoorden / 2 Vragen

@digioma: tot eind 2016 was xl4you zowel een webshop als een fysieke winkel, waar ook gewoon gepast kon worden enzo. Mijn verloofde kwam er ook regelmaitg. Bijna alle winkels hebben tegenwoordig ook een webversie, online kopen is gewoon zeer sterk toegenomen. Mensen passen liever thuis en sturen als het niet past weer terug. De situatie van xl4you is gewoon overmacht, eigenaresse heeft een hersenbloeding gehad. Uiteraard vervelend voor de klanten, maar geen oplichtign of zoiets.

bi
door bianca stolk Jun 20, 2017 om 18:58
4 Antwoorden / Vragen

Wat dickster zegt + als ik een goede lingeriezaak binnenstap hebben ze mijn maat nooit!

ve
door veerle verbuyst Jun 22, 2017 om 15:55
1 Antwoorden / Vragen

Omdat die hulpzame zaken nooit mijn maat in huis hebben. We kunnen ze bestellen. Nou kan ik ook.

bi
door bianca stolk - Jun 20, 2017 om 19:04
4 Antwoorden / Vragen

Ikheb inmiddels wat binnen. Niet exact wat ik hadbesteld maar wachten tot een curator of zo een bedrag voor particulieren vrijmaakt zag ik ook niet zitten.

Ron hadmij vandeweek overigens ook gebeld om te melden dat het niet exact hetzelfde zou zijn

ve
door veerle verbuyst - Jun 22, 2017 om 15:50
1 Antwoorden / Vragen

Bestelling geplaatst en betaald 16/4. Bevestiging maar geen levering.
geen reactie op e-mail ondanks bevestiging 'gelezen'
website 'onder constructie' en nu helemaal verdwenen.
Denk dat ik ook maar stappen ga ondernemen om geld terug te krijgen

bi
door bierworstje - Sep 8, 2017 om 15:10
1 Antwoorden / Vragen

Het is nu september 2017 en ik heb niets meer gehoord na de bestelling van maart. Ik heb nog 1 bh tegoed van € 120,00. Contact krijg ik niet. Voorstel een andere of geld terug geen reactie.
Ik ben benieuwd of iemand al iets gehoord heeft?