A
door A kuijer Sep 28, 2016 om 18:58
Winkels & webshops

Website vergist zich ik prijs en wilt het product niet leveren. Veranderd tijdens het telefoongesprek de voorwaarden, wat kan ik doen?

Beste,

Het bedrijf http://www.homedesignshops.nl/  heeft een product aangeboden. hetzij Laminaat merk Meister LD95S tegen een bedrag van € 22.25 m2. Nu krijg ik een email met dat er een fout is gemaakt in de prijs. De correct prijs zou € 26,68 m2 moeten zijn. Nu zeggen ze tegen mij dat ik het product niet krijg tegen de prijs waarvoor ik besteld en al betaald heb.

Toen ik ze aan de telefoon had en vroeg waar staat in de algemene voorwaarden dat ze de koop kunnen ontbinden. Echter konden ze me dat niet meteen vertellen. Enkele momenten later kon de heer aan de telefoon blij vertellen dat het staat bij de voorwaarden Artikel 9 lid 6. Echter heb ik deze bij tijdens het bestellen uitgeprint, omdat het om een groot bedrag gaat en wil weten wat de rechten en plichten zijn. Nu hebben ze de voorwaarden aangepast. Dat volgens mij helemaal al niet mag, Artikel 9 lid 6 (De vermelde prijzen zijn onder voorbehoud van typefouten, correcties en prijswijzigingen.)

Eerder heb ik al een 1 stuks meister LD95S besteld om te kijken of het de juiste stijl is. Ik ben toen gebeld door het bedrijf of ik wel type S wilde. Mijn vraag was wat het verschil ik prijs was en die was er niet. Zij hadden toen al kunnen zien dat de prijs niet correct was.  Op basis van de gegevens die op de website stonden heb ik mijn order gemaakt, factuur gehad en betaald.

Graag jullie reactie hierop, mag dit?

Met Vriendelijke groet,

A. Kuijer

859 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 19:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens hen zijn ze aangesloten bij een keurmerk Qshops keurmerk, maar daar komen ze niet voor. Dus nep. De prijs is volgens mij € 26,96.

Eis per omgaande uw geld terug.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 19:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

sorry, dubbel.

ja
door jackyh - Sep 28, 2016 om 19:33
953 Antwoorden / 4 Vragen

Fouten mogen later hersteld worden. Staat beslist wel ergens in de voorwaarden. Regelmatig hoor je van dit soort dingen, ook in winkels, en men mag deze herstellen. Zou wel mogelijk moeten zijn om te annuleren. Kijk een en ander nog eens na.