A
door A kuijer Sep 28, 2016 om 18:58
Winkels & webshops

Website vergist zich ik prijs en wilt het product niet leveren. Veranderd tijdens het telefoongesprek de voorwaarden, wat kan ik doen?

Beste,


Het bedrijf http://www.homedesignshops.nl/  heeft een product aangeboden. hetzij Laminaat merk Meister LD95S tegen een bedrag van € 22.25 m2. Nu krijg ik een email met dat er een fout is gemaakt in de prijs. De correct prijs zou € 26,68 m2 moeten zijn. Nu zeggen ze tegen mij dat ik het product niet krijg tegen de prijs waarvoor ik besteld en al betaald heb.


Toen ik ze aan de telefoon had en vroeg waar staat in de algemene voorwaarden dat ze de koop kunnen ontbinden. Echter konden ze me dat niet meteen vertellen. Enkele momenten later kon de heer aan de telefoon blij vertellen dat het staat bij de voorwaarden Artikel 9 lid 6. Echter heb ik deze bij tijdens het bestellen uitgeprint, omdat het om een groot bedrag gaat en wil weten wat de rechten en plichten zijn. Nu hebben ze de voorwaarden aangepast. Dat volgens mij helemaal al niet mag, Artikel 9 lid 6 (De vermelde prijzen zijn onder voorbehoud van typefouten, correcties en prijswijzigingen.)


Eerder heb ik al een 1 stuks meister LD95S besteld om te kijken of het de juiste stijl is. Ik ben toen gebeld door het bedrijf of ik wel type S wilde. Mijn vraag was wat het verschil ik prijs was en die was er niet. Zij hadden toen al kunnen zien dat de prijs niet correct was.  Op basis van de gegevens die op de website stonden heb ik mijn order gemaakt, factuur gehad en betaald.

Graag jullie reactie hierop, mag dit?
 


Met Vriendelijke groet,  


A. Kuijer

859 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 19:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens hen zijn ze aangesloten bij een keurmerk Qshops keurmerk, maar daar komen ze niet voor. Dus nep. De prijs is volgens mij € 26,96.

Eis per omgaande uw geld terug.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 19:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

sorry, dubbel.

ja
door jackyh - Sep 28, 2016 om 19:33
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Fouten mogen later hersteld worden. Staat beslist wel ergens in de voorwaarden. Regelmatig hoor je van dit soort dingen, ook in winkels, en men mag deze herstellen. Zou wel mogelijk moeten zijn om te annuleren. Kijk een en ander nog eens na.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Edouardus
Edouardus - Apr 21, 2024 om 14:27
Voeding & gezondheid

Schuursponsjes en micro-plastic

Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer