fe
door feetje76 May 31, 2016 om 11:02
Winkels & webshops

Webwinkel Alladidasstore

Op 18 mei een bestelling geplaatst bij alladidasstore.nl.
Pagina ziet er betrouwbaar uit. Nu verneem ik helemaal niets meer van ze.
Heb al verschillende mailtjes gestuurd maar 0 reactie hierop.
Kent iemand dit probleem en wat zou ik eraan kunnen doen?

1985 13 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 31, 2016 om 11:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Pagina ziet er betrouwbaar uit? Nergens staan contact- en naw-gegevens vermeld. Een site met alleen leuke plaatjes en aanbiedingen, zegt toch niks over de betrouwbaarheid van een shop?

Vermoedelijk weer een shop in Verweggistan.

tenormin
door tenormin - May 31, 2016 om 11:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ik denk dat u een Adidas Store bedoelt? Dan nog is me niet duidelijk bij welk Adidas verkooppunt U heeft besteld. Dus s.v.p. eerst iets meer duidelijkheid hierover. U kunt, indien u dit wilt natuurlijk, gewoon antwoorden in het witte vlak, misschien een overbodige toevoeging..M.vr.gr.

Cookies
door Cookies May 31, 2016 om 11:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, niet Adidas Store. Maar Alladidasstore. Die naam is heel bewust zo gekozen.

tenormin
door tenormin May 31, 2016 om 11:35
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Krijg geen Alladidasstore te zien, maar ik heb natuurlijk een andere Google zoekamachine... ;-) Nou ja, heb ik weer.

hutch
door hutch - May 31, 2016 om 11:20
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dit is weer één van de zeer vele onbetrouwbare buitenlandse webwinkeltjes. En dat had u zelf ook kunnen weten. Als men de voorwaarden leest, kan men direct zien dat het, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, via Google vertaald is naar het Nederlands.

Dergelijke vertaalde websites, ondanks dat deze een Nederlandse domeinnaam hebben, zijn per definitie onbetrouwbaar.
Als......, ik herhaal: ALS u toch wat krijgt, zal het mogelijk niet aan uw verwachtingen voldoen. In dat geval NIET terug sturen, want dan bent u EN dat artikel kwijt, EN uw geld.

En wat u er aan doen kunt? Niets anders dan lijdzaam afwachten. Oh ja..... en hopen!

Aanvulling: mocht u toch uw bestelde krijgen, dan is het voor 99,99% zeker dat u imitatierommel krijgt.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 31, 2016 om 11:25
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als je hier de voorwaarden leest moeten toch echt alle alarmbellen gaan rinkelen. Gewoon een Chinese site net imitatie zooi, vertaald door Google.

Verzenden

   Zodra wij uw betaling ontvangen, zullen wij wereldwijd binnen 1-2 werkdagen voor de levering van uw goederen, vastgesteld door DHL, uw verzendadres de vracht wordt verwacht in 5-7 werkdagen naar links komen.

Annuleren

   Als u uw bestelling wilt annuleren, moet u onmiddellijk contact met ons op. De meeste bestellingen worden verzonden binnen 1-3 dagen na de bestelling. Verzending Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd. Annulering verzoeken na de bestelling is verzonden, worden behandeld in overeenstemming met onze terugkeer beleid.

Restitutie

   Goederen worden alleen geaccepteerd voor een terugbetaling als ze nog niet gedragen, beschadigd of gewijzigd worden. Als om welke reden u de grootte, de kleur te veranderen, of de restitutie onder de reden van "In tegenstelling tot", de verzendkosten van het geheel zijn prijs product zal worden afgetrokken.

Return

   Indien binnen 7 dagen na ontvangst van uw goederen die u wenst te retourneren voor een terugbetaling, neem dan contact met ons op via live chat of e-mail. Goederen worden alleen geaccepteerd voor een terugkeer als ze niet zijn versleten, beschadigd of gewijzigd.

   Als u vragen heeft van deze Verzenden & retouren beleid, gelieve ons te contacteren.

Hoeveel meer heb je nodig als bewijs dat dit niet klopt
Diewilik

Cookies
door Cookies May 31, 2016 om 11:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ziet er betrouwbaar uit, toch?;-))

tenormin
door tenormin May 31, 2016 om 11:37
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Heel duidelijk, @diewilik. ;-)

edrick3
door edrick3 May 31, 2016 om 11:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zéér betrouwbaar zelfs! ;-)

Gerry1969
door Gerry1969 May 31, 2016 om 17:49
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Sorry voor de grote letters heb geplakt en geknipt op mijn mobieltje. Kon de opmaak niet wijzigen.
Diewilik

edrick3
door edrick3 - May 31, 2016 om 11:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Pagina ziet er betrouwbaar uit.

Hoezo?
Doe eens de webshopscan: klik

tenormin
door tenormin May 31, 2016 om 12:12
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hé, hé, pas nu zie ik het... nou ja, doe alles in slowmotion....

chris74
door chris74 - May 31, 2016 om 13:07
564 Antwoorden / 44 Vragen

onderaan website staat 2016 net opgebouwd dus. niets kopen dus.

emcede
door emcede - May 31, 2016 om 13:38
960 Antwoorden / 4 Vragen

Als u dit er betrouwbaar uit vindt zien, dan moet u toch snel eens naar een opticien, óf naar een cursus veilig internetten!

Wat kunt u doen? Weinig...

akkerdistel
door akkerdistel - May 31, 2016 om 18:06
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Geef je weinig kans (hehe, eindelijk is direct linken mogelijk) op 'n goede afloop.

akkerdistel
door akkerdistel - May 31, 2016 om 18:13
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Niets aan de hand dus voor TS.

re
door respondent - May 31, 2016 om 18:16
73 Antwoorden / 8 Vragen

Bij je bank aangeven dat je per ongeluk naar het verkeerde bankrekeningnummer hebt overgemaakt.

Gerry1969
door Gerry1969 May 31, 2016 om 23:50
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Daar doet een bank helemaal niets mee. Het is je eigen  verantwoordelijkheid om het juiste rekeningnummer in te voeren.
Diewilik

Be
door Ben22 Jun 2, 2016 om 00:59
57 Antwoorden / 6 Vragen

Als u in het buitenland koopt doe dit dan via Ebay, via Ebay USA bieden talloze chinese webshops producten aan en echt niet alles wat uit China komt is troep, die tijd is wel een beetje voorbij, via Ebay kun je met een Paypal rekening betalen en die geeft een uitstekende kopersbescherrming, als je bijvoorbeeld je bestelling niet ontvangt binnen de door de verkoper gestelde termijn krijg je zonder probleem je geld terug.

Ik heb, behalve als consument, geen banden met Ebay of Paypal.

Mijn ervaringen zijn aanzienlijk beter dan bij kopen via Marktplaats

tijger1
door tijger1 - May 31, 2016 om 18:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@akkerdistel

Dat is dan fraai, dat ze bij Klacht.nl rustig vermelden: Klacht over Adidas. Lezen blijkbaar ook niet verder.

@respondent

En dan?

akkerdistel
door akkerdistel Jun 1, 2016 om 18:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Uhuh, goed opgemerkt. Sowieso neem ik dat hele klacht.nl niet serieus, gaat puur om centjes verdienen (met zo minmogelijk doen), dat is prima allemaal maar de manier waarop staat mij persoonlijk niet zo aan.

jo
door jorisw - Jun 1, 2016 om 19:29
4340 Antwoorden / 1 Vragen

De site ziet er net zo betrouwbaar uit als al die andere vreemde webwinkels die met dezelfde templates worden gemaakt.

En ik vraag het hier ook maar een keer: hoe kom je in vredesnaam bij zo'n site terecht? Ik heb flink wat zoektermen gebruikt maar vind 'm met geen mogelijkheid.

mathijs_b
door mathijs_b - Jun 2, 2016 om 00:04
641 Antwoorden / 77 Vragen

Ik heb al veel bestellingen gedaan bij Chinese bedrijven waarbij het Nederlands belabberd was, dus met vertaalprogramma vertaald uit Engels of Chinees. Toch kreeg ik alles netjes thuisbezorgd. Dus de spelling zegt niets.

Wel is het verstandig, voordat je besteld, even stevig te googelen maar de aanbieder. Bij Alladidasstore is het dan meteen duidelijk dat je daar GEEN ZAKEN mee moet doen.