Gr
door Gré1954 Sep 28, 2016 om 18:22
Winkels & webshops
Wie bepaalt eigenlijk wie b.v. supermarkt van het jaar wordt?

Elk jaar wordt Lidl uitgeroepen tot beste groenten en fruit supermarkt. (zo geweldig is die afdeling in in mijn regio). Mij is nooit iets gevraagd.
Hetzelfde geldt voor verkiezing beste of supermarkt in Nederland.
Hoe gaan die verkiezingen?

19854 13 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 28, 2016 om 18:36
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gre1954 ,

Wie bepaalt eigenlijk wie b.v. supermarkt van het jaar wordt

Lees hier eens , klik op de rode regel .

http://www.supermarktvanhetjaar.nl/verkiezing

tijger1
door tijger1 Sep 28, 2016 om 19:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wel komisch dat verhaal. Lidl is geen deelnemer.

tenormin
door tenormin Sep 28, 2016 om 19:36
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Helemaal gelijk @tijger1, daarom even tegengas: PLUS doet wel mee. ;-) Al jaren.

marita5
door marita5 Sep 28, 2016 om 20:10
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Had ik gezien dat lidl niet mee doet , maar wie de beste supermarkt word van het jaar .  vind ik niet boeiend , zal mij een worst ;-)) wezen .

tenormin
door tenormin - Sep 28, 2016 om 19:33
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Mijn Plus supermarkt claimt de beste van het jaar te zijn. Maar dat klopt in zoverre: het is een PLUS, maar wel in Dordrecht! Denk dat de rest van de supers met die naam dan meeliften op. Want al is uw Lidl de beste, in uw regio, hoeft niet te betekenen dat alle Lidl supers zo goed zijn. Maar dat is alleen maar mijn invulling van uw vraag. Fijn dat u een Lidl heeft in de buurt (?) Voor groenten en fruit natuurlijk.

diumenge
door diumenge - Sep 28, 2016 om 19:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, hou er maar mee op. Aan Gre1954 is niets gevraagd...

ja
door jackyh Sep 28, 2016 om 19:43
953 Antwoorden / 4 Vragen

Aan mij ook niet. Bovendien kun je het niet alleen aan klanten vragen. Die roepen hun eigen supermarkt uit als beste of juist niet. Zal wel een branche organisatie zijn die de keuze bepaald. Onafhankelijk natuurlijk.

tijger1
door tijger1 Sep 28, 2016 om 20:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees de toelichting van Marita, dan wordt het u duidelijk.:-))

marita5
door marita5 - Sep 28, 2016 om 20:29
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Gre1954 ,

Elk jaar wordt Lidl uitgeroepen tot beste groenten en fruit supermarkt. (zo geweldig is die afdeling in in mijn regio) Mij is nooit iets gevraagd

Dit jaar is Lidl dus niet de beste , volgens deze lijst . Misschien omdat u nooit iets is gevraagd ;-))

http://www.testgoed.nl/supermarkt-versrapport

tenormin
door tenormin Sep 30, 2016 om 14:10
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, dat is dan precies wat ik schreef: PLUS op 1. Alleen, en dat staat nergens bij: het is maar 1 Supermarkt van de Plus en die staat in Dordrecht. Maar ik weet het al; het zal je worst wezen, haha. Mij ook trouwens. Hoewel: ik doe mee aan de onderzoeken, is best wel leuk om te doen.

aurora1
door aurora1 - Sep 29, 2016 om 00:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vaak bepaal ik dat.

me
door mein33 - Sep 29, 2016 om 09:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De supermarkt die er het meest voor over heeft om verkozen (verkocht) te worden als de Best(e) (betalende) Supermarkt van het jaar.
Een wassenneus waar geen enkele andere waarde aan kan worden gegeven dan de commerciële waarde, aangezien er altijd mensen zijn die dit soort onzin voor waarheid aan nemen.
Laat u niet bij de neus nemen. ;--- ))

dokun
door dokun Sep 30, 2016 om 14:12
152 Antwoorden / 0 Vragen

Het is complete onzin wat u beweerd! Er kan gewoon door iedereen  gestemd worden en die stemmingen kunnen als je dat wilt gewoon gecontroleerd worden. Het is niet allemaal bedrog hoor! De bekende "verkiezings" websites zijn gewoon betrouwbaar en daar kunnen beslist geen stemmen gekocht worden. Wel kunnen die winkels hun klanten oproepen om voor hun te stemmen.

reflecs
door reflecs - Sep 29, 2016 om 11:18
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Categoriewinnaars: http://retail.bestewinkelketen.nl/nieuws
Als u wilt, kunt u nog stemmen voor De beste winkelketen:http://bestewinkelketen.nl/

jr
door jroeland1 - Sep 30, 2016 om 13:44
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kreeg een bericht in mijn mailbox dat de Plus( Dordrecht) uitgeroepen was tot beste supermarkt van het jaar. Ik heb niet gekozen dus wie dan wel. Maak er geen ophef over. Ik ben te vreden over AH, Plus en Liddl. De voordeligste hoef niet altijd de beste te zijn. Ik zweer bij AH en als je oplet en gebruik maakt van de bonusaanbiedingen ben je soms goedkoper uit dan bij de andere.

tenormin
door tenormin Sep 30, 2016 om 14:14
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Dat schreef ik dus op 28 September beste @jroeland1. ;-)

jo
door jorisw - Sep 30, 2016 om 14:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Zulke verkiezingen zijn totaal overbodig. De enige echte "supermarkt van het jaar" is die winkel (of winkelketen) die de beste resultaten had. Dat duidt op meer klanten, of klanten die graag wat meer uitgeven, en dan kan je concluderen dat je het goed doet. Tenzij er veel mensen zijn die graag naar de slechtste winkel gaan natuurlijk.

dokun
door dokun Sep 30, 2016 om 14:13
152 Antwoorden / 0 Vragen

Zolang er mensen stemmen op "hun" beste supermarkt is het niet overbodig!

kl
door klaasj38 - Sep 30, 2016 om 14:33
6 Antwoorden / 6 Vragen

boni

tenormin
door tenormin Sep 30, 2016 om 16:03
16828 Antwoorden / 108 Vragen

De dichtbijzijnste Boni is voor mij in Amsterdam!!! Ga je toch echt geen 120 km heen en terug voor rijden. ☼

gerbera
door gerbera - Sep 30, 2016 om 15:56
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe gaan die verkiezingen?
Ik weet het wel maar mag het niet verklappen. Maar neem van mij maar aan dat het gewoon NatteVingerWerk is.
In elk geval doen de telers het dan goed want die leveren de kwaliteit.

audb
door audb - Sep 30, 2016 om 17:45
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Dat wordt dankzij een onderzoek bureau gedaan en in dit geval zal het GFK zijn die er voor is ingeschakkeld.

Maar er zijn er nog een paar zoals deze :

https://websitevanhetjaar.nl/

holstein
door holstein - Oct 1, 2016 om 14:45
922 Antwoorden / 16 Vragen

Allemaal kolder die beste supermarkt verkiezing, je bent tevreden met een super en hoe hij heet maakt je toch geen zak uit.
Mensen zijn beinvloedbaar en daar hebben de supers alleen maar voordeel bij, altijd wel eentje die ergens de beste in is, ja hoor....