in
door inkie71 Mar 16, 2016 om 17:21
Winkels & webshops

Wie kent de site startdegroenemotor

onlangs 3 jassen gekocht bij deze site en vandaag krijg ik 2 pakketjes met daarin 2 horloges.
op label staat indien nodig retour aan postbus 7040 3109 AA Schiedam. over dit adres zie ik veel negatieve reacties op forums.
ik vrees dat we zijn opgelicht

18697 13 Rapporteer

Tijger2
door Tijger2 - Mar 16, 2016 om 17:35
302 Antwoorden / 1 Vragen

De algemene voorwaarden niet gelezen? Dat is een Google vertaling met dwaas Nederlands. Ze zitten in Turkije met volgens Scamadvisor een hoog risico, zoals u nu merkt.

Bij zo'n site koop je toch niets.

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 17, 2016 om 00:28
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Mooie klokkies?
Waarom gaan mensen achteraf klagen op internet terwijl ze voor de Koop leesblind lijken. Eerst checken waar je gaat kopen, reviews zoeken, bedrijf checken en dan pas bestellen.
Diewilik

vr
door vrouwvankoten - Mar 22, 2016 om 12:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Grappig, volgens mijn Scamadvisor is het betrouwbaarheidspercentage 78%.
Ik kan me niet voorstellen dat als je een serieuze vraag op dit forum zet je zit te wachten op het commentaar van meneer Diewilik.
(Aan het aantal reacties te zien een beroepscommentator.)

Heb een soortgelijke ervaring:(
Het bedrijf waar je besteld hebt zit in China en maakt met grote waarschijnlijkheid merkspullen na... Heel vervelend en beslist de moeite om anderen hier ook voor te waarschuwen.

costnix
door costnix Mar 22, 2016 om 12:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@Diewilik heeft volkomen gelijk. Eerst kijken of een webshop te vertrouwen en dan pas bestellen.
Een beruchte Russische dictator zei het heel kernachtig: "Vertrouwen is goed, controle is beter."

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 22, 2016 om 14:31
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Goh vrouw van Koten, u heeft uw eigen scamadvisor?
Probleem opgelost!
Als je jezelf serieus neemt plaats je hier vragen die de experts ook serieus moeten kunnen nemen.
Iemand die serieus is doet wat voorwerk voor de aanschaf.
Iemand die niet/minder serieus is komt hier achteraf klagen.
Diewilik

reflecs
door reflecs Jul 28, 2016 om 13:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@vrouwvankoten, dat percentage zegt niet alles. Het was eerst een heel andere website: https://privatelee.com/search/?q=startdegroenemotor#q=startdegroenemotor.nl

reflecs
door reflecs Jul 28, 2016 om 13:42
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het is wel goed om anderen te waarschuwen voor bepaalde sites, maar aangezien het er steeds meer worden en er net zo makkelijk een onder een andere naam uit de grond gestampt wordt, is het beter om te vertellen waar je op kunt letten als je overweegt om bij een website te bestellen.

newmikey
door newmikey Nov 10, 2016 om 10:38
830 Antwoorden / 0 Vragen

Dus iemand die gedegen advies geeft is volgens u een "beroepscommentator"? Wat een vreemde reactie. En dan ook nog uw eigen "scamadvisor" volgen maar gewoon gezond verstand negeren...curieus.

hutch
door hutch - Mar 22, 2016 om 13:56
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Aan het aantal reacties te zien een beroepscommentator."

@Vrouwvankoten, gezien bovenstaande reactie van u (wat u aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid minachtend bedoelt), hoe noemt u mij (en vele anderen) op deze site dan wel niet.....? Tenslotte heb ik meer dan 6x zoveel gereageerd (en dan is er een heel groot aantal nog niet eens meegenomen op de nieuwe site).

'Diewilik' heeft in deze 100% gelijk. Velen klagen achteraf, terwijl vooraf (!) vrij eenvoudig te vinden is, dat het malafide websites betreffen.
(Heb hem/haar net een '+-je' gegeven, juist om zijn goede/juiste opmerking).

ki
door kim van kesteren - Apr 23, 2016 om 21:47
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Inkie71,

ik heb helaas hetzelfde gehad. 1 jas besteld en ik kreeg een horloge van een duur merk ( waarschijnlijk nep ) toegestuurd .
Wat heb jij ermee gedaan ? Aangifte gedaan en heeft dat zin ?
mvg Kim

he
door hendrikahelena - Jul 28, 2016 om 13:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ik kan m'n nep michael kors die ik niet besteld had, bij heavenlymade.nlook daar naar terugsturen. Heb jij nog uit kunnen vinden wie achter dat adres in Schiedam zit?

jo
door jorisw - Jul 28, 2016 om 13:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik naar www.startdegroenemotor.nl ga komt ik uit op www.vakantieinsanmigueldesalinas.nl

Ga je in de stad ook naar een reisbureau o.i.d. om kleding te kopen?

costnix
door costnix Nov 10, 2016 om 18:44
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De ANWB verkoopt reizen en kleding ;-)

hansje klein
door hansje klein - Jul 29, 2016 om 12:08
3037 Antwoorden / 62 Vragen

[edit redactie: houd het netjes]

reflecs
door reflecs Jul 29, 2016 om 15:09
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik denk er serieus over om een standaard tekstbestand te maken met dingen waar je op moet letten om te plaatsen in topics zoals deze in de hoop dat er misschien een paar mensen zijn die het lezen voordat ze iets bestellen. "Stommiteiten" is bedoeld om reacties los te maken :)? Ook alvast een fijn weekend.

ch
door chrilu - Nov 10, 2016 om 09:54
1 Antwoorden / Vragen

TROOST JE,je bent niet de enige,ik heb hetzelfde meegemaakt; maar bij mij noemt de site feestindekistnl;
was al enige tijd op zoek naar bepaalde schoenen waar mijn steunzolen in passen en die heel gemakkelijk zijn ,heb dezelfde thuis maar ze zijn versleten en joepie uiteindelijk had ik dezelfde gevonden;en dan kijkt men niet naar de betrouwbaarheid van een site,stom,maar het is zo,kwas zo blij dat ik ze uiteindelijk gevonden had;maar bij de betaling had ik al zo een wrang gevoel,ik vond dat zo een raar betalingsbewijs;maar bon,uiteindelijkheb ik wel een mail van de bestelling en een mail van de betaling ontvangen;maar de schoenen werden maar niet geleverd en  na verschillende mails en berichten op hun contactformulier geplaatst,geen reactie.Dan heb ik klacht neergelegd bij economische inspectie be,nl en bij  klachtenkompas;
gisteren werden de schoenen geleverd,ik dolblij,maar wat bleek het waren natuurlijk de verkeerde,zo stomme zilveren ballerinna's met gouden gesp van burberry's(allez nepburberry's) waarschijnlijk,die superslecht zitten;op de verpakking stond ook  postbus 7040 3109 AA SCHIEDAM THE NETHERLANDS
dus daar heb ik ook weer chance in;ik heb wel 1 geluk,ik had betaald met mijn  platinum mastercard,dus moest ik de schoenen niet krijgen,dan ben ik toch verzekerd.Maar het is spijtig; via het contactfromulier heb ik laten weten dat de verkeerd geleverde schoenen enkel opgestuurd worden als ik de juiste ontvangen heb,maar volgens mij zetten ze merkschoenen met flinkekortingen op hun site en leveren ze dan brolschoenen,zonder doos maar wel een zakje van burberry,allez zogezegd burberry.
ja ne mens moet eens een les krijgen,dan zal men de volgende keer beter uit kijken.Weer een ervaring in het leven;

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2016 om 10:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@chrilu

Eigenlijk dwaas dat een creditcard maatschappij zo de suffugheden van een klant vergoedt.

hansje klein
door hansje klein - Nov 10, 2016 om 10:45
3037 Antwoorden / 62 Vragen

TS schrijft te vrezen dat hij/zij is opgelicht en wéét dus al, raar bezig te zijn geweest.

1 -  Er staat géén vraag bij de opmerking
2 - Toch volgen er veel antwoorden....waarom?
3 - Kijk ook eens eens hoe oud deze vraag al is

costnix
door costnix - Nov 10, 2016 om 14:45
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie het verband tussen kleding en de naam van de webstek niet.
Dat moet nep zijn!

hutch
door hutch - Nov 10, 2016 om 15:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ook feestindekist.nl is weer één van de honderden / duizenden (?) websites, welke na een qurantaineperiode van 40 dagen opnieuw in de 'verkoop' gegaan is. Deze websites worden veelal massaal opgekocht (geregistreerd) door malafide Chinese 'bedrijfjes'.

Klik * hier * voor een lijst van die vele websites die 'te koop' zijn.

Misschien kunt u binnenkort wel een paar (nep merk) schoenen e.d. kopen via die websites........