be
door bergklip Sep 6, 2016 om 21:22
Winkels & webshops

WISH

Graag wil ik weten of er mensen zijn die al eens iets hebben besteld bij Wish (online winkel).
Ze verkopen van alles voor belachelijk lage prijzen en daarom vertrouw ik het niet helemaal.
Wie kan mij iets vertellen over deze site.

223086 34 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 6, 2016 om 21:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaring mee en die hoef ik ook niet. Sterker nog: ik kom nooit dergelijke shops tegen, zou ze niet vinden.
U kunt zelf op internet zoeken of iets over deze webshop bekend is.
Bijv. door de url in de zoekfunctie van de website scamadviser te plakken. Verder is doorgaans een goede raadgever: bij twijfel niet doen.
"Belachelijk lage prijzen" is ook al zoiets, meestal een waarschuwing.

diumenge
door diumenge - Sep 6, 2016 om 21:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Een online winkel die je niet eens kan bekijken zonder eerst (via Facebook of Google) in te loggen of een account aan te maken, daar wens ik niets mee te maken te hebben.

jo
door jorisw - Sep 6, 2016 om 21:40
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waar zouden die belachelijk lage prijzen vandaan komen? Personeel geeft geld toe om er te mogen werken? Hun leveranciers leveren gratis producten aan hun? Of wordt je genept?

marita5
door marita5 - Sep 6, 2016 om 21:54
11485 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bergklip ,

Ik zou er maar niet aan beginnen , dit staat er bij retourneren :

Hoe ontvang ik mijn restitutie?
  • Het terug te betalen bedrag wordt via dezelfde betaalwijze waarmee het product is aangeschaft geretourneerd.
  • Meestal kan je verwachten dat je payment provider de restitutie binnen 14 werkdagen terugstort. Als je problemen ondervindt bij het terugvinden van de restitutie, raden we je aan contact opnemen met uw payment provider voor verdere ondersteuning.
  • Restituties voor contante betalingen worden uitgegeven in de vorm van geschenkbonnen. Let op: Voor OXXO of Boleto betalingen zal je terugbetaling worden uitgegeven door Ebanx.
  • Alle Wish cadeaubonnen zijn slechts eenmaal geldig. We kunnen helaas geen Wish cadeaubonnen teruggeven op je account nadat ze zijn gebruikt.
  • Wish biedt geen vergoedingen voor kosten die in rekening worden gebracht in verband met terugzendingen, douane kosten, belastingen, portokosten of VAT gerelateerde kosten.
Lees ook hier is een verdachte site klik op de rode regel .

http://www.scamadviser.com/check-website/wish.com

Om te controleren of een site betrouwbaar is klik op de rode regels ..

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/

tenormin
door tenormin - Sep 6, 2016 om 21:54
16811 Antwoorden / 108 Vragen

Waarom zou u het "niet helemaal" vertrouwen? Ik vertrouw zoiets helemaal niet. U weet wel: bij twijfel: niet inhalen.

ja
door jackyh - Sep 6, 2016 om 22:22
953 Antwoorden / 4 Vragen

Wish betekent wens. De rest kunt u zelf wel invullen n.l. u zou "wensen" dat u het zou kunnen kopen voor zo'n lage prijs zonder dat u uw geld kwijt bent.

hutch
door hutch - Sep 7, 2016 om 09:38
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"4. Terugbetalingen van contante betalingen worden uitgegeven in de vorm van geschenkbonnen.
5. In het geval er een Wish kadobon is gebruikt bij een bestelling en die bestelling wordt om welke reden dan ook terugbetaald, dan wordt de kadobon die in de bestelling is gebruikt niet terugbetaald.
6. Op dit moment kan Wish onbetaalde bedragen niet terugbetalen, terugstorten of dekken, en is Wish op geen enkele ander wijze verantwoordelijk hiervoor. Hierbij zijn inbegrepen douanekosten, BTW en verzendkosten die in rekening gebracht kunnen worden tijdens het retourneringsproces."

Moet u die zinnen eens goed lezen. Contant = (letterlijk) geld in de handen.
Wat een goedkope vertaling van dit 'bedrijfje'. Zij weten zelf niet eens waarover zij 'praten'... eh, schrijven. Wat een onzin schrijven zij.

En nee, nooit bij dit bedrijfje wat besteld. Ik bestel alleen bij bedrijven die ik vertrouw. En bedrijfjes waarbij ik eerst moet inloggen, op wat voor een wijze dan ook, vertrouw ik per definitie niet. Die hebben dan wat te verbergen. Daarbij willen ze dus eerst (!) uw gegevens hebben en dan mag men pas kijken op die site.

Mijn advies: niet aan beginnen, zoek een betrouwbaar bedrijf.

do
door dorymuis - Jan 28, 2017 om 16:40
1 Antwoorden / Vragen

ja ik wel en de servis is prima wat ik besteld heb is goed aan gekomen de ervaring wat ik er mee heb is uitstekend  ik heb er diamond pating besteld in nederland 29 euro daar met verzenden er bij 5 euro .

El
door Elalmar Jun 5, 2017 om 02:39
Antwoorden / Vragen

Hoi, ik zou graag willen weten als je dan toch iets besteld als je dan de volle prijs moet betalen of de afgeprijsde aantal eurootjes betaald.

tijger1
door tijger1 Jun 5, 2017 om 08:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@elarmar. Nog niet genoeg aan de antwoorden?

marita5
door marita5 - Jan 28, 2017 om 16:48
11485 Antwoorden / 15 Vragen

@BergKlip ,

Toevallig een vriend van mij heeft daar al vaker besteld , wist ik niet , producten altijd ontvangen .

ga
door gamemuis - Jan 28, 2017 om 19:24
36 Antwoorden / 1 Vragen

Al 10 tallen dingen besteld en alles altijd netjes ontvangen.
1 X meegemaakt dat een armband mij niet paste (de lengte die in de omschrijving stond klopte niet) en netjes binnen 5 dagen mijn geld terug gekregen.
De te korte armband mocht ik houden.
Wish is dus betrouwbaar. Verwacht echter geen top kwaliteit voor dat geld.
Lees eerst de produktbeoordelingen van het podukt dat je wilt bestellen!

ma
door malhy2 - Jan 28, 2017 om 19:49
309 Antwoorden / 13 Vragen

Mijn dochter heeft er diverse malen iets besteld en alles is keurig geleverd.
Verwacht geen top kwaliteit maar de prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Ik heb zelf het idee dat de spullen gewoon uit china komen. Als je bv bij aliexpress.com kijkt ( marktplaats van china ) dan zie je dezelfde producten staan.
Met aliexpress.com heb ikzelf prima ervaringen. Houd echter wel rekeninng met een levertijd van 30 dagen.

Ed

mr
door mrvulcan May 26, 2017 om 10:22
1 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens scamadvisor.com is het een Amerikaans bedrijf.

Ti
door Tientjealmelo - Jan 28, 2017 om 19:54
1 Antwoorden / 2 Vragen

Niet bestellen, kreeg 2 van de 10 artikelen, ik zou geld terugkrijgen, omdat ik een half jaar later niks meer had
ontvangen. Geen artikelen meer gekregen, en geld kwijt

st
door stevejawel Feb 21, 2017 om 14:58
1 Antwoorden / Vragen

Als u uw geld niet terug heeft gekregen, dan heeft u 100% NIET contact opgenomen met de klantenservice.

pe
door pebk Jul 22, 2017 om 00:02
578 Antwoorden / 0 Vragen

@stevejawel
En dit statement baseer je op wat?

st
door stevejawel - Feb 21, 2017 om 14:53
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb al zeker meer dan 100 artikelen via wish besteld, dus verbaas me over sommige reacties hieronder. Als je er geen ervaring mee hebt, beter reageer je dan ook niet, schept alleen maar verwarring maar goed....
Wish is wel degelijk betrouwbaar. Mocht je een artikel niet ontvangen hebben dan krijg je diezelfde dag nog je geld terug (eigen ervaring) Ik betaal via paypal. Soms kwam een artikel te laat binnen, krijg je je geld terug en het artikel komt later alsnog binnen die je dus gratis hebt ontvangen.
Je moet gewoon goed de recenties lezen van een artikel en oordeel er dan zelf over.
Sommige artikelen komen redelijk snel binnen (8 werkdagen) maar het kan ook langer duren dan de aangegeven aankomst datum.
Tevens hebben ze een perfecte klantenservice die je vraag binnen een dag beantwoord.
Ieder ze ding, maar voor mij bied wish een goeie uitkomst, netzoals Aliexpress.

Succes ermee!

gr
door groop04 - Feb 22, 2017 om 19:59
11 Antwoorden / 0 Vragen

Zie ook https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/geek. (Geek en Wish is zelfde concern)..

Ik heb eerst bij Geek een paar keer wat besteld om de kat uit de boom te kijken. Daarna ook wat besteld bij Wish en het is bijna altijd goed gegaan. Ik vind daarom de reacties, van mensen die klaarblijkelijk nog nooit wat besteld hebben, nogal ondoordacht en ongenuanceerd.

Zowel Geek als Wish verkopen heel erg leuke spulletjes voor belachelijk lage prijzen. Hoe het kan dat die prijzen zo laag zijn??? De kwaliteit is niet echt super en ik vermoed dat de arbeidsomstandigheden, van de mensen die de artikelen maken, ook niet al te bijster is.
Aangezien je belachelijk weinig betaalt moet je je verwachtingspatroon daar ook op aanpassen. Zoals ik al zei is de kwaliteit niet echt super (ik vind het vergelijkbaar met de Action), het duurt vaak een paar weken voordat het uit China hier in Nederland is en op een hele goede klantenservice hoef je ook niet te rekenen dus bestel alleen waar je echt zeker van bent. Ik zou sowieso nooit al te dure dingen op deze wijze kopen simpelweg omdat het risico te groot is. Gewoon je gezond verstand blijven gebruiken dus..

Waar je wel op moet letten is dat bij de prijzen verzendkosten vermeld staan, deze zijn per artikel.
Let ook op dat je bij artikelen met een waarde boven de €22,00 (tenminste ik dacht dat dit de grens was maar ik weet dit niet zeker omdat ik zelf nooit wat besteld heb boven de €22,00...ff site douane checken) apart btw en invoerrechten moet betalen (en in mijn beleving betaal je deze pas bij aflevering!!!).

Als je de reviews bij de artikelen leest dan blijkt dat mensen vaak iets anders krijgen dan ze verwacht hadden maar dat komt omdat ze zelf niet goed gelezen hebben. Je krijgt bij Geek en Wish exact wat er in de omschrijving staat niet wat mensen denken wat er afgebeeld is ;-)...

En er zal vast wel eens een keer wat fout gaan. Bij mij is een Geek pakje een keer niet afgeleverd en eentje was beschadigd. Maar in beide keren heb ik zonder al teveel problemen mijn geld terug gekregen..

Dus kortom. Hele leuke spulletjes en kleding voor echt belachelijk weinig geld maar verwacht niet voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten...

ch
door cherily hoekstra - Feb 27, 2017 om 01:37
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb vaak bij wish besteld ook altijd mijn artikelen binnen gekregen het is alleen niet altijd van goede kwaliteit of de producten komen niet overheen met de bestelling. Je kan bij beoordelingen kijken daar zette mensen wat ze er van vinden plus er worden fotos bij gezet

an
door angelavdaa - Mar 1, 2017 om 17:01
2 Antwoorden / Vragen

Vaak besteld en 1 x een trui niet ontvangen en netjes mijn geld terug gekregen.

wi
door wilma brem - Apr 7, 2017 om 11:02
1 Antwoorden / Vragen

Wish is een leuke winkel heel goedkoop ik heb er ervaring mee soms kom op tijd en soms kom later binnen het is goedkoper dan in de normaal winkels en ik vind het een leuke site .
ze hebben het gewoon te druk als lang duurt krijg je geld terug

costnix
door costnix Apr 7, 2017 om 13:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Betaald het goed, werken bij Wish???

Fr
door Frank C Aug 2, 2017 om 06:40
1 Antwoorden / Vragen

Costnix... Zeg dan niets... Bestel er zelf ook geregeld. Jij schijnbaar niet aan je reactie te zien. Reageer dan ook niet. Volg jij nou gewoon de schapen die liever teveel betalen

Ma
door Marione - May 9, 2017 om 19:11
1 Antwoorden / Vragen

Nou ik heb iets besteld dacht leuke kleding voor weinig, nu komt het heb betaald met iDeal kreeg mail van wish betaling en bestelling gelukt. Mooi dus niet kreeg paar uurtjes later mail dat de bestelling is geweigerd omdat er niet is betaald, stom kan me wel voor de kop slaan

tijger1
door tijger1 May 9, 2017 om 19:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt op uw eigen bankrekening toch zien dat de betaling gelukt is?

Ma
door Marione May 9, 2017 om 20:30
1 Antwoorden / Vragen

Ja wel van mijn rekening afgeboekt maar hun zeggen er is geen betaling dus ook geen levering

Ma
door Marione May 16, 2017 om 13:06
1 Antwoorden / Vragen

Het is al opgelost

pe
door pebk Jul 22, 2017 om 00:05
578 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe dan?

Fr
door Frank C Aug 2, 2017 om 06:42
1 Antwoorden / Vragen

Waarschijnlij duurt het even en krijg je een automatische mail. De werkelijke bijschrijving zal iets langer duren. Gaat zo toch ook hier. De ene bank naar de ander duurt gewoon even!

Ni
door Nientje1980 - May 9, 2017 om 19:30
46 Antwoorden / Vragen

Via de iPad app Geek al een paar keer bij hun besteld.
levering kan soms wat langer zijn, en verwacht geen super kwaliteit. (Daar betaal je ook niet voor)
Is een chinees bedrijf, en ik kan me voorstellen dat retourneren problemen op kan leveren.
Tot nu toe geen problemen mee ondervonden, maar heb er dan ook alleen een paar plastic poppen (van super wings) en een paar telefoon hoesjes heb ik er besteld.
Let wel op uw bestel bedrag, dat u niet ook nog douane / btw kosten krijgt.

mr
door mrvulcan - May 26, 2017 om 10:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een mengelmoes aan beoordelingen over Wish! Ik zie zelfs teksten die lijken op automatische vertalingen uit een andere taal!

Maar goed...ik zal mijn ervaring er even aan toevoegen. Dit is het bericht zoals ik het ook op Facebook heb gezet:

Wish...Wish...Wish... Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?

Op 7 mei heb ik een Power Bank bij Wish besteld.

Toen het bij ons aankwam, ik schat zo'n 2 weken later, heb ik het geprobeerd. De naam en het ontwerp deden mij geloven dat dit apparaat zonnecellen had waarmee het op te laden zou moeten zijn, maar zelfs na het ding een uur in de felle zonneschijn te hebben gelaten, zag ik nog geen extra lading. In de tekst op de achterkant zitten ook fouten, alsof het een slechte vertaling is.

Toen ik contact zocht met Wish om dit ding te retourneren, kreeg ik uiteindelijk een e-mail met de volgende tekst:

"Helaas bestaat er op dit moment geen mogelijkheid om je bestelling retour te zenden omdat er geen retourneringscentrum is."

Tel hierbij op dat ik ook het verdacht heb gelezen dat sommige van de beoordelingen voor dit apparaat nep zijn, en ik kan niet anders dan me afvragen waar Wish mee bezig is.

an
door annakarina - Jun 5, 2017 om 09:36
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik bestel regelmatig bij WISH. De leveringstijd kan verschillen, soms duurt het lang en soms kort. De producten zijn prima.  Ik bestel altijd mijn telefoonhoesjes bij WISH.  Zijn prima en leuk.

costnix
door costnix Jun 5, 2017 om 09:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De telefoonhoesjes uit de stenenwinkels in mijn buurt zijn ook prima en leuk en ik heb ze dezelfde dag thuis!

ma
door malhy2 - Jun 5, 2017 om 11:34
309 Antwoorden / 13 Vragen

Leuk he dat er allemaal mensen reageren die niets besteld hebben en U toch vraagt naar ervaring met deze webwinkel.
De mensen hebben vooral ervaring met reageren op vragen die niet gesteld worden.

Mijn dochter heeft wel ervaring met deze webwinkel. Zij heeft een enkele keer iets besteld maar het is geen kwaliteitsspul.
De spullen worden geleverd maar zoals gezegd is vaak Euroshopwinkel kwaliteit.

Groeten Ed

es
door esther stoop - Jun 12, 2017 om 19:37
1 Antwoorden / Vragen

Hoe zit het met de maten bij Wish? Normaal maat M. Hoe vallen deze maten?

De jurk;
http://www.wish.com/c/558bd11338083d10aeccacac

in
door inchkaChka-15 - Jun 15, 2017 om 10:19
1 Antwoorden / Vragen

Kort geleden webben we de eerste keer van WISH onlijn 2 schoennen voor onze kinderen besteld en snel teleurgesteld want alleen een paar gekregen.Eerst zouden wij het geld binnen 5 dagen terug krijgen maar dat is natuurlijk niet gebeurt in plaats daarvan hebben ze bericht gestuurt dat ze er niets meer voor ons kunnen doen.Nou,niks meer bestellen van WISH, dat raad ik iedereen aan.

costnix
door costnix Jun 26, 2017 om 12:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U had twee schoenen besteld, dus is het logisch dat u één paar schoenen kreeg.

tijger1
door tijger1 Jul 17, 2017 om 22:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@costnix. + 10

Fr
door Frank C Aug 2, 2017 om 06:46
1 Antwoorden / Vragen

Lol costnix. Maar ff serieus. Hiero in nederland kloppen online bestellingen altijd wil je zeggen? En waarschijnlijk waren die schoenen zo goedkoop dat je makkelijk voor die 2 euro nog een paar kunt bestellen.. En ja bestel zelf bij wish soms is het te klein of te groot.. Meestal is L ook gewoon L. Maar al past het niet... Shirts voor 3 euro moet je niet over zeiken en sneakers voor 12 euro ook niet

dr
door draadje - Jul 17, 2017 om 18:55
8 Antwoorden / 0 Vragen

bestel regelmatig. goede service . niet goed geld wordt terug gestort.  zeer goedkoop !  pas 2tb usb stick gekocht voor 11 euro en 2 euro verzendkosten.
wel niet de snelste. maar die kost 1737 euro bij conrad!  oke stuk sneller maar voor eigen gebruik?  2tb is 2000 megabyte|!!

kortom je kunt er gerust kopen!

tijger1
door tijger1 Jul 17, 2017 om 19:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

€ 1.737 bij Conrad en daar € 11,00? Gelooft u het zelf?

gerbera
door gerbera Jul 17, 2017 om 22:15
7342 Antwoorden / 14 Vragen

U overdrijft kost bij Conrad € 1.705 maar dan heb je ook een echte. En voor € 11,- kan nooit een echte zijn.

costnix
door costnix Jul 18, 2017 om 09:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het zal wel een 2 GB exemplaar zijn :-)
2000 megabyte = 2 gigabyte.

Cookies
door Cookies Jul 22, 2017 om 00:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
Cookies
door Cookies Jul 22, 2017 om 00:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
pino123
door pino123 - Jul 18, 2017 om 07:56
2760 Antwoorden / 14 Vragen

Bestel hier al jaren, nog nooit meegemaakt dat er iets niet is geleverd. Let inderdaad op het bedrag wat gaat gelden met invoerkosten etc.

rescue.rebel
door rescue.rebel - Jul 18, 2017 om 08:48
4 Antwoorden / 0 Vragen

Bestel er regelmatig en altijd de spullen in goede staat ontvangen en kwaliteit is ook zeer goed eens een oximeter besteld bleek de zelfde te zijn die de huisarts ook gebruikt alleen had de huisarts die in ned gekocht en er 90€ voor betaald en ik 15€ en de spullen komen  uit hongkong  rechtstreeks van de fabriek en je kunt t beste via paypal betalen noproblems

Ro
door Roger Thomas - Jul 18, 2017 om 10:16
26 Antwoorden / 1 Vragen

Tip. Koop alleen bij zeer bekende internet bedrijven zoals Bol.com en Amazon. Kent u het internetbedrijf niet echt goed bestel er dan nooit. U moet immers vooraf en vaak met credit card betalen, te riskant. U weet nooit of het bestelde product wel geleverd wordt. Anders bent u uw geld kwijt.

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 21, 2017 om 01:02
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wat een onzin , met creditcard heb je juist zekerheid. Als je niets of iets foutiefs ontvangt krijg je je geld terug.
Wish is wel 100x groter als onze Bol.com

me
door meneer1 Jul 22, 2017 om 00:12
1 Antwoorden / Vragen

hallo , op je laptop kijken bij wish , en in het winkelmandje doen ,  dan op de gsm de ap erop zetten , en gewoon met IDIAL betalen , ,niet goed geld terug ,

Fr
door Frank C Aug 2, 2017 om 06:31
1 Antwoorden / Vragen

Waarom? Bestel vaak bij wish.. Waarom zou ik teveel betalen ? Jouw spullen van bol rollen uit dezelfde chineese fabrieken als de spullen die ze bij wish verkopen voor vele lagere prijzen!.

Het is een top bedrijfje en levert snel. Misschien moeten de meeste eens nadenken waarom we 100e euros betalen hier voor iets? Maarja wat zou het ook.. Zolang de schapenhorde niets vertrouwd.. Omdat ze liever veel te veel betalen... En dat creditcard verhaaltje... Wat een onzin... Creditcard is het veiligst... Heb je een betaal garantie.. Krijg je niets.. Geld terug.

mo
door mopsie - Jul 21, 2017 om 22:54
1 Antwoorden / Vragen

al heel vaak iets besteld bij wish
En ben er heel erg tevreden over
En alles is uitstekend verpakt als het aankomt.

me
door meneer1 - Jul 22, 2017 om 00:07
1 Antwoorden / Vragen

WISH  , supper , voor een paar honderd Euro aan spullen besteld , horloges wel meer dan 10 , LED voor auto ,en veel hoor , en van goede kwaliteit , pdc, xenon setje , scope voor luchtdruk geweer , gereedschap  voor alle radio's eruit te halen  pads voor op de polijst machine ,gelijk aan de van 3M ,enz enz , en ja was goed , kleding niet kopen NEE, en LED voor huis 220 v  ook niet  ,  en ook een probleem  gehad , een mail en binnen 48 uur een mail terug in Nederlands ,binnen een paar dagen het geld terrug , en je kan het produkt houden ,  was een kras op . sommige LED voor in de auto worden hier onder een andere naam duurder verkocht , , ik heb van alles uitelkaar gehaald en van binnen bekeken , kon wel van de zelfde band af komen , alleen 10 x goedkoper ,
dus geen problemen , en betrouwbaarder dan marktplaats ,  ik vind het top,  mijn dochter besteld er alles voor de nagels te doen ,  en dit spul is een op een wat ze hier verkopen , UV lampen ,  alleen 1/4 van de prijs ,  mensen alles wat we kopen word daar gemaakt ,  dus laat gaan ,  wij zijn met een grote vriende groep , en lachen ons kapot , wat we niet allemaal hebben besteld , , een nadeel is er wel , hebben hebben hebben , met vr gr

Fr
door Frank C - Aug 2, 2017 om 06:27
1 Antwoorden / Vragen

Beste,

Koop regelmatig bij wish.
Het is een chinees bedrijf(groothandel) vergelijkbaar met alibaba. Alle producten zijn naruurlijk van chinese makelij..

Heb tot op heden nooit problemen gehad met bestellingen en waren altijd binnen 2 weken binnen. Bedragen zijn zo laag.. Mocht het niet passen... Jammer dan.

Ze verkopen vanalles en alles werkt goed... Zolang de schapen hiero perse 200 euro voor een broek willen betalen of wat dan ook..puur alleen voor het achterlijke merk tekentje of omdat ze het niet vertrouwen.. Want tja wat een boer niet kent dat eet die niet.. In dit geval koopt die het niet natuurlijk... En blijf lekker teveel betalen.. :-)!

se
door sebas19 - Aug 17, 2017 om 14:13
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb al 13 keer bestel op wish en alles netjes ontvangen dus ik snap niet al die onrust maar goed als jullie meer geld willen uit geven
dan is dat ook goed :-) ik heb geen problemen onder vonden met wish .

maar goed zeg ook niet dat je bij wish moet bestellen dat is nog altijd je eigen keuze als je het niet vertrouwd dan moet je het niet doen

heb vandaan weer een besteling gedaan kosten 13 euro :-) :-) bij andere winkel zou geen reclame maken 68 euro
heb laast ook zoon tuin slang groen die zich zelf kleiner maakt 38.1 m voor  €11,40

audb
door audb - Aug 24, 2017 om 18:26
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Over kleding kan ik niets zeggen maar over alles wat met electronica, telefoons, geheugenkaartjes en usb sticks kan ik alleen zeggen van stort het geld maar over naar een goed doel.

Adata geheugenkaartje van 256GB blijkt namaak te zijn en werkt na het formatteren niet meer.

Toshiba 128GB USB 3 geheugenstick blijkt een USB 2 te zijn maar ook namaak die het niet meer doet na het formatteren.

Geheugen kaartje 128GB werkte niet meer na het formatteren.
256GB geheugenstick USB 2 werkte ook niet meer na het formatteren.

Een telefoon Phonemax Saturn X 2GB rom en 8GB werk geheugen met de MTK6580A Quad Core processor blijkt een MT6735P te zijn die wanneer je een simkaart er instopt de camera stopt met functioneren en nu al zoveel problemen geeft dat ik me afvraag hoelang deze nog werkt.

En updaten naar Android 7? vergeet het maar dat is niet mogelijk alleen met de 6580A is het beschikbaar en een fabrikant schijnt ook niet eens te bestaan alleen een asemblage/verkoop "Afdeling" die geen ondersteuning bied.

Nu gaan we nog even over de "Service" van Wish hebben nou ik kan een nieuwe Adata geheugen kaartje krijgen denkelijk heb ik een defecte gekregen terwijl ik meerdere keren aangeef dat het kaartje die ik heb gekregen volgens Adata zelf niet bestaat als U1 versie alleen een U3 (hogere uitlees en schrijf klasse)

Over de telefoon heb ik nog geen tegen bericht gehad maar mocht ook die het niet meer doen is er maar éém oplossing voor mij.

Een grote bubbeltjes envolop het adres van Wish er op (zitten ergens in schiedam) en zonder postzegel maar met sticker RETOUR afgeven op het post kantoor.

ne
door needlewizard - Aug 24, 2017 om 18:55
2 Antwoorden / 0 Vragen

Al vele malen besteld bij wish. zendingen altijd ontvangen. levertijd is 3-5 weken soms,  maar het komt altijd. betaald via paypal zodat je in het ergste geval je geld altijd terugkrijgt , maar is nog nooit nodig geweest. Voor de geringe bedragen (voor € 10-15  koop je al aardig wat daar) is het altijd te proberen