zi
door zilunder Jun 24, 2017 om 16:42
Winkels & webshops

Wordans meubelen

Mijn zoon heeft bij Wordans stoelen bestelt .mijn vraag is er iets bekend over oplichting?
Met vriendelijke groeten C.L.Mura

11297 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2017 om 16:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoezo? Krijgt hij ze niet of zo? Ik lees op het internet alleen maar over kleding, niets over meubels.

Cookies
door Cookies - Jun 24, 2017 om 17:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: maar onder 'onbedrukte kleding' vind je meubels. Volstrekt logisch toch? https://www.wordans.nl/basic-kleding/meubels-decoratie-c34719

tijger1
door tijger1 Jun 24, 2017 om 17:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo ver was ik blijkbaar nog niet gevorderd.:-)) die kleding heeft ook ongelooflijk lage prijzen. Maar ja.

zi
door zilunder - Jun 24, 2017 om 17:30
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vrees dat zijn stoelen nooit geleverd worden omdat ik dat over de kleding ook al gelezen heb. Mijn vraag is dan ook of er iemand is die weet of die web shop betrouwbaar is

getty
door getty Jun 24, 2017 om 17:35
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Maar dan heeft u toch zelf al gelezen dat ze niet betrouwbaar zijn?

Cookies
door Cookies - Jun 24, 2017 om 17:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vage webshop. Volgens hun site zitten ze in Canada, maar zou me niet verbazen dat dit China is.

Wanneer heeft je zoon de meubelen besteld?

Al geprobeerd contact te krijgen? https://www.wordans.nl/display/shipping_information

Volgens hun site zitten ze in dit mooie pand (je kunt er units per m2 huren) http://www.fundainbusiness.nl/kantoor/amsterdam/object-84379896-kingsfordweg-151/ maar zou me niet verbazen dat ze dit adres van het web geplukt hebben.

edrick3
door edrick3 - Jun 24, 2017 om 17:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zoiets noemen ze toch het paard achter de wagen spannen? ;-)
Meubels bij een textielgroothandel?

Volgende keer VOORAF de zaak bekijken: https://www.consuwijzer.nl/thema/winkelen-op-het-web

ne
door neodutchio - Jun 24, 2017 om 17:53
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Meubels bij een kledingwinkel. Dat is weer iets anders dan kleding bij een timmerfabriek. Het wordt steeds leuker hier.

kv
door kvjapio - Jun 24, 2017 om 17:54
281 Antwoorden / Vragen

Bel ze eens op.

panter22
door panter22 - Jun 24, 2017 om 19:24
6599 Antwoorden / Vragen

Wat een leuke stoelen. Geen wonder dat je zoon daar stoelen heeft besteld. En nu moeten ze nog komen, Dit formulier al ingevuld?
https://www.wordans.nl/order

marita5
door marita5 - Jun 24, 2017 om 19:42
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Zinlunder ,

Hoe kan ik contact opnemen?

Als u om welke reden dan ook geen antwoorden op uw vraag weet te vinden, contacteer ons op: questions@wordans.com Graag alle informatie in de mail zodat we alvast een oplossing voor u kunnen vinden.

In de voorwaarden word verwezen naar Wordans.com , lees hier , klik op de rode regel .

https://opgelicht.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=20809

Fe
door Fenna1 - Jul 16, 2017 om 13:01
1 Antwoorden / Vragen

Zijn de stoelen inmiddels al geleverd? Ik ben ook van plan te bestellen

Cookies
door Cookies Jul 16, 2017 om 13:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Goed plan! NOT!!!

costnix
door costnix Jul 16, 2017 om 13:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Maar even wachten met bestellen, of liever nog bestel ergernis anders, in Nederland. Er zijn wel uitzonderingen hierop. (19e letter van het alfabet tweemaal en een ampersand er tussen)

gerbera
door gerbera Jul 16, 2017 om 15:43
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ik ben ook van plan te bestellen.
Als u de andere reacties niet heeft gelezen adviseer ik u;
Gewoon doen, komt u er vanzelf achter of ze a) geleverd worden en b) hoelang dat duurt.

hutch
door hutch - Jul 16, 2017 om 16:12
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als men als consument iets besteld bij dit 'bedrijfje' wordt u belazerd. De voorwaarden van dit 'bedrijfje' zijn in strijd met de consumentenwetgeving.

M.a.w.: als consument NOOIT iets bestellen via deze website / bij dit 'bedrijfje'!! U wordt gigantisch voor de gek gehouden.
Dit geldt ook (uiteraard) voor wordans.com (u komt sowieso weer uit bij wordans.nl).

Laat iedereen gewaarschuwd zijn (dus ook @Fenna1).

mk
door mkluytmans - Jan 28, 2018 om 13:07
1 Antwoorden / Vragen

Kijk eens hier:

https://nl.trustpilot.com/review/wordans.com

Idioot veel slechte beoordelingen!

tijger1
door tijger1 Jan 28, 2018 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Topic is al meer dan een half jaar oud.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 28, 2018 om 14:01
3449 Antwoorden / 25 Vragen

mijn vraag is er iets bekend over oplichting?

Er is heel veel bekend over oplichting, alleen blijven mensen in alle doorzichtige praatjes trappen. Zo ook bij websites. Iedereen kan zelf makkelijk nagaan of een en ander klopt. Klopt het niet dan wordt u wellicht opgelicht.