he
door heit123 Apr 29, 2017 om 11:25
Winkels & webshops

Zavvi.nl

Heb zelf zeer slechte ervaringen gehad met het bestellen van een artikel bij dit bedrijf. Een bestelling duurt 3 weken. Toen artikel maar niet bezorgd werd, gemaild met Zavvi.nl. Mij werd medegedeeld dat ik zelf een onjuiste adressering had opgegeven, waardoor artikel  verkeerd  is bezorgd. Welk adres dit dan geweest was kon men mij niet mededelen. Kortom eigen schuld en naar centen kan ik fluiten. Mijn advies is dan ook niet in zee te gaan met dit bedrijf. Heeft geen enkele toegevoegde waarde ten opzichte van andere soortgelijke internetbedrijven en is totaal klantonvriendelijk.

13619 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Apr 29, 2017 om 11:50
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Heit123 , 

Mij werd medegedeeld dat ik zelf een onjuiste adressering had opgegeven, waardoor artikel  verkeerd  is bezorgd

U weet zelf of dit de waarheid is , plaats een klacht op Trustpilot daar reageert Zavvi , niet geschoten is altijd mis , klik op de rode regels .

https://nl.trustpilot.com/review/zavvi.nl 

U kunt ook een klacht indienen bij ECC , Zavvi is gevestigd in Engeland .

http://www.eccnederland.nl/nl

fa
door familyman - Apr 29, 2017 om 11:54
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als je de site bekijkt, zou je er al niet moeten willen bestellen. Bij de ervaringen via google krijgen ze een 4.1, dat zegt genoeg.
Verder, als ze u niet kunnen vertellen waar uw artikel naar toe verzonden is, klopt er bepaald veel niet wat hun administratie betreft. Wellicht een volgende keer eerst eens de site wat beter bekijken vóór je besteld? Lijkt me handig.

ne
door neodutchio - Apr 29, 2017 om 11:57
5147 Antwoorden / 12 Vragen
1

U kunt toch inloggen met uw account en uw laatste order in zien? Dan ziet u meteen welk adres u heeft opgegeven en waar u zou moeten zijn om uw spullen te krijgen.

tijger1
door tijger1 - Apr 29, 2017 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar wat is nu uw vraag?

edrick3
door edrick3 - Apr 29, 2017 om 12:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Dit is geen klachtensite!

costnix
door costnix - Apr 29, 2017 om 16:51
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Blijkbaar stelen ze een L uit bestellen :-(

ha
door halex - Apr 29, 2017 om 20:33
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dit is 'Vraag & beantwoord'. Niet 'Adviseer maar een end weg en klaag tot je blauw ziet'.
Dat u zelf een onjuist adres hebt doorgegeven, is voor uw risico. U had beter op moeten letten. Net zoals toen u een forum zocht om te klagen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer