hu
door huygen14 Aug 15, 2017 om 15:15
Winkels & webshops

Zhxuey.com is dit een betrouwbare site staan goedkoope nike sportschoenen op

Is dit een betrouwbare site?

1901 11 Rapporteer

redfloor
door redfloor - Aug 15, 2017 om 15:22
166 Antwoorden / 21 Vragen

Ik hoef de site niet eens te zien om te weten dat het géén betrouwbare site is. Leest u de contactgegevens en algemene voorwaarden van deze site maar door. En als de prijzen té mooi zijn om waar te zijn is het meestal ook niet waar...

tenormin
door tenormin - Aug 15, 2017 om 15:22
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, is geen betrouwbare site. En als het al Nikes zijn (lekker goedkoop): het zijn nep Nikes. En ook: ze komen uit Verweggistan, dus ook nog kans dat de douane ze in beslag neemt. Dan hebt u weinig betaald maar krijgt u niets en had u beter uw geld in het water kunnen gooien.

redfloor
door redfloor - Aug 15, 2017 om 15:24
166 Antwoorden / 21 Vragen

Overigens wél heel goed dat je het eerst hier vraagt. Er zijn heel veel mensen die eerst bestellen en er dan pas achter komen dat het een onbetrouwbare site is....

tijger1
door tijger1 - Aug 15, 2017 om 15:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoe komt u in vredesnaam aan die site?

Cookies
door Cookies - Aug 15, 2017 om 15:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er staan leuke plaatjes op van Nikes. Betekent niet dat je die gaat krijgen. Wat je krijgt (als je al wat krijgt) zijn nep Nikes, in verkeerde kleur en/of maat. Kunnen ook sandalen of pumps met naaldhak worden. Als je retourneert, krijg je ook geen geld retour.

staan goedkoope nike sportschoenen op

edrick3
door edrick3 - Aug 15, 2017 om 16:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is dit een betrouwbare site?
Ja hoor (alleen de naam al.) ;-)

marita5
door marita5 Aug 15, 2017 om 16:42
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zie geen Nike sportschoenen .

edrick3
door edrick3 Aug 15, 2017 om 16:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik ook niet; alleen dameskleding. ;-) Hoe kom je aan zo'n site .....

tenormin
door tenormin Aug 15, 2017 om 16:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik ook niet @marita5, dacht dat ik die "leuke naam" verkeerd had overgenomen. Vraag me af hoe in vredesnaam mensen zo'n site ook maar kunnen vinden. Ik kom ze echt nooit tegen.

marita5
door marita5 Aug 15, 2017 om 17:00
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zie alleen sportschoenen , die de dames aan hun voeten hebben , zijn ook niet te koop .

tijger1
door tijger1 Aug 15, 2017 om 17:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi woord voor scrabble.:-))

marita5
door marita5 - Aug 15, 2017 om 16:35
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Huygen14 ,

Deze site is niet betrouwbaar , site is pas 34 dagen oud , gebaseerd op Verenigde Staten maar de spullen komen uit China .
De site staat op naam van :   Name: xueying zhang , Street: shunyi, City: beijing , State: Beijing , Postalcode: 101300 , Country: China .
De voorwaarden , Over Ons / Retourneren  is belabberd Nederlands ( Google Vertaling)
Als u al iets krijgt is het 100% namaak troep , neemt de douane dit in beslag moet u invoerrechten betalen , klik op de rode regels .

Ps : geen idee waar u Nike sportschoenen ziet staan , ik zie alleen maar kleding .

Onze bedrijfsgegevens

Adres:

Dameskleding - Vrouwen Fashions Online
Jinqiao Jintai Building 1208
Pudong New Area, Shanghai Jintai Road 197, Lane 8
Shang Hai
China

Retourneren / Ruilen

Wij willen dat u volledig tevreden met elk item dat u kopen in onze winkel. Als, om welke reden dan ook, u niet tevreden bent met uw aankoop, zullen wij winst accepteren met-in 5 dagen na aankoop, indien aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
5 dagen Return Garantie !!!
We hebben hoge kwaliteitscontrole standaard om te zorgen dat alle producten die wij in perfecte voorwaarden te maken, gebrekkig verhandelt zijn onderworpen aan uitwisseling binnen 5 dagen u uw items ontvangen.

Terugkeer & Uitwisseling .

 Als we sturen verkeerde artikel aan u of u het beschadigde spullen ontvangen, dan kun je deze aan ons te retourneren.
* Return of ruilen artikelen binnen 5 dagen na de datum geleverd.

https://www.scamadviser.com/check-website/zhxuey.com

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Hier iig niet kopen ,

https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html

https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/koop-niet-bij-deze-malafide-webshops/

tenormin
door tenormin Aug 15, 2017 om 16:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Weer goed je huiswerk gedaan, marita5.

marita5
door marita5 Aug 15, 2017 om 16:57
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Dank u .

tijger1
door tijger1 Aug 15, 2017 om 17:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marita5

Maar helaas " boter aan de galg gesmeerd"  oftewel "paarlen voor de zwijnen". :-))

marita5
door marita5 Aug 15, 2017 om 17:06
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , of we worden voor de gek gehouden .

tijger1
door tijger1 Aug 15, 2017 om 17:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou ook best kunnen.:-))

marita5
door marita5 Aug 15, 2017 om 17:59
11495 Antwoorden / 15 Vragen

En dan ben ik er blootvoets ingetrapt ;-))

ge
door george321 Aug 15, 2017 om 18:24
390 Antwoorden / 1 Vragen

Mogelijk dat de site eigenaar op deze manier adverteerd hier.

gerbera
door gerbera - Aug 15, 2017 om 22:14
7348 Antwoorden / 14 Vragen

is dit een betrouwbare site

Ja hoor, mijn virusscanner slaat geen alarm.

pi
door pieterwolters - Aug 15, 2017 om 22:43
3610 Antwoorden / 0 Vragen

En stel dat je die goedkope schoenen zonder extra kosten al krijgt, dan is de kans enorm groot dat ze binnen no-time versleten zijn waardoor echte Nikes uiteindelijk toch goedkoper zijn.

tdmduc
door tdmduc - Aug 20, 2017 om 15:56
703 Antwoorden / 2 Vragen

Lekker Nederlands dit:

We is een internationaal online vrouwen kledingwinkel. Focussen op de allernieuwste betaalbare mode-stijl, zowel kleding en accessoires, bieden wij duizenden van de nieuwste in het chique productlijnen, om een ​​maximale keuze te geven aan onze veeleisende klanten. Wij streven ernaar om een ​​uitgebreid assortiment van hoge kwaliteit, trendy mode zak te bieden - niet alleen op de laagste prijzen, maar ook met een professionele toegewijde dienst aan onze gewaardeerde klanten van over de hele wereld.

Ons doel is altijd om onze klanten te voorzien van kwalitatief hoogwaardige producten tegen concurrerende fabriek direct prijzen. Hoe meer je koopt, hoe meer u bespaart! Of je nu een persoonlijke koper op zoek naar mode kleding, of een eigenaar of bedrijf op te slaan groothandel op zoek naar leveranciers om uw bedrijf de voorsprong op de concurrentie, We is perfect voor u dankzij onze producten van hoge kwaliteit, lage groothandelsprijzen, wereldwijd gratis verzending en echt professionele service.

Top 3 redenen om te winkelen bij ons

1. Het winkelen om verliefd op met: Uitgebreide selectie van de allernieuwste betaalbare hoge kwaliteit mode producten.

2. We begrijpen onze klanten: Onze innovatieve marketing afdeling continu onderzoek naar de allernieuwste populaire mode-tas en accessoires aan de uiteenlopende vraag van onze wereldwijde klantenkring te voldoen.

3. Altijd tegen de juiste prijs: Verschillende stijlen en duizenden producten - die de beste prijs.

Factory lage prijs

Als een lang gevestigde wereldwijde online groothandel, benutten we een uitgebreid netwerk van professionele fabrikanten, fabrieken en distributeurs voor onze producten. Alle besparingen worden doorgegeven aan onze klanten wereldwijd voor maximale kortingen en waarde. We zorgen ervoor dat onze klanten altijd de best mogelijke prijzen te verkrijgen. We zijn volledig toegewijd aan het werken met het bedrijfsleven groothandelaren over de hele wereld. Als u geïnteresseerd bent in onze producten, neem dan gerust contact met ons op elk moment. We zijn ervan overtuigd dat u zult genieten van alle grote producten tegen groothandelsprijzen.

Fast Shipping / Professional Packaging

Met internationaal gerenommeerde logistieke operatoren, waaronder DHL, UPS en EMS, We schepen wereldwijd meer dan 200 landen met duizenden bestellingen verzonden stevig op een bijna dagelijkse basis. Voor de totale gemak bieden we een breed scala van de scheepvaart opties om de behoeften van elke klant past. Professionele magazijn personeel zullen goede zorg van uw bestelling op te nemen door ervoor te zorgen dat ze zijn verpakt in overeenstemming met onze strenge normen. Uw producten worden zorgvuldig gecontroleerd en veilig verpakt voor verzending uit.

Best in Class Customer Service

Wij bieden een professionele, toegewijde klantenservice bij ieder stadium van pre-sales tot after-sales. Onze hoog opgeleide CS specialisten staan ​​altijd klaar om u te helpen via de gebruiksvriendelijke ticket systeem, telefoon of real-time live chat. Wanneer u bij ons koopt, is de verkoop niet compleet toen we het schip, het is voltooid wanneer u volledig tevreden bent.