Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nadia1981dunja - 25-06-2014 15:17:31
Auto & Vervoer

Coulance

Dan heeft u inderdaad geluk. op basis van uw plaatsing heb ik vossenberg auto's bezocht nadat ik daar een auto had gezien waar ik interesse in had.

aldaar mijn peugeot 206 gekocht, wat was ik blij!!
ik heb er 1,5 week mee kunnen rijden toen ik met een kokende motor langs de kant van de weg kwam te staan. blijkt dat de wagen startte op 3 cilinders ipv 4, hij zoop het koelvloeistof water weg.... reden? kapotte cilinderkop....... gescheurd. probleem heeft zich in het verleden dus vaker voorgedaan. volgens de monteur die mijn auto binnenstebuiten heeft gekeerd, zijn alle onderdelen die te maken hebben met koelvloeistoflekkage al vervangen. de verkopers wisten dus waarschijnlijk van dit probleem af.

de dag nadat ik stil kwam te staan heb ik meteen vossenberg auto's gebeld en gesproken met jeroen. hij vond het erg vervelend, vroeg me uit te zoeken wat het was en dan terug te bellen voor coulance. dat heb ik dus eergisteren gedaan, hij was er niet maar er zou een terugbel verzoek gemaakt worden. gisteren belde hij conform afspraak terug.nou, die coulance kan ik dus naar fluiten. hij had het daar nog even over gehad intern en hij vind 'gekocht is gekocht' . ik mocht "blij wezen dat hij nog terug belde!" waren zijn letterlijke woorden.

ik moet nu dus een nieuwe cilinderkop aanschaffen, een nieuwe distributieriem die dan niet meer past en daarbij ook waterpomp en dan hebben we het nog niet over de arbeidsuren die erin gaan zitten.

ik ben heel netjes opgevoed, en niet iemand die snel vloekt, scheld of wat dan ook. heb geprobeerd dit op een redelijke nette manier te bespreken maar vossenberg laat alles afweten.

bedankt vossenberg auto's voor deze koude douche. ik stuur dus niemand meer door naar dit bedrijf.