Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pv
pvg71 - 06-07-2014 21:34:29
Voeding & Gezondheid

Luxstyle ongewenste artikelen

Ik heb hetzelfde aan de hand met luxstyle als mderuiter1983, echter geen mascara's maar anti snurk beugels. via facebook op hun website gekomen en willen kijken naar wat volgens hen de oplossing tegen snurken was. echter voordat je iets kon zien moest je naw gegevens invullen. ik vond dit wel vreemd maar dacht zonder mijn bankrekeningnr kunnen ze niets. toen ik zag dat het snurk beugels waren heb ik de site verlaten (heb dus niks besteld, niks in winkelwagentje geplaatst, geen algemene voorwarden geaccepteerd maar gewoon de site verlaten) binnen enkele dagen lagen de snurk beugels op de deurmat met een factuur (brievenbuspost). mail gestuurd en zelfde reactie als hierboven gekregen. flink heen en weer gemaild. klacht bij europees consumenten centrum ingediend. en de tip van hutch opgevolgd en een laatste mail gestuurd. echter nu toch nog na diverse aanmaningen een brief van incassobureau alektum. ben uiteraard nog steeds niet van plan te betalen maar er wordt met deurwaarder gedreigd en elders op internet gelezen dat luxstyle deze ook echt stuurt. mijn vraag is dan ook wat moet ik doen als de deurwaarder aan de deur staat, of wat moet ik zeggen. volgens incassobureau moet ik binnen 1 week betalen maar dat doen we dus niet. maar dan? en zeker met de komende vakantie voor de deur. graag advies!
alvast hartelijk bedankt.