Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peugeot - 16-04-2004 12:21:13
Computers & Telefonie

Slechte ervaring met medion service center

Beste lezers,

hoe de klachten aangaande de service van medion panningen op te lossen ?

wel, ik heb na 3 maanden eindelijk resultaat na het sturen van een aangetekend schrijven met een verzoek van bevestiging ontvangst door de ptt. kost 1 euro extra.

noteer alle data en tijden dat er communicatie is met medion. vraag altijd met we je spreekt en noteer wat er is besproken of wat er is toegezegd.
in mijn aangetekende brief heb ik verslag gedaan van alle communicatie (mail en telefonisch).
ik heb een week na dit schrijven de maanden geleden toegezegde camera ontvangen.
het is belachelijk dat dit zo moet, maar in mijn geval dus met resultaat.

sterkte allemaal en toch maar volhouden !