Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mek1967 - 13-08-2014 13:36:02
Voeding & Gezondheid

Stopzetten fit 4 free automatisch incasso

Ik heb dus nu hetzelfde als meneer hierboven.
ik heb toen nog aan de balie gevraagd moeten jullie het pasje terug en er werd gezegd nee.


nu 1,5 jaar later krijg ik ineens een rekening en meteen maar de incassokosten erbij.

ik heb gebeld, wacht je eerst een uur voor 1 euro per gesprek en en de belkosten, na 1 uur opgehangen niemand aan de lijn. weer bellen na het bandje kost 1e euro per gesprek gewoon in gesprek. weer opnieuw na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn.
verhaal uitgelegd en gedaan en dan wordt je nog uitgemaakt voor leugenaar ook.

alleen maar omdat je je pasje niet inlevert en als je het vraagt aan de balie zeggen ze hoeft niet.

ik ga proberen maatregelen te nemen maar ik weet nog niet hoe.

iemand tips??????

mvg