Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

em
emp_1 - 21-08-2014 21:04:18
Vakantie & Reizen

Oplichting verrassingstickets.nl

Goedendag, hier volgt mijn recente ervaring met verrassingstickets.nl:

wat een leuk concept dacht ik toen ik na het zoeken een leuke vakantie op de site van verrassingstickets.nl kwam. na een kort overleg met mijn partner besloten we om het te boeken en in spanning hebben we de 7 dagen na de reservering gewacht. we hadden als voorkeur 13 en 14 oktober aangegeven en enkel berlijn besloten we uit te sluiten (waren we kort geleden nog geweest). 7 dagen gingen voorbij en uiteindelijk kregen we een mail (zondag). helaas stond er in de mail dat we 2 opties hadden:

- op 3 of 4 november vertrekken vanaf een vliegveld dicht bij ons of;
- vertrekken op de voorkeursdatum vanaf vliegveld brussel/charleroi.

nadat we erover na hadden gedacht vonden we toch dat de gegeven opties een beetje tegenvielen. 3 of 4 november is 3 weken van onze opgegeven voorkeursdatum en daarnaast in het vliegveld brussel/charleroi meer dan 4 uur rijden. in de mail werd nadrukkelijk vermeld dat we zo spoedig mogelijk moesten antwoorden omdat we dan zo snel mogelijk onze bestemming wisten. met dit in ons achterhoofd besloten we voor vertrek op 4 november te gaan. de mail werd een half uur na het ontvangen van het mailtje van verrassingstickets.nl verzonden.

echter kregen we geen response en besloot ik om een belletje te plegen of de mail goed was aangekomen (maandag). na 10 min in de wacht te hebben gestaan werd mij verteld dat de mail goed was aangekomen en dat we de volgende dag (dinsdag) en op z'n laatst de dag erop (woensdag) bericht zouden hebben over waar we naar toe zouden gaan.

geduldig bleven we afwachten op de mail die ons werd belooft. 2 dagen gingen voorbij en op woensdag, de dag dat we op z'n laatst de mail zouden ontvangen, hadden we om 4 uur nog niets vernomen. besloten om toch nog even te bellen en te vragen waar de mail bleef. wederom werd mij verteld dat de telefoonmedewerkster het door zou spelen naar haar collega en dat we de volgende dag (donderdag) de mail met daarin onze bestemming zouden ontvangen. vandaag (donderdag) zouden we dus voor de derde keer de mail moeten ontvangen en wederom besloot ik om 4 uur te bellen om te vragen waar de mail bleef. deze keer kreeg ik wederom te horen dat mijn verzoek zal worden doorgespeeld naar een collega met de melding dat ze er alles aan zou doen om alsnog vandaag de bestemming bij ons bekend te maken. op de vraag of ik een supervisor mocht spreken om mijn ongenoegen te melden werd mij verwezen naar de info@verrassingstickets.nl mailadres. weer stelde verrassingstickets ons teleur door voor de 4e keer geen mail toe te sturen.

na deze voorvallen is bij ons de "lol" er wel een beetje af. het concept van het niet weten waar je reis naar toe gaat is zeer goed gevonden echter wordt het overschaduwd door de slechte communicatie en service. nu weten we nog steeds niet of we überhaupt op 4 november kunnen vertrekken en waar we dan eventueel naar toe zouden gaan. ik ben benieuwd wanneer we het zullen horen.....